quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Wel lekker dat je gewoon naar de pit mag rijden... geen gezeurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:31 schreef Evenstar het volgende:
Dat dat ding uberhaupt nog een beetje te sturen is
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Smakelijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Eten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Nou, tijd om te gaan eten, veel plezier en tot straks
Heb je een linkje van de pitstraat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vind de redbull live onboard stream de leukste tot nog toe..
Al heb ik op twee andere schermen ook de race en de pitstraat live
Sure!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heb je een linkje van de pitstraat?
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat seinen met de grootlichten daar zou ik mij helemaal aan opvreten. Dan had ik een extra knopje geregeld zodat de achteruitrij-lampen aan zouden gaan.
Hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Heeft hij ook een claxxon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Max begon er meteen mee te knipperen toen ie de pit uitreed.Die is zo blij dat ie een keer lampen heeft.
Nee, dat zit alleen op die 190Dquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft hij ook een claxxon?
Zweedse rally-damequote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Leuk coureur meisje , maar de naam was wat lastig
zoals de dukes of hazzardquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heeft hij ook een claxxon?
Jaa die zag ook, geweldige autos!quote:
Ooh Zweeds? De naam leek me Finsquote:
Die bro leefde tot een paar jaar geleden in een schuur met zijn simstoetjequote:
And I like itquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Met een doner-spies op de antenne, zoals die ene met de vossenstaartquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om het helemaal af te maken had er een Turkish only 190 EVO team moeten zijn.
nee dat denkt niemand daar. Ze vinden het juist leuk om met hem te kunnen racenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Als GT rijden moet je toch ook denk gvd die gast komt net een paar rondje meekijken en rijdt ons helemaal naar de klote...
Ja, die gast hoeft helemaal niet opzijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:43 schreef Nattekat het volgende:
Lekker seinen naar de auto waarmee je om positie vecht
Die denkt dat 'ie in een BMW zit.quote:
Jammer dat wij zijn kop niet kunnen zien ondertussen, volgens mij doet hij dat echt met een dikke grijns op z'n kopquote:
Zweeds, ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh Zweeds? De naam leek me Fins
Precies. Zo kunnen ze wel op onderhoud besparenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zijn die auto's zonder knipperlicht toch?
Ford S max uit 2009quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Audi Q5 2024quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
24uquote:
Alfa Giulia Q 2017, Alfa GT 3.2 2004 en Smart ForFour 1.3 2005quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhhquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Lancia Beta coupé 2000 uit 78quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlichtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat zit die gozer toch te doen met zijn knipperlicht? De nummer twee, dat doe je toch alleen als je iemand langs wil laten?
Een echte auto liefhebber gespot.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dikke Peugeot 307 2.0 station bohhhh
Ford Focus ST-Line Xquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zover midi MPV's gaan kan je veel slechter doen dan een S Max.
Opel Mokkaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Hmm op de onboard stream zie je die lampen toch echt soms links, dan weer rechts.... heel irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat langzaam knipperen? Dat is de rolling shutter-effect van de ledlampen, geen knipperlicht
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Vlinder het volgende:
[..]
we hebben 3 kinderen en ik wilde persee 3 losse achterstoelen. We moeten nu een nieuwe auto en die zijn nu amper (Niet) verkrijgbaar
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fiat schijnt iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Die komt er nevernooitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Fiat schijnt tweedehands iets heel interessants te hebben met 3 losse voorstoelen.
Renault Twizyquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Goeie vraag! UP! En Audi A3 cabrioquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Echt wel, onderdeel van het bumperkleven.quote:
Daar heb ik nog heel even naar gekeken als dagelijks boodschappen-'auto'quote:
Dat kan echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
-3quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Alleen als het een leasert is en je moet van de baasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
Helaas mag ik geen auto rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas
Niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.quote:
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor funquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.![]()
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk.![]()
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dan ben je zelf niet blindquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Staat nog stilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Volgens mij zei de monteur dat het over wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Die is een uitvallerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Hee jij hier?quote:
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
kommie ons in de gaten houden?quote:
Ikke niet, ik kijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |