Ikke niet, ik kijk.quote:
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragenquote:
Zal jou eens gedragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
we are checkingquote:
Het werd me afgeradenquote:
een Mazda 3 uit 2019. heerlijke auto voor de lange afstand maar hij zuipt zoveel op korte afstanden dat ik naar een Renault Clio hybrid zit te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
Ik zou ook niet weten waarom.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig want geen zin om te zien dat iedereen zich hier gaat gedragen
Dat 'ie daar de snelste is. Het is overigens betekent.quote:
dat hij niet de langzaamste is in die sectorquote:
simracen. kun je ook niets kapot makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Het werd me afgeraden![]()
Kentekens lezen op een paar meter is een probleem. Genoeg daarover
Telt het dat ik als bijrijder 235 kph heb gedaan? Stuk griezeliger dan zelf rijden is me verteld
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritantquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Jij wint internet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lancia Beta coupé 2000 uit 78
Ik een Fiat Panda en @Tijn een Ford Focus Cabrio.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Man bijt Hond vraagt zich: Wat rijdt Fok! eigenlijk voor auto(s)?
De onboard van Max zit op 93k watching nowquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch op al die live streams al zon 200.000 live kijkers.
En als ik de chat naast de onboard zien... komen ze uit de hele wereld en 90% roept tududu
Ja daar word ik ook helemaal niet goed van.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
die chat zet ik standaard uit, ook bij de 4u races... alleen maar irritant
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mag je hier zeggen dat je een EV rijdt, of is dat schelden in de kerk?
edit: vraag ik voor een vriend, uiteraard.
Om eerlijk te zijn staat tie al een maandje stil voor groot onderhoudquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Jij wint internet vandaag.
Doet ie het?
Stelvio 2.0 2018
911 3.2 1986
Elektrisch rijden is voor plebs.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij EV, ik ban iedereen de moeder die daarop haat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |