abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:04:23 #151
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811404
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
kommie ons in de gaten houden?
Ikke niet, ik kijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220811406
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
Gezellie! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:06 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811407
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ikke niet, ik kijk.
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:17 #154
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220811408
Max paars 2e sector
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:43 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811410
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Zal jou eens gedragen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:05:51 #156
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811412
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
we are checking
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
wat betekent dat?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:07 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220811414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef ZaZoe het volgende:
Max paars 2e sector
De Ford haakt wel aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:18 #159
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220811416
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:59 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dat mag toch gewoon?
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)


Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_220811417
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #161
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220811418
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Ik zou ook niet weten waarom.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:22 #162
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220811419
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:23 #163
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811420
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
dat hij niet de langzaamste is in die sector
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811421
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
wat betekend dat?
Snelste sector.
pi_220811423
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:06:48 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:

[..]
Het werd me afgeraden :P
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover :)

Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld :D
simracen. kun je ook niets kapot maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220811426
Dank!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:35 #168
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220811428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:07:55 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220811431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78 :P
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:10 #170
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220811432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:13 #171
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220811434
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu _O-
De onboard van Max zit op 93k watching now _O_
pi_220811435
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:17 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220811436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk? |:)
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220811438
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het? ;)

Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoud :@
Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 18:08:53 #175
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220811440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat :P
Elektrisch rijden is voor plebs.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')