Net aan hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Beatrix had er ook eenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vriend van me had destijds een oude Scorpio jaren 90 ergens, snel en full option.. dat was een gave bak !
Het is de vraag of ik het einde van de race haal als er geen pizza snel komtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?
Ok, te overzien.quote:Bedankt voor je bestelling
Bezorging duurt meestal 15 — 35 minuten.
Ja idd zo eentje! Alleen was die van Trix verlengdquote:
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maat van me had die oerlelijke 1st gen Focus Sedan, want goedkoper dan de hatchback omdat niemand 'm wilde in NL.
Maar dat stuurde wel een partijtje lekker en een dikke Ghia uitvoering.
Klein interviewtje hopelijkquote:
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in Ford, maar ik kom een heel klein felgeel Ford hatchbackje tegen elke ochtend... en klinkt en rijd alsof hij Max kan bijhouden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar met dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
edit: niemand rijdt hier Hyundai volgens mij administratie.
FF lekker ontspannenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoogste tijd voor Max om in z'n sim te kruipen.
Lolwutquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.
Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:31 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn buurman had zo'n oranje ding. En is natuur/hobbyfotograaf en ging dan voor zonsopgang weg om te foto's te maken. Dan stond dat ding om 4 uur 's nachts 10 minuten warm te draaien -want diesel-, dan moet dat blijkbaar.
Blij dat ie de juf van zijn dochter heeft gehompt en snel ging verhuizen, omdat zijn vrouw niet meer bij school wilde staan.
Shame on Jane !quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben.
(Wie plant dat dan ook vandaag?)
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:32 schreef Jane het volgende:
Hier begint het ondertussen te regenen. Hoef ik me ook niet meer te schamen dat ik niet naar de buurt-bbq ben.
(Wie plant dat dan ook vandaag?)
Maar niet race of geen race...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Hij gaat hier ook zo aan... ok onder de overkapping, met bier en Nür24quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Ik heb woensdag geBBQ'dquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
Stops duren 3 minutenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Staan ze daar te lummelen, poets die ruit nou !!!
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloosquote:
Gewoon voor die sub 2 sec stop gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar ik wil hem wel vlekkeloos
Ja, dat was net 24 seconde...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
22.498quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik dat nou goed? 21 seconden voorsprong?
Vind dat wel een prestatie...quote:
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:33 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
BBq-en kan altijd. Weer of geen weer.
quote:
Misschien kun je de buurman vragen of hij wat brengt?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de start van de race al gemist wegens familie-gezelligheden, nog meer missen voor een buurt-bbq gaat me echt te ver.
En de regen helpt me mooi van dat kleine beetje schuldgevoel af dat ik had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |