abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220814381
Hoe lang gaat Auer nog door?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:35 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814388
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
En van de wol maak je een kleedje tegen de kou
Precies.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:35:50 #228
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814396
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:11 #229
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220814402
Twee in de grindbak
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220814409
Oei
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:32 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814411
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef Vlinder het volgende:
Hoe lang gaat Auer nog door?
zo meteen nog een stint. Ze komen over anderhalve ronde weer binnen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:36:42 #232
38824 crew  Droopie
pi_220814416
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
Baan vol met grind, dit kan leuk worden
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Hell To The Liars
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:18 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814425
als ze bij elke bocht een auto naast de baan duwen dan wordt de baan mooi verlicht met die voorlampen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:20 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814426
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Gremen het volgende:
Twee in de grindbak
dat wordt harken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:33 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
ja
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220814438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Ja slepen of takelwagen :P
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:37:58 #237
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:36 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mogen ze nu gaan slepen of ze uit de grindbak helpen?
Dat mag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220814505
heul veul grind
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:41:36 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814512
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:00 #240
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814522
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Ligt meer grind op de baan, dan in de grindbak
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:02 #241
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220814526
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Vlinder het volgende:
heul veul grind
Beetje maar
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:03 #242
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220814527
Dat worden meerdere penalties :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:42:49 #243
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814553
Wel cool om zo in het donker te rijden _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:44:07 #244
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220814583
Waarom geen enorme schijnwerper op het dak om je voorligger te verblinden? *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:08 #245
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814605
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Leiders komen nu al binnen, rondje eerder dan verwacht
Nachtbanden eronder :Y
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:13 #246
38824 crew  Droopie
pi_220814607
Ik snap die mandatory pit-time niet.

Er was nog 1,5 seconden te gaan en toen was hij al de pitstraat uit.

Dat die verplichte tijd er is. Snap ik wel.
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP zaterdag 16 mei 2026 @ 21:45:38 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220814614
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
Lichtgevende?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:48 #248
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814640
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Lichtgevende?
Boh, dat zou wel vet zijn. Een of andere kleurstof erin die onder compressie licht geeft. Bij remmen en in de bochten lichten ze dan mooi op ^O^
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:46:55 #249
38824 crew  Droopie
pi_220814643
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:45 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Nachtbanden eronder :Y
quote:
Het wordt waarschijnlijk het beste gevoel", zegt Verstappen op zijn website over het racen in de nacht. "Je bent helemaal alleen en je geeft alles in het donker. De auto is 's nachts normaal gesproken het snelst, dus ik kijk ernaar uit."
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
Hell To The Liars
pi_220814649
Dus Auer zit er nog steeds in?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')