abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:23 #151
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811404
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
kommie ons in de gaten houden?
Ikke niet, ik kijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811406
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
Gezellie! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:06 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811407
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:17 #154
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811408
Max paars 2e sector
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:43 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811410
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Zal jou eens gedragen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:51 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
we are checking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
wat betekent dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:07 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
De Ford haakt wel aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:18 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)


Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #161
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811418
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Ik zou ook niet weten waarom.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811419
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:23 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811420
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
dat hij niet de langzaamste is in die sector
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811421
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Snelste sector.
pi_220811423
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
simracen. kun je ook niets kapot maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811426
Dank!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:35 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:55 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:10 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:13 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
De onboard van Max zit op 93k watching now _O_
pi_220811435
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:17 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811438
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:53 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Elektrisch rijden is voor plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:01 #176
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
pi_220811442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:26 #178
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
ik ban iedereen de moeder
grootbakkes
jij kan heul niet bannen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:36 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
sterkte
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:38 #180
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811448
Ik rij hybride zonder stekkert. :7
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220811451
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
Stelvio 2.0 2018
Maar jij rijd ook niet slecht ;)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:09:57 #182
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811452
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef Mano_ het volgende:

[..]
EV's *; O+ O+ *; :9~ :S___D
EV's :r :r :( :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:18 #183
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
EV's :r :r :( :(
oei
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:26 #184
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220811457
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:32 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811460
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:40 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811461
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Koel :) Letterjjk en figuurlijk :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:51 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811462
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Ocherm
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:10:55 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811464
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Dit is goed om te weten.
pi_220811466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Met 235km/h begint mijn Twizy pas net lekker te rijden
_O-
pi_220811469
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ocherm
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:45 #192
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811472
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
De Ever Given was in 2021. :@
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:11:56 #193
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811473
tijd om voer te maken :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
De Ever Given was in 2021. :@
Nee.... echt? WTF
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:16 #195
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811478
Ford de pits in.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:20 #196
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef wdn het volgende:
tijd om voer te maken :)
gaan ik even T ZZ
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #197
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811481
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Nee.... echt? WTF
Ja, voel je je al oud? Ik wel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:22 #198
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia hè.. alles net wat lastiger :+
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:12:23 #199
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811483
Heerlijk dat geluid :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220811487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Was jij een jaar geleden in het Suez kanaal? :D
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
pi_220811488
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Eensch!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:13:22 #202
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811490
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs. ^O^
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Stoer!!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811494
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:30 #204
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tof ^O^
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:47 #205
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811503
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ford de pits in.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:16 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
*ontslag van Stig voorbereidt*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811507
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811508
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja. :D

Zeiljacht is ook altijd mooi. Houd er van.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:42 #209
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811509
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Toyota Corolla Cross.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:15:55 #210
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811510
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
pi_220811511
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
234k op de Duitse
216k op de Engelse
92k Max onboard

:P Niet slecht nee.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:08 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*ontslag van Stig voorbereidt*
8-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Zeg :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811514
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch anders
pi_220811515
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen :Y)
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:16:56 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811517
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:12 #216
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811518
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
8-)
[..]
Zeg :(
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:17:51 #217
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811524
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:24 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811525
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Echte racer.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811530
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteit
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:18:54 #221
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811531
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintrace
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
O+

Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:25 #223
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811533
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:41 #224
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend. _O_
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220811537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Ik kleef vast aan de onboard.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')