Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Ik gedraag me elke dag als 16-jarigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
feitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Akkoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Jij kan het wetenquote:
Soms 18, soms 80.quote:
notedquote:
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.quote:
Geestelijk 18, lichamelijk 80quote:
Dat ook. En soms andersomquote:
Helaas kan ik mijn notes niet in zienquote:
een 20 jarige met PHPDquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.
Wat is PHPD?quote:
Pijntje Hier Pijntje Daarquote:
ADHD maar dan anders.quote:
Dat is ook waarquote:
Ook niet bestquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik dacht RENAULT.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik heb een ALFA.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Nee, het leven is pijnlijkquote:
Die is ook mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Ik ben gek op vanillequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
We zijn allemaal vanille!quote:
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |