quote:24H Nurburgring 16/17 mei:
Livestream:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Wel ja. Kan makkelijk. Thuis oefenen om de baan te kennen. Genoeg simmers hier ook die de baan kennen. Chevy
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ken hem inderdaad uit mijn hoofd.
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Zandvoort is wel stoer om te rijden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
Lijkt mij ook nog wel een keer leuk om te gaan doen samen met mijn broertje, alleen dan op TT circuit uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.
Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf
Die gaat er gewoon voor. Alleen zijn team nog wat bijschaven.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef Jane het volgende:
Hopelijk heeft Verstappen straks nog een beetje zin in een inhaalrace.
Die kombochten lijken mij wel heerlijk jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zandvoort is wel stoer om te rijden.
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die kombochten lijken mij wel heerlijk ja
De Nordschleife is inderdaad een lange baan. Dat is ontegenzeggelijk een feitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik ben motoGP banen gewend. Deze is mega lang!
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op Zandvoort zag ik laast ook een amateur wedstrijd op Youtube. Geloof van een aantal uur. Kwestie van racelicentie en goede auto en je kan mee rijden.
Een keer met eigen auto lijkt mij ook gaaf
Gordijnen dicht?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Tussen de bomen gaat het snelquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Donkere wolken en in het bosquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Flinke bui incomingquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Geloof ik meteen jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur
Wauwquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb daar mogen rijden, was echt wel een avontuur
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Ligt aan de camera's denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hierquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Ligt oostelijker dan Nederlandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat wordt het daar snek donker?
Of ligt dat aan mij?
Of de zon schijnt bij mij.quote:
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat ligt aan het camerawerk. het wordt opzich hetzelfde donker als hier
quote:
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaringquote:
Ja voorzichtig zijn met je eigen auto is wel aan te raden ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Heeft m'n broer een paar jaar gedaan, veel op circuits geweest toen. Maar dat kost toch al snel 500 euro voor een weekendje, zolang er niets kapot gaat. En dan de auto, uitrusting en licentie nog...
Track days met de eigen auto zijn zeker aan te radenAlleen niet gek doen, je moet ook nog naar huis
Maar niet zuidelijkerquote:
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onze vriendin is inmiddels al meegenomen door een opgewonden onbekende persoon, gekregen voor mijn 30e verjaardag.
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet meequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ze op een open stuk rijden is het nog vrij licht, komt vooral door de hoge bomen.
Wat goeie en lieve vriendin heb jequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring
Leuk en origineel cadeau welquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Cadeau van mijn vriendin. Mocht 4 rondjes zelf rijden. Was echt wel een ervaring
Dus gordijnen dicht?quote:
Ik heb daar enkele duizenden rondes gedraaid (zowel met als zonder F1 circuit), dus ik kan de baan dromen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:24 schreef Mano_ het volgende: [..] Nooit gereden en eerlijk gezegd ook niet zo'n behoefte aan. De snelheidsverschillen zijn enorm en het duurt wel ff voordat je de baan kent, dus ik denk dat ik alleen maar in m'n spiegels aan het kijken zou zijn en niet echt lekker zou kunnen rijden. Dan ga ik toch liever naar Zandvoort of Zolder.
Jaquote:
Zeker welquote:
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ben geschokt, ik schatte jou toch een stuk hoger in.
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en het miezigerige mistachtige weer werkt ook niet mee
Ik gedraag me elke dag als 16-jarigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
feitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Akkoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het hele jaar ben ik een keurige meneer maar 1x per jaar laat ik het even helemaal gaan en gedraag ik mij als een 16 jarige puber op zijn eerste feestje
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gedraag me elke dag als 16-jarige
Jij kan het wetenquote:
Soms 18, soms 80.quote:
notedquote:
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.quote:
Geestelijk 18, lichamelijk 80quote:
Dat ook. En soms andersomquote:
Helaas kan ik mijn notes niet in zienquote:
een 20 jarige met PHPDquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds een 28-jarige, maar dat ben ik allang niet meer.
Wat is PHPD?quote:
Pijntje Hier Pijntje Daarquote:
ADHD maar dan anders.quote:
Dat is ook waarquote:
Ook niet bestquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik dacht RENAULT.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
Ik heb een ALFA.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik heb een OPEL.
heb Overal Pijn En Last
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Nee, het leven is pijnlijkquote:
Die is ook mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht RENAULT.
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb een ALFA.
Alles Lijkt Fris van een Afstandje
Ik ben gek op vanillequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
We zijn allemaal vanille!quote:
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb nog een lekker bordje boer'nvla op, vanille, was in de aanbieding anders vind ik het te duur.
Voor de zekerheid toch een wekkertje zetten. Heel benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef R-woud93 het volgende:
Fransman komt rond 03:00 weer terug in de auto
Ik had een Turkse pizza maar nee ander bord, vanillevla met knoflooksaus lijkt me niet zo geslaagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
in hetzelfde bord waar je AGV op heeft gelegen neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |