abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:19 #251
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Ow, door de nachtbanden dus, nooit geweten :D
:P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:51 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814668
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
ja dat staat onder het mercedes logo voor het nummer 3
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:47:56 #253
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814672
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:47 schreef Vlinder het volgende:
Dus Auer zit er nog steeds in?
Jep

(tip: in de balk links in beeld staat wie er in de auto zit ;) )
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:48:37 #254
284411 crew  heywoodu
pi_220814692
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:01 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220814699
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220814701
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
pi_220814702
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:18 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814705
Vuurwerk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:44 #259
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814715
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Vlinder het volgende:
Ik zag het inderdaad. Maar had verwacht dat rijder nummer 4 nu wel een keer mocht
Zijn wekker gaat zo :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:48 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220814717
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi dat je meepost
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 21:49:49 #261
284411 crew  heywoodu
pi_220814718
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik trek zo een Zwitserse fles wijn open :P

En wat nootjes erbij denk ik.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:50:44 #262
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814736
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:48 schreef heywoodu het volgende:
Wel fijn dat ze tijdens het ESF even wat rustiger aan doen nu :P
Bedank de AvroTros voor de boycot _O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:11 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220814744
Zo, net getraind en ik zie Team VER weer op kop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:18 #264
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814746
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Als ze klaar zijn, kun je deze kant opsturen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:51:29 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814748
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Gewoon gezellig *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:05 #266
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814755
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik leef hier echt zoveel en vind het ook echt heel leuk met jullie hier. Normaal was ik alleen maar een meelezer.
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 21:52:31 #267
842 Zorro
Z
pi_220814764
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:49 schreef Nizno het volgende:

[..]
mooie tijd om wat bitterbalen te maken
Ik koop die meestal gewoon al kant en klaar in zo'n diepvriesverpakking. Hoef je ze alleen nog maar te bakken.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220814784
Duct tape auto _O- _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:05 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220814803
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:07 #270
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814804
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Duct tape, tie wraps en WD40. Als je dat niet bij je hebt kan je net zo goed niet starten.
pi_220814811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooi, dat je meepost. Kom volgende week ook langs in F1 subforum.
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:54:20 #272
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220814813
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:53 schreef Vlinder het volgende:
Duct tape auto _O- _O_
Alles is te fixen met ducttape.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220814819
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Lijkt mij nu wel vrij kut met maar 1 koplamp :P
Dat bedacht ik me ook net. Dat zou toch niet meer mogen lijkt me?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220814834
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
We hebben ook een MotoGP topic *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:55:14 #275
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220814842
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:54 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Daar lees ik dus elke keer mee en vind dat heel leuk. Maar voel me dan ook weer zo'n binnendringer om mee te doen.

Ik ben ex-Viva, en daar was het F1 en MotoGP topic ook altijd heel leuk en gezellig.
Je hebt de harde kern hier vandaag ontmoet, dus dat komt helemaal goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')