abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:26 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811071

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video


[ Bericht 2% gewijzigd door Watmoetjenou op 16-05-2026 17:40:07 ]
pi_220811074
Gaan ze dit nog maken?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:58 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811081
Wel leukere sims om te zien dit dan dat ze in het zwembad opgesloten worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:31 schreef Evenstar het volgende:
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
Wel lekker dat je gewoon naar de pit mag rijden... geen gezeur
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:16 #5
284411 crew  heywoodu
pi_220811085
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:23 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811087
Beetje ducttape, een grote hamer, nieuw bandje en door!

Je ziet ze bedenkelijk kijken ,.... van moet dat nou ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:31 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
:W :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
:W Smakelijk
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
Smakelijk!
pi_220811103
Zet daar maar neer _O-
pi_220811111
Zon - regen - zon - regen *O*
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:34:56 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811116


Samenvatting van het enige van belang de afgelopen 2,5 uur, voor alle nieuwkomers.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:36:08 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
Eten?

*kijkt naar tijd*

Oh, verhip. Zijn we al zo lang bezig? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:36:52 #14
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811130
Wie had het ook al weer over aerodynamica van andere teams dan Mercedes? Die van Audi is wel erg bijzonder opgebouwd.
pi_220811131
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220811132
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live *)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:37:49 #17
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live *)
Heb je een linkje van de pitstraat?
pi_220811140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Heb je een linkje van de pitstraat?
Sure!

Bekijk deze YouTube-video
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:38:25 #19
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
pi_220811146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Hahaha _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811151
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Heeft hij ook een claxxon? :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811156
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:21 #23
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heeft hij ook een claxxon? :P
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:43 #24
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
Zweedse rally-dame O+
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:47 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heeft hij ook een claxxon? :P
zoals de dukes of hazzard
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811164
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
Jaa die zag ook, geweldige autos!

En voor onderdelen kunnen ze gewoon nog naar Morocco
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:14 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811167
Youtuber Jimmy Broadbent.
pi_220811168
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zweedse rally-dame O+
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:18 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811169
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:27 #30
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811170
Shedboi Broadbent _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:37 #31
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:05 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Youtuber Jimmy Broadbent.
Die bro leefde tot een paar jaar geleden in een schuur met zijn simstoetje

En nu racet die op de Nordschleife. Goated
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:08 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811175
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:09 #34
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811176
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
pi_220811180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
And I like it >:)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:59 #36
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
Met een doner-spies op de antenne, zoals die ene met de vossenstaart :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:00 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811182
Max vooraan aangesloten _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:23 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
nee dat denkt niemand daar. Ze vinden het juist leuk om met hem te kunnen racen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:44 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811187
Kut DACIA!
pi_220811188
Die gozer zit Max te neppen met zijn knipperlichten :(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:54 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811191
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:02 #42
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Youtuber Jimmy Broadbent.
Wel jammer dat hij niet onder de Somalische vlag rijdt :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:19 #43
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811193
Ballen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:27 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811194
Verstappen op weg naar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220811195
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht :+
Ja, die gast hoeft helemaal niet opzij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:32 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811196
Max met z'n grootlicht _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:40 #47
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811197
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:56 #48
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max met z'n grootlicht _O-
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:15 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max met z'n grootlicht _O-
Jammer dat wij zijn kop niet kunnen zien ondertussen, volgens mij doet hij dat echt met een dikke grijns op z'n kop :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:26 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811202
Ja, opgelost.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:34 #51
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Die knipperen heul niet.
pi_220811205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Deze had ik even gemist. Poah.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:56 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Dat zijn toch die auto's zonder knipperlicht?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:47:25 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins :D
Zweeds, ja.

Mikaela Ahlin-Kottulinsky
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:47:25 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811226
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dat zijn die auto's zonder knipperlicht toch?
Precies. Zo kunnen ze wel op onderhoud besparen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811233
Die kuipbocht.. lekker stuiteren erbij.. wat een heerlijk circuit toch
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811234
hoelang mogen/moeten ze rijden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:12 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811235
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
pi_220811238
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ford S max uit 2009 :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:50 #60
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811239
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:
hoelang mogen/moeten ze rijden?
24 uur
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:52 #61
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Audi Q5 2024
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:53 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811241
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:
hoelang mogen/moeten ze rijden?
24u
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:06 #63
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811244
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
Al besproken
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:07 #64
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811245
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:20 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Alfa Giulia Q 2017, Alfa GT 3.2 2004 en Smart ForFour 1.3 2005 8-)
pi_220811248
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
24 uur
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
Per rijder natruurlijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:39 #68
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811251
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ford S max uit 2009 :')
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max. :s)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:41 #69
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh :9~
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:00 #70
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811257
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Vlinder het volgende:

[..]
[..]
Per rijder natruurlijk
Ja, dat vroeg je niet! :6
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:16 #72
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:29 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811263
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh :9~
Een echte auto liefhebber gespot. :7
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:40 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ford Focus ST-Line X 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:50 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811266
Heuj! *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:51 #76
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811267
_O-
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811269
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max. :s)
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:09 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Opel Mokka
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811271
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht :D
Hmm op de onboard stream zie je die lampen toch echt soms links, dan weer rechts.... heel irritant }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811273
Lekker
pi_220811274
Bazenactie!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811275
_O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:34 #83
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811276
En daar is ie.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:35 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811277
TUDUDUDUDU
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811278
Jaaaa _O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:43 #86
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811279
Max 1
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:43 #87
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811280
damn Max _O_ _O_ _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:48 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811281
Hahaha _O_
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:49 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811282
Wat een baas _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:49 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811284
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Een echte auto liefhebber gespot. :7
Dat dacht ik _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811285
_O-
pi_220811286
Raceleader! Fuck yeah!
pi_220811287
Hij begon op P9 hè
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:57 #94
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811288
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Vlinder het volgende:

[..]
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar -O-
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:01 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811289
Die Franz kan wel rijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:04 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811291
Wat een gast :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:05 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811292
Max haalde even in, vier autos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:12 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Virtueel derde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:17 #99
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
_O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:19 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811298
Ordnung muss sein
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:26 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811299
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:37 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811300
Zo doe je dat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220811301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Ook zijn eigen schuld toch? Of had ik dat verkeerd begrepen.
pi_220811303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooit _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:50 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811304
en ook gewoon perfect uit gekomen met de achterblijvers
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #106
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811306
als je Max zo ziet rijden is het net of hij op een motor zit en tussen het verkeer door slalomt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:53 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811307
Als een warm mes door de boter.
pi_220811308
Go Max *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:09 #109
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Renault Twizy
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:13 #110
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811311
Slalommen :B
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:15 #111
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220811312
Ook mooi hoe hij meteen die achterblijven inhaalde terwijl die andere twee er even achter moesten blijven hangen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrio w/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:33 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811315
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Die komt er nevernooit _O-
Laten we het iets noemen dat rijmt op multivla
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811317
Sabine Schmitz curve O+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:54:46 #115
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811319
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die knipperen heul niet.
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #116
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Renault Twizy
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto' :D
't Is toch iets dichts geworden..
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:08 #117
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811324
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:20 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811328
C5 met zes bollen
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:31 #119
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811331
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Dat kan echt niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:35 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
ja
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:37 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811333
Max rijdt op de baan gewoon echt alsof hij een sim rijdt, heerlijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:48 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811335
Max is ook gelijk weg :)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
-3
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:50 #124
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811337
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:55:53 #125
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811338
en hij is weg ook :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811340
En ze hebben er sinds de vorige race ook nog eens 35 kilo bijgegeven aan Max
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:09 #127
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811346
Max vertrouwt die andere rijders ook wel soms hoor... duikt gewoon in de kleinste gaatjes en dan hopen dat die ander je gezien heeft en op tijd weg is
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811347
De race duurt nog even…
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:57:28 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811348
EV's zijn voor de plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:58:03 #131
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811351
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas :P
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Niet leuk. -O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:01 #132
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811358
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:33 #134
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811363
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar. :@
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk. -O-
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor fun O+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:50 #135
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:59:51 #136
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811366
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:

[..]
Helaas mag ik geen auto rijden :P
Nagenoeg blind links.
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:00:32 #137
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811372
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Dan ben je zelf niet blind *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811373
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:02 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Staat nog stil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #140
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811377
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:17 #141
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811379
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over was
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:19 #142
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvaller
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:01:22 #143
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.
pi_220811384
tnx all
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:02:34 #145
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811386
Ah hier zitten jullie.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811389
Ik zie een hoop donkere wolken

Edit: En na de bocht blauw :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:03:46 #147
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811397
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
Hee jij hier? :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:03 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811400
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:02 schreef yvonne het volgende:
Ah hier zitten jullie.
kommie ons in de gaten houden?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:20 #150
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811403
Ze moeten dit eigenlijk in de winter rijden, veel eerder donker, op de spikes, strooiwagens, alles. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:23 #151
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811404
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
kommie ons in de gaten houden?
Ikke niet, ik kijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811406
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
Gezellie! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:06 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811407
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:17 #154
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811408
Max paars 2e sector
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:43 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811410
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Zal jou eens gedragen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:51 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
we are checking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
wat betekent dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:07 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
De Ford haakt wel aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:18 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)


Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #161
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811418
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Ik zou ook niet weten waarom.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811419
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:23 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811420
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
dat hij niet de langzaamste is in die sector
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811421
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Snelste sector.
pi_220811423
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
simracen. kun je ook niets kapot maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811426
Dank!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:35 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:55 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:10 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:13 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
De onboard van Max zit op 93k watching now _O_
pi_220811435
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:17 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811438
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:53 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Elektrisch rijden is voor plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:01 #176
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
pi_220811442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:26 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
ik ban iedereen de moeder
grootbakkes
jij kan heul niet bannen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:36 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
sterkte
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:38 #180
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811448
Ik rij hybride zonder stekkert. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811451
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
Stelvio 2.0 2018
Maar jij rijd ook niet slecht ;)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811452
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
EV's :r :r :( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:18 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
EV's :r :r :( :(
oei
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:26 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:32 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:40 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811461
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koel :) Letterjjk en figuurlijk :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:51 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Ocherm
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:55 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Dit is goed om te weten.
pi_220811466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
_O-
pi_220811469
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ocherm
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:45 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
De Ever Given was in 2021. :@
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:56 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811473
tijd om voer te maken :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
De Ever Given was in 2021. :@
Nee.... echt? WTF
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:16 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811478
Ford de pits in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:20 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef wdn het volgende:
tijd om voer te maken :)
gaan ik even T ZZ
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nee.... echt? WTF
Ja, voel je je al oud? Ik wel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:23 #199
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811483
Heerlijk dat geluid :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
pi_220811488
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Eensch!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:13:22 #202
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811490
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Stoer!!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:30 #204
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tof ^O^
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:47 #205
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford de pits in.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:16 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
*ontslag van Stig voorbereidt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811507
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja. :D

Zeiljacht is ook altijd mooi. Houd er van.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:42 #209
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Toyota Corolla Cross.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:55 #210
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811510
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
pi_220811511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
234k op de Duitse
216k op de Engelse
92k Max onboard

:P Niet slecht nee.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:08 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*ontslag van Stig voorbereidt*
8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch anders
pi_220811515
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:56 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811517
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:12 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
[..]
Zeg :(
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:51 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811524
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:24 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Echte racer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:54 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintrace
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:25 #223
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811533
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:41 #224
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Ik kleef vast aan de onboard.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:09 #226
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik kleef vast aan de onboard.
Kijkt fijn weg ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:25 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
Ik moet ff afkloppen wat dat betreft. De Giulia is foutloos (mag ook wel :X ) en de GT heeft alleen last van wat roest in de bodem, dat wordt dit jaar aangepakt. Verder tienduizenden kilometers probleemloos gereden met beide _O_
pi_220811542
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kijkt fijn weg ja
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:07 #229
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:25 #230
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811547
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Jaa inderdaad :D ff klein buitje er over :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:35 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811548
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Leugens want Nattekat kijkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:40 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811549
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #233
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
_O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:03 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811555
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Mondeo zou ik nog wel willen rijden. Als sedan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:08 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811556
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:34 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Dat is ook waar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811560
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Ik zie het Max doen... volgas het circuit af.. door de wasstraat en weer terug... binnen de pitstoptijd :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:37 #239
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811561
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:38 #240
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Hier wordt nog meer gestampt dan op een rommelmarkt!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:40 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811564
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:00 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811567
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Puma trekt me nog wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:18 #243
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811569
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:29 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
Geloof het meteen. Heerlijke auto en kon veel in O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:38 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
@:TheStigsDutchCousin

[ afbeelding ]
Classic!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:02 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811578
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:14 #247
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
QFT

Max moet volgend jaar een paar maatjes meekrijgen naar de 24h.
Al zullen de meesten dat contract technisch niet mogen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:30 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:33 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
Wie :?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
F1 ben ik een beetje kwijt qua interesse. Bietje jammer hoe het daar nu gaat. Al geniet ik wel van Antonelli.
pi_220811585
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Net aan hoor.
pi_220811586
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:16 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811588
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Net aan hoor.
Als 'ie uit Italie moet komen wordt het krap ja :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:38 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Beatrix had er ook een
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:42 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811593
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:01 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811595
quote:
Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ok, te overzien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811597
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811598
Max gaat wisselen
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:22 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811600
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:15 #260
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811610
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Eerder anderhalf. :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:25 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811612
Jumping VW
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811614
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:28:46 #263
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811621
Boh, lekker grillen op de camping _O_
pi_220811622
BBQ-Baas
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:26 #265
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811624
Dat was de meest Duits uitziende BBQ ooit.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:29 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811625
Max geeft het stuur over
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:30 #267
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:48 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811628
De rest haalt opgelucht adem dat ze nu weer een kans maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811629
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Klein interviewtje hopelijk
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:15 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811631
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Washed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:31 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811634
quote:
Geschatte bezorgtijd
55 minuten
Kak
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811635
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:42 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811636
Doe maar efkes wisselen Pieterke
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:43 #274
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811638
Die monteur heeft een scheetje gelaten :D
pi_220811641
Jaaaaaaaaaaaaaa!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:08 #277
842 Zorro
Z
pi_220811643
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
O-)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:11 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811644
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
pi_220811647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
FF lekker ontspannen _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:02 #280
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811649
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:31 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811651
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+

Lolwut :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:36 #282
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811652
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
pi_220811653
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Shame on Jane !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811657
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:33:18 #285
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Maar niet race of geen race...
pi_220811664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Hij gaat hier ook zo aan... ok onder de overkapping, met bier en Nür24 :Y)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:08 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb woensdag geBBQ'd :Y

Was niet best qua weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:17 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Stops duren 3 minuten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811669
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Stops duren 3 minuten
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811671
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:20 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811672
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Gewoon voor die sub 2 sec stop gaan.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:45 #292
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811675
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Ja, dat was net 24 seconde...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:05 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811677
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
22.498
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811683
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, dat was net 24 seconde...
Vind dat wel een prestatie... _O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:36 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811685
ik zie druppels op de voorruit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:40 #296
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811687
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220811689
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Nizno het volgende:
ik zie druppels op de voorruit
:(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811692
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Misschien kun je de buurman vragen of hij wat brengt? :)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:33 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811694
Ondertussen ziet Toto een factory Mercedes-AMG entry met Max wel zitten volgend jaar.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:43 #300
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811695
Volgende stint maar weer Max doen,...komt een sloot water aan later vanavond
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811700
Die #61 Mercedes is ook wel een hele gave bak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')