abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:26 #1
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811071

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video


[ Bericht 2% gewijzigd door Watmoetjenou op 16-05-2026 17:40:07 ]
pi_220811074
Gaan ze dit nog maken?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:31:58 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811081
Wel leukere sims om te zien dit dan dat ze in het zwembad opgesloten worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:31 schreef Evenstar het volgende:
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
Wel lekker dat je gewoon naar de pit mag rijden... geen gezeur
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:16 #5
284411 crew  heywoodu
pi_220811085
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:23 #6
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220811087
Beetje ducttape, een grote hamer, nieuw bandje en door!

Je ziet ze bedenkelijk kijken ,.... van moet dat nou ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:32:31 #7
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811089
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
:W :W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811090
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
:W Smakelijk
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
Smakelijk!
pi_220811103
Zet daar maar neer _O-
pi_220811111
Zon - regen - zon - regen *O*
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:34:56 #12
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811116


Samenvatting van het enige van belang de afgelopen 2,5 uur, voor alle nieuwkomers.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:36:08 #13
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks :W
Eten?

*kijkt naar tijd*

Oh, verhip. Zijn we al zo lang bezig? :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:36:52 #14
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811130
Wie had het ook al weer over aerodynamica van andere teams dan Mercedes? Die van Audi is wel erg bijzonder opgebouwd.
pi_220811131
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220811132
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live *)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:37:49 #17
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811135
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live *)
Heb je een linkje van de pitstraat?
pi_220811140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Heb je een linkje van de pitstraat?
Sure!

Bekijk deze YouTube-video
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:38:25 #19
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
pi_220811146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Hahaha _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811151
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed. :+ Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Heeft hij ook een claxxon? :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811156
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:21 #23
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heeft hij ook een claxxon? :P
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:43 #24
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
Zweedse rally-dame O+
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:40:47 #25
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heeft hij ook een claxxon? :P
zoals de dukes of hazzard
Bekijk deze YouTube-video
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811164
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
Jaa die zag ook, geweldige autos!

En voor onderdelen kunnen ze gewoon nog naar Morocco
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:14 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811167
Youtuber Jimmy Broadbent.
pi_220811168
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zweedse rally-dame O+
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:18 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811169
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:27 #30
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811170
Shedboi Broadbent _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:41:37 #31
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:05 #32
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Youtuber Jimmy Broadbent.
Die bro leefde tot een paar jaar geleden in een schuur met zijn simstoetje

En nu racet die op de Nordschleife. Goated
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:08 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811175
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:09 #34
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811176
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nee, dat zit alleen op die 190D :P
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
pi_220811180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
And I like it >:)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:42:59 #36
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811181
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
Met een doner-spies op de antenne, zoals die ene met de vossenstaart :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:00 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811182
Max vooraan aangesloten _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:23 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
nee dat denkt niemand daar. Ze vinden het juist leuk om met hem te kunnen racen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:44 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811187
Kut DACIA!
pi_220811188
Die gozer zit Max te neppen met zijn knipperlichten :(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:43:54 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811191
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:02 #42
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Youtuber Jimmy Broadbent.
Wel jammer dat hij niet onder de Somalische vlag rijdt :P
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:19 #43
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811193
Ballen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:27 #44
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220811194
Verstappen op weg naar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220811195
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht :+
Ja, die gast hoeft helemaal niet opzij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:32 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811196
Max met z'n grootlicht _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:40 #47
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811197
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:44:56 #48
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max met z'n grootlicht _O-
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:15 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max met z'n grootlicht _O-
Jammer dat wij zijn kop niet kunnen zien ondertussen, volgens mij doet hij dat echt met een dikke grijns op z'n kop :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:26 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811202
Ja, opgelost.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:34 #51
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220811204
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Die knipperen heul niet.
pi_220811205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Deze had ik even gemist. Poah.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:45:56 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die denkt dat 'ie in een BMW zit. :{w
Dat zijn toch die auto's zonder knipperlicht?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:47:25 #54
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220811225
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins :D
Zweeds, ja.

Mikaela Ahlin-Kottulinsky
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:47:25 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811226
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dat zijn die auto's zonder knipperlicht toch?
Precies. Zo kunnen ze wel op onderhoud besparen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811233
Die kuipbocht.. lekker stuiteren erbij.. wat een heerlijk circuit toch
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811234
hoelang mogen/moeten ze rijden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:12 #58
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811235
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
pi_220811238
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ford S max uit 2009 :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:50 #60
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811239
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:
hoelang mogen/moeten ze rijden?
24 uur
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:52 #61
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811240
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Audi Q5 2024
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 17:49:53 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811241
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:
hoelang mogen/moeten ze rijden?
24u
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:06 #63
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811244
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
Al besproken
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:07 #64
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811245
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
:D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:20 #65
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Alfa Giulia Q 2017, Alfa GT 3.2 2004 en Smart ForFour 1.3 2005 8-)
pi_220811248
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811250
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
24 uur
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
24u
Per rijder natruurlijk
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:39 #68
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811251
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ford S max uit 2009 :')
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max. :s)
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:50:41 #69
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh :9~
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:00 #70
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811257
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Vlinder het volgende:

[..]
[..]
Per rijder natruurlijk
Ja, dat vroeg je niet! :6
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220811258
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:16 #72
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:29 #73
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811263
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh :9~
Een echte auto liefhebber gespot. :7
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:40 #74
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ford Focus ST-Line X 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:50 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811266
Heuj! *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:51:51 #76
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811267
_O-
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811269
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max. :s)
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:09 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Opel Mokka
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811271
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht :D
Hmm op de onboard stream zie je die lampen toch echt soms links, dan weer rechts.... heel irritant }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811273
Lekker
pi_220811274
Bazenactie!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220811275
_O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:34 #83
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_220811276
En daar is ie.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:35 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811277
TUDUDUDUDU
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811278
Jaaaa _O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:43 #86
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811279
Max 1
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:43 #87
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811280
damn Max _O_ _O_ _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:48 #88
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811281
Hahaha _O_
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:49 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811282
Wat een baas _O_
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:49 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811284
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Een echte auto liefhebber gespot. :7
Dat dacht ik _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811285
_O-
pi_220811286
Raceleader! Fuck yeah!
pi_220811287
Hij begon op P9 hè
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:52:57 #94
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811288
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Vlinder het volgende:

[..]
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar -O-
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:01 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811289
Die Franz kan wel rijden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:04 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220811291
Wat een gast :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:05 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220811292
Max haalde even in, vier autos
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:12 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij begon op P9 hè
Virtueel derde.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:17 #99
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811297
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Fiat schijnt iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
_O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:19 #100
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220811298
Ordnung muss sein
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 17:53:26 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811299
Noice.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')