EV'squote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
grootbakkesquote:
sterktequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
Maar jij rijd ook niet slechtquote:
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijdenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Ochermquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud
Dit is goed om te weten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
Lancia hè.. alles net wat lastigerquote:
De Ever Given was in 2021.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
Nee.... echt? WTFquote:
gaan ik even T ZZquote:
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |