quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3quote:
mooie tijd om wat bitterbalen te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Zijn wekker gaat zoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Mooi dat je meepostquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Bedank de AvroTros voor de boycotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.quote:
Gewoon gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.quote:
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplampquote:
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Alles is te fixen met ducttape.quote:
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp
We hebben ook een MotoGP topicquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goedquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.
Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |