Net aan hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Beatrix had er ook eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Ok, te overzien.quote:Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengdquote:
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Klein interviewtje hopelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |