Precies.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnenquote:
jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat magquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Nachtbanden eronderquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Lichtgevende?quote:
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi opquote:
quote:
Ow, door de nachtbanden dus, nooit gewetenquote:Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |