abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:17 #211
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:10:43 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812764
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220812765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zal wel even duren denk ik. Was half zeven uit de auto ongeveer.
Dan gaan we het vanzelf zien, kom net pas uit mijn werk dus schakel net pas in
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:19 #214
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220812772
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Peterselieman het volgende:
#81 BMW 45 seconden straf voor negeren dubbel geel
Idem voor de #99 BMW
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:26 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:

[..]
*O*

Dreamteam is compleet @:TheStigsdutchcousin
O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812776
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:10 schreef Jane het volgende:

[..]
Ik neem aan dat eerst de andere 2 teammaten nog ieder een stint gaan doen.
Ja denk ik ook. Al weet je het nooit helemaal zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:54 #217
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220812779
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:12:17 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220812782
Het is ook gewoon een sprintrace van 24 uur he.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220812790
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220812793
Die barbeque _O_
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:16 #221
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812794
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Die liggen er al even op ja :D
pi_220812795
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Hahahahaha dat dacht ik ook.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:19 #223
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812796
Achterstand op de koploper begint wel groot te worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:24 #224
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812798
Iemand nog een schaschlik?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220812800
Die spiesjes duren wel lang.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_220812801
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
Dit is de vijfde ronde ;)
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:40 #227
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:59 #228
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812805
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:12 schreef Vlinder het volgende:
Zijn die spiesen nou nog niet gaar?
huh?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:12 #229
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
pi_220812812
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:16 #231
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220812813
Doet mij denken aan de TT camping, misschien hier ook maar eens heen met de sleurhut
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:22 #232
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220812815
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef Mano_ het volgende:
Zwarte Pieten :o
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220812816
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dit is de vijfde ronde ;)
Lekkere afwisseling. Spiesen of spiesen :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:44 #234
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812817
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Die was een uur of wat geleden ook al in beeld ;)
Het publiek is aan het bbq-en?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:14:45 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220812818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
huh?
Die BBQ is al een paar keer in beeld geweest. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:07 #236
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef AnneX het volgende:
Zijn er ook board radio geluiden …van < 160 wagens eigenlijk?
Open lobby voice chat chaos _O_ :D
pi_220812823
Daar gaat Tom Coronel weer in een Audi
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:13 #238
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220812824
Ik zie het nu :D
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:15:16 #239
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220812827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Het publiek is aan het bbq-en?
Ja joh. Let maar eens op al die rookpluimen die in beeld komen :9
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')