Die komt er nevernooitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Renault Twizyquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrioquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.quote:
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto'quote:
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
-3quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Alleen als het een leasert is en je moet van de baasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
Helaas mag ik geen auto rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas
Niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.quote:
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor funquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.![]()
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk.![]()
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dan ben je zelf niet blindquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Staat nog stilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvallerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Hee jij hier?quote:
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
kommie ons in de gaten houden?quote:
Ikke niet, ik kijk.quote:
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragenquote:
Zal jou eens gedragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
we are checkingquote:
Het werd me afgeradenquote:
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik zou ook niet weten waarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.quote:
dat hij niet de langzaamste is in die sectorquote:
simracen. kun je ook niets kapot makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Jij wint internet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
De onboard van Max zit op 93k watching nowquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoudquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het?
Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Elektrisch rijden is voor plebs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
EV'squote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
grootbakkesquote:
sterktequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Maar jij rijd ook niet slechtquote:
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Ochermquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud
Dit is goed om te weten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
Lancia hè.. alles net wat lastigerquote:
De Ever Given was in 2021.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
Nee.... echt? WTFquote:
gaan ik even T ZZquote:
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |