abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:26 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811299
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:37 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811300
Zo doe je dat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220811301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Ook zijn eigen schuld toch? Of had ik dat verkeerd begrepen.
pi_220811303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooit _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:50 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811304
en ook gewoon perfect uit gekomen met de achterblijvers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811306
als je Max zo ziet rijden is het net of hij op een motor zit en tussen het verkeer door slalomt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811307
Als een warm mes door de boter.
pi_220811308
Go Max *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:09 #109
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Renault Twizy
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:13 #110
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811311
Slalommen :B
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:15 #111
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220811312
Ook mooi hoe hij meteen die achterblijven inhaalde terwijl die andere twee er even achter moesten blijven hangen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrio w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:33 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811315
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die komt er nevernooit _O-
Laten we het iets noemen dat rijmt op multivla
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811317
Sabine Schmitz curve O+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:46 #115
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die knipperen heul niet.
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Renault Twizy
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto' :D
't Is toch iets dichts geworden..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811324
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:20 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811328
C5 met zes bollen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:31 #119
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Dat kan echt niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:35 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:37 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811333
Max rijdt op de baan gewoon echt alsof hij een sim rijdt, heerlijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:48 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811335
Max is ook gelijk weg :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
-3
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:50 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:53 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811338
en hij is weg ook :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811340
En ze hebben er sinds de vorige race ook nog eens 35 kilo bijgegeven aan Max
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:09 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811346
Max vertrouwt die andere rijders ook wel soms hoor... duikt gewoon in de kleinste gaatjes en dan hopen dat die ander je gezien heeft en op tijd weg is
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811347
De race duurt nog even…
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:28 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811348
EV's zijn voor de plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:58:03 #131
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811351
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Niet leuk. -O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:01 #132
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:33 #134
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk. -O-
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor fun O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:50 #135
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:51 #136
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:00:32 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811372
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Dan ben je zelf niet blind *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811373
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:02 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Staat nog stil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #140
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #141
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over was
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:19 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvaller
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:22 #143
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.
pi_220811384
tnx all
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:02:34 #145
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811386
Ah hier zitten jullie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811389
Ik zie een hoop donkere wolken

Edit: En na de bocht blauw :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:03:46 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811397
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Hee jij hier? :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:03 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811400
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
kommie ons in de gaten houden?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:20 #150
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811403
Ze moeten dit eigenlijk in de winter rijden, veel eerder donker, op de spikes, strooiwagens, alles. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')