Helaas mag ik geen auto rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen als het een leasert is en je moet van de baas
Niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Helaas mag ik geen auto rijden
Nagenoeg blind links.
Dat mag toch gewoon?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nagenoeg blind links.
Ik kom er genoeg tegen onderweg iig.quote:
Ik geloof best dat het voor de 'saaie kilometers' dikke prima is. Gelukkig maak ik die amper, dus ik ga maximaal voor funquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel waar, maar ik ben wel helemaal om sinds drie jaar.![]()
En dat voor een Amerikaanse bak van een megalomane gek.
[..]
Niet leuk.![]()
Dan mag je wel rijden, alleen in een BMW weliswaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nagenoeg blind links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nagenoeg blind links.
Dan ben je zelf niet blindquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg blinde mensen aan het verkeer deelnemen
Staat nog stilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand gezien of die Audi alweer onderweg is?
Stond in de box en ze waren niet eens aan het sleutelen, dus...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij zei de monteur dat het over wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die is een uitvallerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een minuut of 5-10 geleden zag ik 'm nog staan zoals die binnen is gereden, denk het niet dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hee jij hier?quote:
de kortst lopende kaartjes die in het weekend zelf verkocht worden zijn dagkaarten. dus wie 24 uur blijft, of later start en finish wil zien, die heeft een dagkaart nodig voor zaterdag en zondag. wie ook de kwalificatie op vrijdag mee wil pikken kan een weekendkaart pakken en wie zin heeft om al op donderdag aan te reizen neemt een eventkaart.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:56 schreef Watmoetjenou het volgende: Hoe zit het eigenlijk met kaartjes daar (gezien het is uitverkocht) Koop je die voor de volledige 24 uur, of een bepaald tijdslot? Neem aan dat lang niet iedereen daar 24 uur blijft.
kommie ons in de gaten houden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |