abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220811488
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Eensch!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:13:22 #202
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811490
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Stoer!!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:30 #204
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tof ^O^
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:47 #205
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford de pits in.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:16 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
*ontslag van Stig voorbereidt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811507
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja. :D

Zeiljacht is ook altijd mooi. Houd er van.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:42 #209
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Toyota Corolla Cross.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:55 #210
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811510
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
pi_220811511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
234k op de Duitse
216k op de Engelse
92k Max onboard

:P Niet slecht nee.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:08 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*ontslag van Stig voorbereidt*
8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch anders
pi_220811515
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:56 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811517
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:12 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
[..]
Zeg :(
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:51 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811524
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:24 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Echte racer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:54 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintrace
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:25 #223
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811533
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:41 #224
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Ik kleef vast aan de onboard.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:09 #226
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik kleef vast aan de onboard.
Kijkt fijn weg ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:25 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
Ik moet ff afkloppen wat dat betreft. De Giulia is foutloos (mag ook wel :X ) en de GT heeft alleen last van wat roest in de bodem, dat wordt dit jaar aangepakt. Verder tienduizenden kilometers probleemloos gereden met beide _O_
pi_220811542
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kijkt fijn weg ja
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:07 #229
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:25 #230
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811547
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Jaa inderdaad :D ff klein buitje er over :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:35 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811548
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Leugens want Nattekat kijkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:40 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811549
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #233
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
_O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:03 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811555
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Mondeo zou ik nog wel willen rijden. Als sedan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:08 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811556
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:34 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Dat is ook waar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811560
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Ik zie het Max doen... volgas het circuit af.. door de wasstraat en weer terug... binnen de pitstoptijd :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:37 #239
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811561
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:38 #240
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Hier wordt nog meer gestampt dan op een rommelmarkt!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:40 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811564
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:00 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811567
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Puma trekt me nog wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:18 #243
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811569
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:29 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
Geloof het meteen. Heerlijke auto en kon veel in O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:38 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
@:TheStigsDutchCousin

[ afbeelding ]
Classic!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:02 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811578
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:14 #247
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
QFT

Max moet volgend jaar een paar maatjes meekrijgen naar de 24h.
Al zullen de meesten dat contract technisch niet mogen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:30 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:33 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
Wie :?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
F1 ben ik een beetje kwijt qua interesse. Bietje jammer hoe het daar nu gaat. Al geniet ik wel van Antonelli.
pi_220811585
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Net aan hoor.
pi_220811586
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:16 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811588
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Net aan hoor.
Als 'ie uit Italie moet komen wordt het krap ja :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:38 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Beatrix had er ook een
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:42 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811593
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:01 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811595
quote:
Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ok, te overzien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811597
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811598
Max gaat wisselen
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:22 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811600
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:15 #260
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811610
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Eerder anderhalf. :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:25 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811612
Jumping VW
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811614
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:28:46 #263
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811621
Boh, lekker grillen op de camping _O_
pi_220811622
BBQ-Baas
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:26 #265
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811624
Dat was de meest Duits uitziende BBQ ooit.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:29 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811625
Max geeft het stuur over
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:30 #267
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:48 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811628
De rest haalt opgelucht adem dat ze nu weer een kans maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811629
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Klein interviewtje hopelijk
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:15 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811631
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Washed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:31 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811634
quote:
Geschatte bezorgtijd
55 minuten
Kak
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811635
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:42 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811636
Doe maar efkes wisselen Pieterke
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:43 #274
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811638
Die monteur heeft een scheetje gelaten :D
pi_220811641
Jaaaaaaaaaaaaaa!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:08 #277
842 Zorro
Z
pi_220811643
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
O-)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:11 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811644
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
pi_220811647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
FF lekker ontspannen _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:02 #280
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811649
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:31 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811651
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+

Lolwut :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:36 #282
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811652
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
pi_220811653
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Shame on Jane !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811657
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:33:18 #285
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Maar niet race of geen race...
pi_220811664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Hij gaat hier ook zo aan... ok onder de overkapping, met bier en Nür24 :Y)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:08 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb woensdag geBBQ'd :Y

Was niet best qua weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:17 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Stops duren 3 minuten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811669
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Stops duren 3 minuten
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811671
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:20 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811672
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Gewoon voor die sub 2 sec stop gaan.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:45 #292
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811675
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Ja, dat was net 24 seconde...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:05 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811677
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
22.498
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811683
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, dat was net 24 seconde...
Vind dat wel een prestatie... _O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:36 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811685
ik zie druppels op de voorruit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:40 #296
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811687
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220811689
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Nizno het volgende:
ik zie druppels op de voorruit
:(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811692
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Misschien kun je de buurman vragen of hij wat brengt? :)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:33 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811694
Ondertussen ziet Toto een factory Mercedes-AMG entry met Max wel zitten volgend jaar.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:43 #300
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811695
Volgende stint maar weer Max doen,...komt een sloot water aan later vanavond
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')