quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met Martin Green aan het roer zullen die grote wijzigingen uiteraard wel gaan komen.De wijziging is dat ze nog harder hosanna gaan roepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Al genoeg suikers binnen bij de high teaquote:
Transsylvaviagodquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Hmm ja okequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al genoeg suikers binnen bij de high tea
Lekker gezondquote:
Je kan ook snacken met dingen die geen suiker bevatten maar alleen een hoop vet en zoutquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al genoeg suikers binnen bij de high tea
Van harte welkomquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
Ik ben er ook gezellig bij vanavond.
Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)quote:
Je komt er gewoon rauw in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
Ik heb nog letterlijk geen seconde van welke song dan ook gehoord, dus ben helemaal BLANCO voor vandaag.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoop op Roemenie
Maar denk Finland
As we speak.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)
snacktomaatjes, komkommertjes en radijsjes hele mooie gele en rooiequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook snacken met dingen die geen suiker bevatten maar alleen een hoop vet en zout
Same samequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Salina het volgende:
Goedenavond ieders!
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Same, denk dat de vakjury niet heel gecharmeerd is van de tekst van hen
Dat is duidelijke taalquote:
@Pisces29 weet inmiddels feilloos hoe dit zit.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk via NPO.nl
Is Youtube sneller?
Knipoog je omdat je denkt dat ik het wél gevolgd heb of omdat je me leuk vindt?quote:
Klopt, is een coloratuursopraan voor nodig. Het verhaal gaat dat Mozart een hekel had aan de destijds beroemdste sopraan en dat ie het expres moeilijk voor haar heeft gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Zäuberflote. Dit is niet makkelijk om te zingen.
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knipoog je omdat je denkt dat ik het wél gevolgd heb of omdat je me leuk vindt?
Jouw keuze, is je goed rechtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik boycot dit zolang er blijkbaar iets is waardoor Nederland het boycot (ik heb het niet gevolgd)
Alles wat geen keiharde euro’s oplevert is allang geofferd op het altaar van het neoliberalisme.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
Die hebben nog wel een omroeporkest. Bij ons allang wegbezuinigd.
Bedanktquote:
Misschien hebben ze wel gewoon fans, je weet het niet!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:06 schreef Moira het volgende:
weinig geboe te horen bij israel, goed gemute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |