abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:01 #176
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
pi_220811442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:26 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
ik ban iedereen de moeder
grootbakkes
jij kan heul niet bannen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:36 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
sterkte
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:38 #180
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811448
Ik rij hybride zonder stekkert. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811451
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
Stelvio 2.0 2018
Maar jij rijd ook niet slecht ;)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811452
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
EV's :r :r :( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:18 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
EV's :r :r :( :(
oei
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:26 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:32 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:40 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811461
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koel :) Letterjjk en figuurlijk :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:51 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Ocherm
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:55 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Dit is goed om te weten.
pi_220811466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
_O-
pi_220811469
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ocherm
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:45 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
De Ever Given was in 2021. :@
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:56 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811473
tijd om voer te maken :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
De Ever Given was in 2021. :@
Nee.... echt? WTF
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:16 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811478
Ford de pits in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:20 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef wdn het volgende:
tijd om voer te maken :)
gaan ik even T ZZ
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nee.... echt? WTF
Ja, voel je je al oud? Ik wel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:23 #199
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811483
Heerlijk dat geluid :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')