Griekenland.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Het is een goed nummer dus natuurlijk heeft die fans, maar dat zegt nog niet dat er niet keihard boegeroep te horen was in de zaalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gewoon fans, je weet het niet!
Een juichpak!quote:
Lekker 800 km lang linksomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
As we speak.
En tevens volgende week zondag.
Niet te hard happen Moira op een troll.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is een goed nummer dus natuurlijk heeft die fans, maar dat zegt nog niet dat er niet keihard boegeroep te horen was in de zaal
Maar geen bananen dan he?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
snacktomaatjes, komkommertjes en radijsjes hele mooie gele en rooie
Oh inderdaad die ook nogquote:
Australiëquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Winnend nummer met veel wind on stage.quote:
Is dat diezelfde sopraan die haar hoofd bewoog als ze van toonhoogte moest wisselen en dat Mozart expres veel wisselingen erin deed zodat ze er stom uit zou zien?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Klopt, is een coloratuursopraan voor nodig. Het verhaal gaat dat Mozart een hekel had aan de destijds beroemdste sopraan en dat ie het expres moeilijk voor haar heeft gemaakt
Dit had in deze line-up gewoon weer gewonnen. Terwijl iedereen het nummer over 5 minuten vergeten is.quote:
Ik denk niet dat het de winnaar wordt. Maar ik ben voor Roemeniequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Blijven scoren als ESF winnaar is al weinigen gegeven. Als je winnende nummer dan zelf al niet beklijft wordt het al helemaal niks.quote:
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nee, die staan krom, dat kan niet
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
weinig geboe te horen bij israel, goed gemute
Zeker!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat diezelfde sopraan die haar hoofd bewoog als ze van toonhoogte moest wisselen en dat Mozart expres veel wisselingen erin deed zodat ze er stom uit zou zien?
Ik vind het vreselijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit had in deze line-up gewoon weer gewonnen. Terwijl iedereen het nummer over 5 minuten vergeten is.
zoiets als wat je net hoorde maar dan minder kek geremixtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens herinneren hoe dat klonk.
Anders passen ze niet in hun schil hequote:
Die had al aangegeven niks met deze editie te maken te willen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik ben blij dat we verschoond blijven van Conchita. Maar Parijs is nog ver.
Dank!quote:
Volhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.
Was dat maar zo....quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk ook nergens op. Dit staat los van politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |