abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:26 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811299
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:37 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811300
Zo doe je dat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220811301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Ook zijn eigen schuld toch? Of had ik dat verkeerd begrepen.
pi_220811303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooit _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:50 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811304
en ook gewoon perfect uit gekomen met de achterblijvers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811306
als je Max zo ziet rijden is het net of hij op een motor zit en tussen het verkeer door slalomt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811307
Als een warm mes door de boter.
pi_220811308
Go Max *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:09 #109
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Renault Twizy
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:13 #110
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811311
Slalommen :B
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:15 #111
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220811312
Ook mooi hoe hij meteen die achterblijven inhaalde terwijl die andere twee er even achter moesten blijven hangen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrio w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:33 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811315
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die komt er nevernooit _O-
Laten we het iets noemen dat rijmt op multivla
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811317
Sabine Schmitz curve O+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:46 #115
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die knipperen heul niet.
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Renault Twizy
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto' :D
't Is toch iets dichts geworden..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811324
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:20 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811328
C5 met zes bollen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:31 #119
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Dat kan echt niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:35 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:37 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811333
Max rijdt op de baan gewoon echt alsof hij een sim rijdt, heerlijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:48 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811335
Max is ook gelijk weg :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
-3
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:50 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:53 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811338
en hij is weg ook :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')