abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:26 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811299
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:37 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811300
Zo doe je dat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220811301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Ook zijn eigen schuld toch? Of had ik dat verkeerd begrepen.
pi_220811303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooit _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:50 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811304
en ook gewoon perfect uit gekomen met de achterblijvers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811306
als je Max zo ziet rijden is het net of hij op een motor zit en tussen het verkeer door slalomt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811307
Als een warm mes door de boter.
pi_220811308
Go Max *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:09 #109
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Renault Twizy
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:13 #110
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811311
Slalommen :B
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:15 #111
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220811312
Ook mooi hoe hij meteen die achterblijven inhaalde terwijl die andere twee er even achter moesten blijven hangen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrio w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:33 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811315
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die komt er nevernooit _O-
Laten we het iets noemen dat rijmt op multivla
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811317
Sabine Schmitz curve O+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:46 #115
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die knipperen heul niet.
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Renault Twizy
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto' :D
't Is toch iets dichts geworden..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811324
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:20 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811328
C5 met zes bollen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:31 #119
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Dat kan echt niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:35 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:37 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811333
Max rijdt op de baan gewoon echt alsof hij een sim rijdt, heerlijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:48 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811335
Max is ook gelijk weg :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
-3
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:50 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:53 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811338
en hij is weg ook :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811340
En ze hebben er sinds de vorige race ook nog eens 35 kilo bijgegeven aan Max
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:09 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811346
Max vertrouwt die andere rijders ook wel soms hoor... duikt gewoon in de kleinste gaatjes en dan hopen dat die ander je gezien heeft en op tijd weg is
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811347
De race duurt nog even…
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:28 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811348
EV's zijn voor de plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:58:03 #131
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811351
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Niet leuk. -O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:01 #132
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:33 #134
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk. -O-
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor fun O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:50 #135
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:51 #136
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:00:32 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811372
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Dan ben je zelf niet blind *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811373
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:02 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Staat nog stil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #140
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #141
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over was
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:19 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvaller
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:22 #143
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.
pi_220811384
tnx all
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:02:34 #145
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811386
Ah hier zitten jullie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811389
Ik zie een hoop donkere wolken

Edit: En na de bocht blauw :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:03:46 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811397
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Hee jij hier? :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:03 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811400
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
kommie ons in de gaten houden?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:20 #150
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811403
Ze moeten dit eigenlijk in de winter rijden, veel eerder donker, op de spikes, strooiwagens, alles. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:23 #151
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811404
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
kommie ons in de gaten houden?
Ikke niet, ik kijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811406
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
Gezellie! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:06 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811407
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:17 #154
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811408
Max paars 2e sector
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:43 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811410
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Zal jou eens gedragen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:51 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
we are checking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
wat betekent dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:07 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
De Ford haakt wel aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:18 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)


Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #161
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811418
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Ik zou ook niet weten waarom.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811419
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:23 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811420
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
dat hij niet de langzaamste is in die sector
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811421
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Snelste sector.
pi_220811423
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
simracen. kun je ook niets kapot maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811426
Dank!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:35 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:55 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:10 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:13 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
De onboard van Max zit op 93k watching now _O_
pi_220811435
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:17 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811438
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:53 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Elektrisch rijden is voor plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:01 #176
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
pi_220811442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:26 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
ik ban iedereen de moeder
grootbakkes
jij kan heul niet bannen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:36 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
sterkte
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:38 #180
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811448
Ik rij hybride zonder stekkert. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811451
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
Stelvio 2.0 2018
Maar jij rijd ook niet slecht ;)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811452
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
EV's :r :r :( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:18 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
EV's :r :r :( :(
oei
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:26 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:32 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:40 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811461
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koel :) Letterjjk en figuurlijk :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:51 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Ocherm
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:55 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Dit is goed om te weten.
pi_220811466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
_O-
pi_220811469
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ocherm
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:45 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
De Ever Given was in 2021. :@
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:56 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811473
tijd om voer te maken :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
De Ever Given was in 2021. :@
Nee.... echt? WTF
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:16 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811478
Ford de pits in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:20 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef wdn het volgende:
tijd om voer te maken :)
gaan ik even T ZZ
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nee.... echt? WTF
Ja, voel je je al oud? Ik wel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:23 #199
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811483
Heerlijk dat geluid :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')