abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220811585
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Net aan hoor.
pi_220811586
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:16 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811588
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Net aan hoor.
Als 'ie uit Italie moet komen wordt het krap ja :D
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:38 #254
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811592
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Beatrix had er ook een
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:25:42 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811593
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komt :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:01 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811595
quote:
Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ok, te overzien.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811597
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengd
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811598
Max gaat wisselen
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:26:22 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811600
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:15 #260
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811610
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Beatrix had er ook een
Eerder anderhalf. :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:25 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811612
Jumping VW
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811614
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:28:46 #263
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811621
Boh, lekker grillen op de camping _O_
pi_220811622
BBQ-Baas
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:26 #265
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811624
Dat was de meest Duits uitziende BBQ ooit.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:29 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811625
Max geeft het stuur over
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:30 #267
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:29:48 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811628
De rest haalt opgelucht adem dat ze nu weer een kans maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811629
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Klein interviewtje hopelijk
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:15 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811631
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:29 schreef Mano_ het volgende:
Einde Max-tijdperk
Washed.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:31 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811634
quote:
Geschatte bezorgtijd
55 minuten
Kak
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811635
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:42 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811636
Doe maar efkes wisselen Pieterke
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:30:43 #274
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811638
Die monteur heeft een scheetje gelaten :D
pi_220811641
Jaaaaaaaaaaaaaa!
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811642
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:08 #277
842 Zorro
Z
pi_220811643
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.

edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
O-)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:31:11 #278
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811644
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
pi_220811647
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
FF lekker ontspannen _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:02 #280
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811649
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:31 #281
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811651
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+

Lolwut :D
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:32:36 #282
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811652
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.

Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan. :+
pi_220811653
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
Shame on Jane !
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811657
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben. B-)

(Wie plant dat dan ook vandaag? 8)7 )
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:33:18 #285
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Maar niet race of geen race...
pi_220811664
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Hij gaat hier ook zo aan... ok onder de overkapping, met bier en Nür24 :Y)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:08 #287
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb woensdag geBBQ'd :Y

Was niet best qua weer.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:34:17 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Stops duren 3 minuten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811669
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Stops duren 3 minuten
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811671
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:20 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811672
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos :P
Gewoon voor die sub 2 sec stop gaan.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:35:45 #292
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811675
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Ja, dat was net 24 seconde...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:05 #293
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811677
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
22.498
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811683
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ja, dat was net 24 seconde...
Vind dat wel een prestatie... _O_
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:36 #295
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811685
ik zie druppels op de voorruit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:40 #296
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811687
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220811689
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Nizno het volgende:
ik zie druppels op de voorruit
:(
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
pi_220811692
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had. :P
Misschien kun je de buurman vragen of hij wat brengt? :)
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:33 #299
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811694
Ondertussen ziet Toto een factory Mercedes-AMG entry met Max wel zitten volgend jaar.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:37:43 #300
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811695
Volgende stint maar weer Max doen,...komt een sloot water aan later vanavond
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')