abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:09 #226
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Ik kleef vast aan de onboard.
Kijkt fijn weg ja
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:20:25 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit. :+
Ik moet ff afkloppen wat dat betreft. De Giulia is foutloos (mag ook wel :X ) en de GT heeft alleen last van wat roest in de bodem, dat wordt dit jaar aangepakt. Verder tienduizenden kilometers probleemloos gereden met beide _O_
pi_220811542
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kijkt fijn weg ja
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:07 #229
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:25 #230
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811547
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
Jaa inderdaad :D ff klein buitje er over :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:35 #231
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811548
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Leugens want Nattekat kijkt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:40 #232
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811549
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #233
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811552
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
_O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:21:46 #234
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811553
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit }:|
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:03 #235
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811555
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Dat zijn ook bijzonder fijne autos
Mondeo zou ik nog wel willen rijden. Als sedan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:08 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811556
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Het is een 24 uur sprintrace
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:34 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811559
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Dat is ook waar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220811560
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Ik zie het Max doen... volgas het circuit af.. door de wasstraat en weer terug... binnen de pitstoptijd :P
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:37 #239
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811561
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:38 #240
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811562
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
Hier wordt nog meer gestampt dan op een rommelmarkt!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:22:40 #241
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220811564
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:00 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811567
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat _O_
Puma trekt me nog wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:18 #243
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811569
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:29 #244
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811571
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
Geloof het meteen. Heerlijke auto en kon veel in O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:38 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
@:TheStigsDutchCousin

[ afbeelding ]
Classic!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:02 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811578
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:14 #247
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220811580
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
QFT

Max moet volgend jaar een paar maatjes meekrijgen naar de 24h.
Al zullen de meesten dat contract technisch niet mogen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:30 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811581
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.

Misschien zijn ze nog snel...
Zal toch wel lukken voor het einde van de race? :+
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:24:33 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
Wie :?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220811583
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1 ;(
F1 ben ik een beetje kwijt qua interesse. Bietje jammer hoe het daar nu gaat. Al geniet ik wel van Antonelli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')