abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:24 #51
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813089
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Klopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:25 #52
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813090
De Mercedes ging door het grind. lol.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:31 #53
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220813092
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand een werkende livetiming?
https://www.24h-rennen.de/en/live-en/
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:33:55 #54
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813097
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:08 #55
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813103
Gruwelijk nat
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220813107
Misha door het gras
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:14 #57
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
feit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:15 #58
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813109
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:22 #59
169715 Mano_
Manomanoman..
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:25 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813113
Porsche gleed daar lekker _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:28 #61
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813114
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje :@
Akkoord.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:35 #62
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813116
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige :@
Je bent zo oud als je je voelt :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813117
Leuk zo’n Porsche in de regen :+
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:42 #64
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813118
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef Nizno het volgende:

[..]
feit
Jij kan het weten :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:48 #65
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813119
Dacht al dat ik die Misha eerder voorbij had zien komen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:34:52 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813122
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je bent zo oud als je je voelt :P
Soms 18, soms 80.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:04 #67
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Jij kan het weten :P
noted
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:13 #68
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813127
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Je bent zo oud als je je voelt :P
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer. :@
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:13 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813128
Kortere stoptijd en gelijk rijderswissels gedaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:23 #70
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Soms 18, soms 80.
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220813134
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
Dit ja
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:44 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813135
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Geestelijk 18, lichamelijk 80 :P
Dat ook. En soms andersom :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813136
En penalty inlossen die touring
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:50 #74
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813137
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
noted
Helaas kan ik mijn notes niet in zien -O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:35:55 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813138
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer. :@
een 20 jarige met PHPD
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:20 #76
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813142
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
een 20 jarige met PHPD
Wat is PHPD?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:38 #77
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813144
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat is PHPD?
Pijntje Hier Pijntje Daar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:36:53 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat is PHPD?
ADHD maar dan anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:03 #79
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813147
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
Pijntje Hier Pijntje Daar
Dat is ook waar ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813150
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
Pijntje Hier Pijntje Daar
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:09 #81
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813151
Valt aardig wat regen volgens mij
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:39 #82
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813157
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ook niet best ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:59 #83
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813161
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220813173
Benieuwd hoe het met Auer gaat.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:35 #85
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813177
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Ik heb een OPEL.

heb Overal Pijn En Last
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
pi_220813182
Even E5 tanken :+
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:49 #87
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220813185
Tanken ze E5?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:01 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220813187
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
_O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220813189
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook niet best ;(
Nee, het leven is pijnlijk

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik dacht RENAULT.

Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
Die is ook mooi :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220813191
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
_O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:39:23 #91
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220813193
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:04 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
Ik ben gek op vanille O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:18 #93
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220813205
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik ben gek op vanille O+
We zijn allemaal vanille!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:39 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220813207
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur. :9
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220813214
Goed nat
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 20:41:08 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220813215
De Benzen komen na hun stop flink snel dichterbij
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:28 #97
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220813225
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:42:39 #98
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220813242
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
pi_220813247
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik ben gek op vanille O+
Met slagroom? @3rr0r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')