Eensch!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Stoer!!!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:09 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook half blind. Maar wel een groot vaarbewijs.
En daarmee vaar (en zeil) ik op historische schepen.
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaafquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Tofquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet verder dan het Lauwersmeer, IJsselmeer en waddenzee. En vorig jaar een uitstapje naar London.
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,quote:
*ontslag van Stig voorbereidt*quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elektrisch rijden is voor plebs.
Naar London was met een houten palingaak. Weliswaar een replica, maar dat was wel heftig ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf hoor! En het kanaal over, zelf ook gedaan , maar op een scherp zeiljacht. Die oudjes zijn zo gaaf
Toyota Corolla Cross.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
234k op de Duitsequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
quote:
Zegquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's een vertrouwd beeld, de Ford in de garage ipv op de weg,
Ik stiekem ook hoor. Die AMG is mooi hoor, maar een Ferrari is toch andersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vond ik de Ferrari van Max van vorig jaar ook erg gaaf... stiekum wel mooier dan de Merc.
Hier komt een vriend BBQen zo... gelukkig een paar tablets op de tuintafel gepositioneerdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:15 schreef Mano_ het volgende:
Ja, tijd om de restjes van gister in de magnetron te kiepen
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar daar krijg je wel een hoop voor terug. Tenminste, ik stel me zo voor dat het met Lancia's net zo werkt als met Alfa's.
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Echte racer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Racersmentaliteitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ook al rijd Max alleen op kop.... hij blijft vol gas on the edge. To the MAX , You gotta love him.
Het is een 24 uur sprintracequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rijd nu bijna 9 jaar Ford als lease. 3x een Fiesta en nu de Focus. Heerlijke auto's.
Dat zijn ook bijzonder fijne autosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geintje Stiggy, ik heb 8 jaar een Mondeo station gehad, nooit problemen mee gekend.
Ik kleef vast aan de onboard.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ok, ben wel klaar dat Hyundai plug uurtje op het officiële kanaal.
Kijkt fijn weg jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kleef vast aan de onboard.
Ik moet ff afkloppen wat dat betreft. De Giulia is foutloos (mag ook welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een oud collega van me die compleet niks met auto's had, en rationeel over álles was, moest wel altijd een tweedehands Alfa rijden.
Ik vond het wel mooi, maar voor hem was 't vooral een money pit.![]()
Erger me wel aan die vlek op zijn ruitquote:
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb een paar jaar een Ford Explorer Eddy Bauer, wat ouder type gehad... heerlijk slagschip was dat.
Jaa inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit
Leugens want Nattekat kijkt.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Erger me wel aan die vlek op zijn ruit
Mondeo zou ik nog wel willen rijden. Als sedan.quote:
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt meer gestampt dan in de moderne F1
Ik zie het Max doen... volgas het circuit af.. door de wasstraat en weer terug... binnen de pitstoptijdquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hopen dat ze tijdens de volgende pit wel even door de wasstraat gaan
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat met een Mitsubishi Carisma GDI uit 1998. Echt een wagen was dat. 60 liter tank. En hij reed voor zo'n oude auto heel erg zuinig. Soms mis ik hem nog.
Hier wordt nog meer gestampt dan op een rommelmarkt!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was datquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jammer dat Ford zo goed al SUV only gaat.
S-Max, Mondeo, Focus, allemaal uitgezwaaid.
Puma trekt me nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zonde, heb ook een focus gehad van de eerste generatie, echt heerlijk sturen was dat
Geloof het meteen. Heerlijke auto en kon veel inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dé leasebak van Nederland eind jaren 90.
En een Carisma krantenknipsel voor de ramen.
Classic!quote:
QFTquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken voor het einde van de race?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kut, ik had natuurlijk vandaag pizza moeten bestellen ipv morgen. Bij endurance hoort pizza.
Misschien zijn ze nog snel...
Wiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leugens want Nattekat kijkt.
F1 ben ik een beetje kwijt qua interesse. Bietje jammer hoe het daar nu gaat. Al geniet ik wel van Antonelli.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |