quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Wel lekker dat je gewoon naar de pit mag rijden... geen gezeurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:31 schreef Evenstar het volgende:
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Smakelijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Eten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Heb je een linkje van de pitstraat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live
Sure!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de pitstraat?
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Heeft hij ook een claxxon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Nee, dat zit alleen op die 190Dquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft hij ook een claxxon?
Zweedse rally-damequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
zoals de dukes of hazzardquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft hij ook een claxxon?
Jaa die zag ook, geweldige autos!quote:
Ooh Zweeds? De naam leek me Finsquote:
Die bro leefde tot een paar jaar geleden in een schuur met zijn simstoetjequote:
And I like itquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Met een doner-spies op de antenne, zoals die ene met de vossenstaartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
nee dat denkt niemand daar. Ze vinden het juist leuk om met hem te kunnen racenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Ja, die gast hoeft helemaal niet opzijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht
Die denkt dat 'ie in een BMW zit.quote:
Jammer dat wij zijn kop niet kunnen zien ondertussen, volgens mij doet hij dat echt met een dikke grijns op z'n kopquote:
Zweeds, ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins
Precies. Zo kunnen ze wel op onderhoud besparenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zijn die auto's zonder knipperlicht toch?
Ford S max uit 2009quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Audi Q5 2024quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
24uquote:
Alfa Giulia Q 2017, Alfa GT 3.2 2004 en Smart ForFour 1.3 2005quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Lancia Beta coupé 2000 uit 78quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlichtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Een echte auto liefhebber gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh
Ford Focus ST-Line Xquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max.
Opel Mokkaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Hmm op de onboard stream zie je die lampen toch echt soms links, dan weer rechts.... heel irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fiat schijnt iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Renault Twizyquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrioquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.quote:
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto'quote:
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
-3quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Alleen als het een leasert is en je moet van de baasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
Helaas mag ik geen auto rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas
Niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.quote:
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor funquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.![]()
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk.![]()
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dan ben je zelf niet blindquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Staat nog stilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvallerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Hee jij hier?quote:
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
kommie ons in de gaten houden?quote:
Ikke niet, ik kijk.quote:
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragenquote:
Zal jou eens gedragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
we are checkingquote:
Het werd me afgeradenquote:
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik zou ook niet weten waarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.quote:
dat hij niet de langzaamste is in die sectorquote:
simracen. kun je ook niets kapot makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Jij wint internet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
De onboard van Max zit op 93k watching nowquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoudquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het?
Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Elektrisch rijden is voor plebs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
EV'squote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
grootbakkesquote:
sterktequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Maar jij rijd ook niet slechtquote:
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Ochermquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud
Dit is goed om te weten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
Lancia hè.. alles net wat lastigerquote:
De Ever Given was in 2021.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
Nee.... echt? WTFquote:
gaan ik even T ZZquote:
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
Eensch!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Stoer!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tofquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,quote:
*ontslag van Stig voorbereidt*quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Toyota Corolla Cross.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
234k op de Duitsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
quote:
Zegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch andersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Echte racer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintracequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Dat zijn ook bijzonder fijne autosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Ik kleef vast aan de onboard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Kijkt fijn weg jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kleef vast aan de onboard.
Ik moet ff afkloppen wat dat betreft. De Giulia is foutloos (mag ook welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit.![]()
Erger me wel aan die vlek op zijn ruitquote:
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Jaa inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit
Leugens want Nattekat kijkt.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit
Mondeo zou ik nog wel willen rijden. Als sedan.quote:
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1
Ik zie het Max doen... volgas het circuit af.. door de wasstraat en weer terug... binnen de pitstoptijdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
Hier wordt nog meer gestampt dan op een rommelmarkt!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was datquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
Puma trekt me nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Geloof het meteen. Heerlijke auto en kon veel inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
Classic!quote:
QFTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.
Misschien zijn ze nog snel...
Wiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
F1 ben ik een beetje kwijt qua interesse. Bietje jammer hoe het daar nu gaat. Al geniet ik wel van Antonelli.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1
Net aan hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Beatrix had er ook eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Ok, te overzien.quote:Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengdquote:
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Klein interviewtje hopelijkquote:
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
FF lekker ontspannenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
Lolwutquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.
Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.
Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan.
Shame on Jane !quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben.
(Wie plant dat dan ook vandaag?)
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben.
(Wie plant dat dan ook vandaag?)
Maar niet race of geen race...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Hij gaat hier ook zo aan... ok onder de overkapping, met bier en Nür24quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb woensdag geBBQ'dquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Stops duren 3 minutenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloosquote:
Gewoon voor die sub 2 sec stop gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos
Ja, dat was net 24 seconde...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
22.498quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Vind dat wel een prestatie...quote:
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
quote:
Misschien kun je de buurman vragen of hij wat brengt?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |