abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 18:19:31 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_220811534
Daar is ie dan... het livetopic voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2026 *O* *G* *O*

Dé grote show met 25 landen en wel in deze volgorde:



SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.

Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.

Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.

Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.

Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.

Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).

Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.

Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.

Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.

Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!

[ Bericht 1% gewijzigd door H_T op 16-05-2026 18:25:03 ]
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220811566
fipo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 18:23:59 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_220811577
POLL

En voor de liefhebber: er zijn ook nog voorbeschouwingen op NPO1 (vanaf 20:25) en VRT1 (vanaf 20:45)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220811594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef H_T het volgende:
[poll=9906]

En voor de liefhebber: er zijn ook nog voorbeschouwingen op NPO1 (vanaf 20:25) en VRT1 (vanaf 20:45)
Gaan ze weer 34 minuten de boycot bespreken op NPO1?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 18:27:10 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_220811607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:25 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gaan ze weer 34 minuten de boycot bespreken op NPO1?
Geen idee. Zou kunnen, maar misschien zijn ze zo slim om terug te blikken op de halve finales. BBC zendt in plaats van een voorbeschouwing The Weakest Link uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220811608
quote:
Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.
Dit is geil @de_boswachter
pi_220811616
quote:
Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.
Diep in de nacht @Zipportal
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:36:42 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220811688
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef H_T het volgende:
[poll=9906]

En voor de liefhebber: er zijn ook nog voorbeschouwingen op NPO1 (vanaf 20:25) en VRT1 (vanaf 20:45)
GB, want we zijn nog steeds boos vanwege de brexit. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220811717
Tvp
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 18:46:23 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220811780
Vanavond toch maar kijken. Heb echt niks meegekregen van de acts dus 1 grote verrassing vanavond voor mij. :)
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 18:51:29 #11
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220811851
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220811882
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:46 schreef Ama het volgende:
Vanavond toch maar kijken. Heb echt niks meegekregen van de acts dus 1 grote verrassing vanavond voor mij. :)
Je kijkt nooit het NOS Journaal?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 18:56:33 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220811902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:54 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Je kijkt nooit het NOS Journaal?
Laatste jaar ofzo niet echt meer nee.
Your beauty never ever scared me.
pi_220812635
Hoe laat begint het?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:01:55 #15
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812650
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef zuco het volgende:
Hoe laat begint het?
21:00
Your beauty never ever scared me.
pi_220812677
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef Ama het volgende:

[..]
21:00
Mooie tijd. Zal ook wel laat worden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:04:16 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812683
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:03 schreef zuco het volgende:

[..]
Mooie tijd. Zal ook wel laat worden.
Om +/- 00:02 begint de puntentelling dus ja.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:04:22 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220812684
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:03 schreef zuco het volgende:

[..]
Mooie tijd. Zal ook wel laat worden.
Ja. Rond 01.00 afgelopen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:04:54 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812689
Bekijk deze YouTube-video
Livestream (voor in de OP).
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:05:34 #20
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220812697
Roemenië w/
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220812753
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Rond 01.00 afgelopen.
Ik hoop dat ik het volhou.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:11:45 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_220812775
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Livestream (voor in de OP).
Staat er al, maar als linkje ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:12:31 #23
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220812786
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:09 schreef zuco het volgende:

[..]
Ik hoop dat ik het volhou.
Het is altijd een lange zit. Zeker tussen het laatste optreden en de start van de jury uitslag. Waarbij de jury uitslag ook al een halfuur duurt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:13:00 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812791
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:11 schreef H_T het volgende:

[..]
Staat er al, maar als linkje ;)
Waarom niet gewoon zichtbaar net als voorgaande jaren?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:18:48 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_220812885
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:13 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon zichtbaar net als voorgaande jaren?
Ik vond een linkje mooier :) Als je de stream eenmaal open hebt heb je hem niet meer nodig en dan neemt zo'n stream onnodig ruimte in
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:19:19 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812891
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik vond een linkje mooier :) Als je de stream eenmaal open hebt heb je hem niet meer nodig en dan neemt zo'n stream onnodig ruimte in
Maar de vraag of er een livestream is blijft altijd komen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:19 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_220812903
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar de vraag of er een livestream is blijft altijd komen.
Dus ook als ie er wel staat ;) In de OP staat ook hoe laat het begint, dat werd ook alsnog gevraagd
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:20:54 #28
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220812912
Dit soort gezeik altijd he, de een wil dat je de livestream embedded maakt, ander wil weer dat het niet teveel ruimte opneemt in de OP.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:23:09 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef H_T het volgende:

[..]
Dus ook als ie er wel staat ;) In de OP staat ook hoe laat het begint, dat werd ook alsnog gevraagd
Oh dit is mooier maar die andere onzin oke. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:05 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_220812951
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dit is mooier maar die andere onzin oke. :')
:Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:24:58 #31
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220812959
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_220812964
OP is prima
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:27:31 #33
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220812992
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:29:50 #34
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Wij juichen voor Bulgarije.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:30:29 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220813046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Alsnog Finland gewoon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:32:58 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_220813077
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Australië, om een beetje tegendraads te doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813126
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Alice Springs 2027
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:13 #38
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813152
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Ik denk STVV, die spelen thuis.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:37:31 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813154
Ik denk Finland.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:38:20 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220813169
twitter
pi_220813203
Ik zit klaar.
pi_220813209
Hi ESF-family *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:40:48 #43
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De mensen van de rode lijn kijken nu dan maar naar Noorwegen en Cyprus.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:41:23 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220813216
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Redefine het volgende:

[..]
De mensen van de rode lijn kijken nu dan maar naar Noorwegen en Cyprus.
Cyprus zonder geluid
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:41:49 #45
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220813219
"Ik zou bijna zeggen: FUCK the EBU"

[/insert Cornald Maas-gifje

Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220813223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Ik hoop op Roemenie
Maar denk Finland
pi_220813236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik hoop op Roemenie
Maar denk Finland
Same, denk dat de vakjury niet heel gecharmeerd is van de tekst van hen.
pi_220813246
Geen halve finales gekeken, behalve donderdag 3 minuten ingeschakeld toen Australië ging zingen. O+

Finale heb ik wel zin in. *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:43:47 #49
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220813248
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Alice Springs 2027
Liever Darwin 2027, iets aangenamer klimaat :P
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:44:15 #50
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220813252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef H_T het volgende:

[..]
Australië, om een beetje tegendraads te doen
Ik hoop ook Australië, aangezien Delta een dé favoriete zangeressen uit mijn tienerjaren is *O* *G* *O* *G*

Bekijk deze YouTube-video
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220813261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen halve finales gekeken, behalve donderdag 3 minuten ingeschakeld toen Australië ging zingen. O+

Finale heb ik wel zin in. *O*
*O* Dan is alles nieuw, ook leuk, heb zelf wel alles gezien
pi_220813269
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Ik hoop ook Australië, aangezien Delta een dé favoriete zangeressen uit mijn tienerjaren is *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ] *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ]

Bekijk deze YouTube-video
Australie is ook erg goed
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:50 #53
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220813275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen halve finales gekeken, behalve donderdag 3 minuten ingeschakeld toen Australië ging zingen. O+

Finale heb ik wel zin in. *O*
Insgelijks. Nu wel zeer benieuwd naar en verheugd voor de nummers die ik nog niet ken *G*
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220813281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
*O* Dan is alles nieuw, ook leuk, heb zelf wel alles gezien
Op Fok! wel hier en daar meegelezen dus weet wel een deeltje :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:30 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220813284
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
pi_220813285
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Liever Darwin 2027, iets aangenamer klimaat :P
Daar zitten mensenetende krokodillen :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:37 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op Fok! wel hier en daar meegelezen dus weet wel een deeltje :Y
Goedenavond
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:51 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813289
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
Staat in de OP
What can change the nature of a man?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:47:43 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_220813296
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813302
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
We verwachten dat je de hele avond present bent. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220813308
Voor Moldavie zijn vind ik wel verwonderlijk
pi_220813309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedenavond
Hallo @Coco wat ga je vanavond drinken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:38 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef H_T het volgende:
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Met Martin Green aan het roer zullen die grote wijzigingen uiteraard wel gaan komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:40 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813311
Ik wil dat Finland wint want ik heb hele hoge verwachtingen als Finland het mag organiseren. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_220813312
Hopelijk geen winst voor Australië.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:43 #66
39237 crew  H_T
2733
pi_220813314
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
Hierzo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:40 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hallo @:coco wat ga je vanavond drinken?
Brugse Zot
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:54 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813329
quote:
Like Alert
16-05-2026 @ 20:49:39

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Finale Eurovisie Songfestival 2026 #1"
:)
What can change the nature of a man?
pi_220813334
Hup Kroatië en Roemenië.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220813335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Brugse Zot
Hopelijk 50¤ p krat accijnzen. Alcoholisme supporteren we niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:09 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813336
Present :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:25 #72
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Brugse Zot
Goedgekeurd
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:37 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present :)
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_220813340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef H_T het volgende:
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Dikke doei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:51:19 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813351
@GGMM sluit misschien later aan.
What can change the nature of a man?
pi_220813354
Wat mij betreft: Bulgarije. Ik werd er blij van.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:07 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813359
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_220813366
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef Ama het volgende:
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:57 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Heb ik niet gekeken dit jaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813384
Ik hoop dat Finland gaat winnen. *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:11 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813391
Ik heb de 2e halve finale gemist.
What can change the nature of a man?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:21 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_220813393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:51 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik heb de halve finales niet gekeken en ken geen 1 act dus voor mij is alles een verrassing vanavond.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:02 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813405
Was eigenlijk niet van plan te kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:07 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_220813408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb de 2e halve finale gemist.
Die vond ik beter dan de eerste, dus misschien krijg je een positieve verrassing :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:28 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813431
Wat gaan we snacken?
Your beauty never ever scared me.
pi_220813437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Kaas
pi_220813448
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Borrelnoten :9
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:22 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813455
Ik heb Maltesers en melk. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:47 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813463
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:26 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813482
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
What can change the nature of a man?
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:47 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813488
Present *O*
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:02 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Moira het volgende:
Present *O*
Moira O+
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:13 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Moira O+
Ama O+
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:32 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_220813506
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Ik heb ham, kaas en rode wijn onder handbereik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:52 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813513
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Moira het volgende:

[..]
Ama O+
Ik zie straks alles voor het eerst. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220813514
Voor het eerst een like van Ikgeefenkellikes *O*
pi_220813523
De tune O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220813525
Daar gaan we!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:13 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_220813526
Daar gaan we :J :J :J
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813535
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:

[..]
Met Martin Green aan het roer zullen die grote wijzigingen uiteraard wel gaan komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wijziging is dat ze nog harder hosanna gaan roepen.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:59 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813549
Oh ja ik was alweer even vergeten wie vorig jaar had gewonnen.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:59 #103
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813550
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef zajha het volgende:
Ik zit klaar.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220813558
Pas op voor IT!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:42 #105
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813564
Broekie uit.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:01:44 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813565
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Ik heb niks te snacken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:03 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813577
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb niks te snacken.
Wtf is dit voor slechte planning. :o
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:16 #108
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813583
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb niks te snacken.
Dit kan echt niet.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:35 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813586
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Ama het volgende:

[..]
Wtf is dit voor slechte planning. :o
Al genoeg suikers binnen bij de high tea :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220813591
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb niks te snacken.
Wordt je toch alleen maar dik van.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:02:50 #111
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813594
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Transsylvaviagod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_220813596
Leuk gedaan.
pi_220813599
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb niks te snacken.
Thuisbezorgd doet het nog hoor... en anders heb je altijd nog het benzinestation
pi_220813604
Ik denk dat de beelden van Wenen het hoogtepunt van de avond zijn.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:09 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813605
Sinterklaasjournaal genoemd *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:15 #116
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Al genoeg suikers binnen bij de high tea :@
Hmm ja oke
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:21 #117
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813608
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik heb niks te snacken.
Lekker gezond :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:26 #118
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813610
Hola :W w/
c_/
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:34 #119
39237 crew  H_T
2733
pi_220813612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Al genoeg suikers binnen bij de high tea :@
Je kan ook snacken met dingen die geen suiker bevatten maar alleen een hoop vet en zout
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813614
Goedenavond ieders!
Ik ben er ook gezellig bij vanavond.

Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.

:)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_220813616
Zäuberflote. Dit is niet makkelijk om te zingen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:46 #122
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220813617
*O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:52 #123
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813618
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
Ik ben er ook gezellig bij vanavond.

Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.

:)
Van harte welkom :)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:03:56 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Lekker gezond :)
Goedenavond Chevy, wanneer race?
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:03 #125
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220813622
Nou, kom maar op
Same shit, different day
SC hopper present
  Forum Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:07 #126
35723 crew  GGMM
pi_220813623
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:51 schreef Coco het volgende:
@:GGMM sluit misschien later aan.
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:10 #127
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813624
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
Ik ben er ook gezellig bij vanavond.

Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.

:)
Je komt er gewoon rauw in.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:10 #128
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik hoop op Roemenie
Maar denk Finland
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:12 #129
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813627
Die hebben nog wel een omroeporkest. Bij ons allang wegbezuinigd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:22 #130
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedenavond Chevy, wanneer race?
As we speak.

En tevens volgende week zondag.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:24 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)
;)
What can change the nature of a man?
pi_220813634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef H_T het volgende:

[..]
Je kan ook snacken met dingen die geen suiker bevatten maar alleen een hoop vet en zout
snacktomaatjes, komkommertjes en radijsjes hele mooie gele en rooie
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:04:36 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813636
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
Ik ben er ook gezellig bij vanavond.

Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.

:)
Same same
Your beauty never ever scared me.
pi_220813640
Dit is niks.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:04 #135
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813642
Ik kijk via NPO.nl

Is Youtube sneller?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:13 #136
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813646
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Same, denk dat de vakjury niet heel gecharmeerd is van de tekst van hen
;(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:17 #137
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813647
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef superniger het volgende:
Dit is niks.
Dat is duidelijke taal
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:29 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_220813652
Vlaggenparade w/
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:30 #139
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk via NPO.nl

Is Youtube sneller?
@Pisces29 weet inmiddels feilloos hoe dit zit.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:38 #140
35723 crew  GGMM
pi_220813657
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef Coco het volgende:

[..]
;)
Knipoog je omdat je denkt dat ik het wél gevolgd heb of omdat je me leuk vindt?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220813659
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Zäuberflote. Dit is niet makkelijk om te zingen.
Klopt, is een coloratuursopraan voor nodig. Het verhaal gaat dat Mozart een hekel had aan de destijds beroemdste sopraan en dat ie het expres moeilijk voor haar heeft gemaakt
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:05:49 #142
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813661
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:

[..]
Knipoog je omdat je denkt dat ik het wél gevolgd heb of omdat je me leuk vindt?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_220813663
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)
Jouw keuze, is je goed recht
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:00 #144
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813664
Boooo
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:05 #145
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813665
weinig geboe te horen bij israel, goed gemute :D
Fuck the EBU.
pi_220813667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die hebben nog wel een omroeporkest. Bij ons allang wegbezuinigd.
Alles wat geen keiharde euro’s oplevert is allang geofferd op het altaar van het neoliberalisme.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:21 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813669
Boh
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:25 #148
35723 crew  GGMM
pi_220813670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Jouw keuze, is je goed recht
Bedankt :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:28 #149
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813671
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
weinig geboe te horen bij israel, goed gemute :D
Misschien hebben ze wel gewoon fans, je weet het niet!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:31 #150
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813674
Wtf heeft Griekenland aan.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:45 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Griekenland.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:55 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813678
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Misschien hebben ze wel gewoon fans, je weet het niet!
Het is een goed nummer dus natuurlijk heeft die fans, maar dat zegt nog niet dat er niet keihard boegeroep te horen was in de zaal
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:06:58 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813681
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
Wtf heeft Griekenland aan.
Een juichpak!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:07:04 #154
39237 crew  H_T
2733
pi_220813682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
As we speak.

En tevens volgende week zondag.
Lekker 800 km lang linksom
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813683
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
Wtf heeft Griekenland aan.
De nieuwe outfit van het Nederlands elftal?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:07:23 #156
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813684
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:

[..]
Het is een goed nummer dus natuurlijk heeft die fans, maar dat zegt nog niet dat er niet keihard boegeroep te horen was in de zaal
Niet te hard happen Moira op een troll. :*
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:07:32 #157
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813685
boring ass winnend nummer van vorig jaar
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:07:34 #158
39237 crew  H_T
2733
pi_220813686
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
snacktomaatjes, komkommertjes en radijsjes hele mooie gele en rooie
Maar geen bananen dan he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:07:46 #159
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813688
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef H_T het volgende:

[..]
Lekker 800 km lang linksom
Oh inderdaad die ook nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813694
JJ is nog een paar uurtjes relevant
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:08:13 #161
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Australië
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220813697
Ben gender in de war. Jij?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:08:27 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813698
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef Moira het volgende:
boring ass winnend nummer van vorig jaar
Winnend nummer met veel wind on stage.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813699
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef Moira het volgende:
boring ass winnend nummer van vorig jaar
T is niet mn smaak, maar ik hoor best dat t goed is en knap
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:08:48 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_220813703
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef totebel het volgende:

[..]
Klopt, is een coloratuursopraan voor nodig. Het verhaal gaat dat Mozart een hekel had aan de destijds beroemdste sopraan en dat ie het expres moeilijk voor haar heeft gemaakt
Is dat diezelfde sopraan die haar hoofd bewoog als ze van toonhoogte moest wisselen en dat Mozart expres veel wisselingen erin deed zodat ze er stom uit zou zien?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:08:49 #166
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef Fred_B het volgende:
JJ is nog een paar uurtjes relevant
Was hem dit jaar alweer vergeten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef H_T het volgende:

[..]
Maar geen bananen dan he?
Nee, die staan krom, dat kan niet :N
pi_220813710
twitter
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220813712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef Fred_B het volgende:
JJ is nog een paar uurtjes relevant
Dit had in deze line-up gewoon weer gewonnen. Terwijl iedereen het nummer over 5 minuten vergeten is.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:15 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220813713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
Wtf heeft Griekenland aan.
Hoppa
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:18 #171
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220813714
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Ik denk niet dat het de winnaar wordt. Maar ik ben voor Roemenie

Finland gaat winnen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:20 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813715
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef Fred_B het volgende:
JJ is nog een paar uurtjes relevant
Blijven scoren als ESF winnaar is al weinigen gegeven. Als je winnende nummer dan zelf al niet beklijft wordt het al helemaal niks.

Blijft wel een hele goede zanger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:21 #173
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813716
had dit nou vorig jaar nou al geremixd ingestuurd en dan was het misschien nog wat
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:27 #174
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813718
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Nee, die staan krom, dat kan niet :N
Waarom eigenlijk?
What can change the nature of a man?
pi_220813723
Stukje playback
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:43 #176
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220813725
Zingen kan hij wel
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:49 #177
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
weinig geboe te horen bij israel, goed gemute :D
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:51 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813728
Nondeju Bulgarije.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:52 #179
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813729
Bulgarije w/
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:09:57 #180
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813730
Mooie pyjama
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:17 #181
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:07 schreef Moira het volgende:
boring ass winnend nummer van vorig jaar
Ik kan me niet eens herinneren hoe dat klonk.
pi_220813739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef H_T het volgende:

[..]
Is dat diezelfde sopraan die haar hoofd bewoog als ze van toonhoogte moest wisselen en dat Mozart expres veel wisselingen erin deed zodat ze er stom uit zou zien?
Zeker!
pi_220813740
Ik ben blij dat we verschoond blijven van Conchita. Maar Parijs is nog ver.
pi_220813742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit had in deze line-up gewoon weer gewonnen. Terwijl iedereen het nummer over 5 minuten vergeten is.
Ik vind het vreselijk
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:22 #185
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220813743
Croatia :W
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:42 #186
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ik kan me niet eens herinneren hoe dat klonk.
zoiets als wat je net hoorde maar dan minder kek geremixt
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:43 #187
39237 crew  H_T
2733
pi_220813747
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Coco het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk?
Anders passen ze niet in hun schil he
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:53 #188
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813749
Mooie bergen hebben ze in Bulgarije.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:10:56 #189
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813751
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ben blij dat we verschoond blijven van Conchita. Maar Parijs is nog ver.
Die had al aangegeven niks met deze editie te maken te willen hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:05 #190
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813753
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef H_T het volgende:

[..]
Anders passen ze niet in hun schil he
:!
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:12 #191
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813758
Alexandra Căpitănescu. w/ *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:12 #192
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813759
Vlaggetjesvolk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:24 #193
39237 crew  H_T
2733
pi_220813761
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef totebel het volgende:

[..]
Zeker!
Dank!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:26 #194
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813762
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.
Volhouden :+
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220813763
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.
Was dat maar zo....
pi_220813765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik vind het vreselijk
Draak van een nummer.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:36 #197
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220813766
Hoe ze choke me uitspreken :')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:11:42 #198
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813770
Hanta angst bij Zweden
pi_220813772
Ja, zo is het wel genoeg hoor
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:02 #200
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813775
Cyprus ziet er weer uit om op te vreten :9~
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:05 #201
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813778
Voor de mensen die wel alles al hebben gezien. Wie gaat er laatste worden denk je?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:09 #202
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813780
mn ballen
What can change the nature of a man?
pi_220813782
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die had al aangegeven niks met deze editie te maken te willen hebben.
Ik wil ook niks met Conchita te maken hebben dus bon. Hysterische kut act.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:25 #204
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813784
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Ama het volgende:

Voor de mensen die wel alles al hebben gezien. Wie gaat er laatste worden denk je?
Duitsland of VK.


Zoals elk ander jaar eigenlijk,.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220813786
Heb een man niet eerder zo hoog horen zingen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:37 #206
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813787
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit had in deze line-up gewoon weer gewonnen. Terwijl iedereen het nummer over 5 minuten vergeten is.
Betwijfel het. Dit jaar lijken er wat meer juryfavorieten te zijn die ook nog wel prima kunnen scoren bij het publiek.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:40 #207
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_220813788
Vorig jaar was toch wel een top nummerke
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:41 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813789
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Duitsland of VK.


Zoals elk ander jaar eigenlijk,.
Sad _O-
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:42 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813790
Dat gejank gaat maar door.
pi_220813792
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die wel alles al hebben gezien. Wie gaat er laatste worden denk je?
Italie of UK
pi_220813795
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Was dat maar zo....
Hier op Fok wel. T boeit me nooit zo wie er wint. Ik vind gewoon het commentaar leveren leuk
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:12:52 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220813796
Was dat laatste keer dat we JJ zagen of wordt hij de nieuwe Måns
pi_220813797
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die wel alles al hebben gezien. Wie gaat er laatste worden denk je?
Oostenrijk of UK
Met België en Duitsland als outsiders
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:04 #214
39237 crew  H_T
2733
pi_220813801
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Ama het volgende:
Voor de mensen die wel alles al hebben gezien. Wie gaat er laatste worden denk je?
Duitsland
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:09 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813802
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik wil ook niks met Conchita te maken hebben dus bon. Hysterische kut act.
Die was toen bij de vorige keer in Oostenrijk wel echt heel vervelend aanwezig ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813803
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Duitsland of VK.


Zoals elk ander jaar eigenlijk,.
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220813806
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Viesdik het volgende:
Heb een man niet eerder zo hoog horen zingen
In Oostenrijk zing je al gauw vrij hoog.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Manager PR/Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:23 #218
269689 crew  Viv
pi_220813807
Schandalige vlaggenparade zo. De Grote JJ Show met de deelnemers van dit jaar als figuranten. :r
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:27 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813808
Ah hij heeft weer een ander trainingspak van het rek gepakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:33 #220
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813810
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef Viesdik het volgende:
Heb een man niet eerder zo hoog horen zingen
Het hangt er ook een beetje tussenin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813812
Als Finland niet wint dan het liefst Bulgarije O+
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:44 #222
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813813
Are you ready????????
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220813816
Ik blijf er bij, de presentatoren blijven een jaren 70 pornoacteur en een opblaaspop Barbie
  Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:56 #224
109131 crew  sportfreak
pi_220813818
In 1958 zouden we al een derde van alle deelnemers gehad hebben, nu moeten we nog beginnen.
pi_220813819
Waarom doet deze kerel alleen maar van die foute pakjes aan?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:56 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813820
Wat ziet die vrouw er goed uit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die was toen bij de vorige keer in Oostenrijk wel echt heel vervelend aanwezig ja.
Nam de hele show over.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:13:59 #228
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813822
Adriaan goes Alladin
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:00 #229
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813824
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Duitsland net zo hoor. Die kunnen ook echt wel beter.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:01 #230
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220813825
VK wordt laatste denk ik
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:10 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220813828
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef totebel het volgende:
Ik blijf er bij, de presentatoren blijven een jaren 70 pornoacteur en een opblaaspop Barbie
Zit niet veel lucht in dan
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:13 #232
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813830
Betere jurk dan dinsdag.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:14 #233
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813831
Figuurtje hoor :9
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813832
Philipp Hansa, de gast met het equality shirt en meestal spokesperson is, had gewoon moeten hosten
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:27 #235
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813834
Als ik dat zo zie, kan ik ook nog wel een carriere als stylist overwegen...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:28 #236
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220813835
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ziet die vrouw er goed uit
Net een kristal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220813836
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Redefine het volgende:
Ah hij heeft weer een ander trainingspak van het rek gepakt.
Het lijkt verdorie net Björn Ulvaeus :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:37 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220813837
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef PzKpfw het volgende:
Figuurtje hoor :9
Het is een plank man :/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:46 #239
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813839
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Zit niet veel lucht in dan
Hoef je je ook niet bewusteloos te blazen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:49 #240
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813840
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Zolang die elke keer weer denken dat het de schuld is van Brexit zullen ze niks anders gaan proberen. Spaceman leek een keerpunt, maar ze hebben niks geleerd.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:50 #241
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813841
Greenroom is idd wel leuk gedaan dit jaar :Y
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:14:51 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813842
Nu heb ik Duitsland dit jaar nog niet gehoord maar het beloofd weinig goeds als ik de antwoorden lees.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813843
Ik zou graag de achterkant van de jurk bewonderen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:09 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_220813847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Snap het niet dat een land als Engeland niet beter kan. Wetende wat er allemaal vandaan komt muzikaal gezien.
Degene die nog een goedlopende carrière hebben willen over het algemeen niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is een plank man :/
Feeder gespot
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:13 #246
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813850
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
VK wordt laatste denk ik
Gewaagd hoor.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:16 #247
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Moira het volgende:
Greenroom is idd wel leuk gedaan dit jaar :Y
Toch mis ik de Nederlandse vlaggetjes wel. :'(
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:32 #248
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813853
Oh subtiel dat kopje koffie hoor.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:32 #249
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813854
Gellner
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813856
QR Code om Eurovision 2026 op te bezoeken op Roblox :')
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:37 #251
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813857
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is een plank man :/
Bij welke bouwmarkt verkopen ze zulke planken?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Zit niet veel lucht in dan
Daar hadden ze inderdaad wel wat beter naar kunnen kijken
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:41 #253
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813860
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Ama het volgende:
Nu heb ik Duitsland dit jaar nog niet gehoord maar het beloofd weinig goeds als ik de antwoorden lees.
Sara zingt straks in het Engels.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813864
Orkest terug bitte
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220813865
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Ama het volgende:

[..]
Toch mis ik de Nederlandse vlaggetjes wel. :'(
Franse vlaggen anders zien O-)
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:15:59 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813867
Waar moet ik deze mensen van kennen?
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:05 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef H_T het volgende:

[..]
Degene die nog een goedlopende carrière hebben willen over het algemeen niet
Dat hoeft natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg talent over.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813877
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Ama het volgende:
Waar moet ik deze mensen van kennen?
Tiroler bumsen volume 35
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:16:40 #259
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813878
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zou graag de achterkant van de jurk bewonderen
Nog liever de inhoud :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813880
Hebben jullie een replica in huis?
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:09 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813886
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie een replica in huis?
Wie niet?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:14 #262
39237 crew  H_T
2733
pi_220813887
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef Ama het volgende:
Waar moet ik deze mensen van kennen?
Halve finale van dinsdag en donderdag
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:25 #263
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220813891
You can not vote for your own country? -O-
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220813892
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Redefine het volgende:

[..]
Wie niet?
:@
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:32 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220813895
Zaandam :')
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:32 #266
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220813896
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Franse vlaggen anders zien O-)
Bij Kroatië het wapen wegdenken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:37 #267
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813898
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:40 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hebben jullie een replica in huis?
Nee ik ben gewoon echt.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813900
Vermoeiend die omroepen in België en Nederland die beetje het moreel Kompas van heel het land gaan bepalen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:47 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
:@
Ik denk dat niemand er eentje heeft staan :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813903
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is een plank man :/
Och hou op hoor. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220813904
Wie heeft dit jaar de ideale plek gekregen van de organisatoren?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:17:51 #273
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef H_T het volgende:

[..]
Halve finale van dinsdag en donderdag
Bedoel die vrouw en man.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:02 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813909
is dit nou goedbedoeld of provocatief, dat nederlandse clubje
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:06 #275
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813911
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Moira het volgende:
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
Same
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:15 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813914
Deze presentator deed me donderdag aan Adriaan denken van Bassie & Adriaan, en vandaag doet zijn outfit me aan de genie denken uit Aladdin _O-
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:15 #277
39237 crew  H_T
2733
pi_220813916
Gescript kutspelletje
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:16 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813917
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Moira het volgende:
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
Van mij ook niet. Al is dat niet anders dan alle jaren hiervoor :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220813918
Het commentaar is matig hoor. Je kan van alles zeggen van Cornald maar hij geeft zo veel meer achtergrond, feitjes en ESF-historie dan KIDV en Henri. Het is wel droogjes zo.
pi_220813920
Oostenrijkse humor
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:25 #281
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813921
Nog geen deelnemer gehoord maar we kunnen al stemmen :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Moira het volgende:
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
Laatste twee jaren maximaal gestemd en geen enkele bevestiging dat ook maar één is aangekomen. Voor mij even niet dus :D
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220813924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Moira het volgende:
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:33 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813925
Allemaal even lachen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:18:35 #285
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813926
"I'm not your toy"

🤔
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813929
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Moira het volgende:
EBU krijgt geen cent van mij dit jaar *O*
Ik ga Delta (AUS) supporten. *O*

Laatste stem was Maneskin. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220813933
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:14 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Het is een plank man :/
Geen zorgen. Denemarken opent de avond voor je! :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:01 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_220813934
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Bedoel die vrouw en man.
J́a, toen presenteerden zij ook
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:15 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813936
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Oostenrijkse humor
Dat is van zo'n hoog niveau dat wij er niks van begrijpen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:16 #290
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813937
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
al 2 jaar met trots in mijn sig O+
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:19 #291
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Oostenrijkse humor
Eén van de klassieke Oostenrijkse kunstvormen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:20 #292
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220813940
Net zoveel humor als Duitsers dus daar in Oostenrijk.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:24 #293
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813943
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Het commentaar is matig hoor. Je kan van alles zeggen van Cornald maar hij geeft zo veel meer achtergrond, feitjes en ESF-historie dan KIDV en Henri. Het is wel droogjes zo.
Ik mis nog het ongezouten commentaar van Jan Smit.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220813944
Pubquiz verloren omdat we hadden gegokt dat Waterloo in Vlaanderen lag ipv Wallonië. Scheelt verdomd weinig
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:26 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813945
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef PzKpfw het volgende:
Nog geen deelnemer gehoord maar we kunnen al stemmen :')
Dan kunnen ze de telefoonnummers die nu al 10 keer op Israël stemmen eruit filteren dat die niet meetellen. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:32 #296
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef H_T het volgende:

[..]
J́a, toen presenteerden zij ook
Maar waar moet ik ze verder van kennen? Ken ze niet.
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:34 #297
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten. *O*

Laatste stem was Maneskin. O+
Maneskin _O_ Was voor mij ook de laatste keer dat ik op een winnaar heb gestemd denk ik!
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:38 #298
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220813949
Daar hebben we Mika de 2e
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220813950
Ik ben blij dat ik na vanavond niet meer naar deze hosts hoef te kijken.

Met name zij klopt niet qua lichaam en hoofd ofzo :P
pi_220813953
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik ga Delta (AUS) supporten. *O*

Laatste stem was Maneskin. O+
ROW wordt wel gewoon Israel hoor :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 21:19:58 #301
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220813956
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Net zoveel humor als Duitsers dus daar in Oostenrijk.
Daar moet eerst Schnaps in.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')