abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220813261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen halve finales gekeken, behalve donderdag 3 minuten ingeschakeld toen Australië ging zingen. O+

Finale heb ik wel zin in. *O*
*O* Dan is alles nieuw, ook leuk, heb zelf wel alles gezien
pi_220813269
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Ik hoop ook Australië, aangezien Delta een dé favoriete zangeressen uit mijn tienerjaren is *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ] *O* [ afbeelding ][ afbeelding ] *G* [ afbeelding ]

Bekijk deze YouTube-video
Australie is ook erg goed
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:45:50 #53
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220813275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Geen halve finales gekeken, behalve donderdag 3 minuten ingeschakeld toen Australië ging zingen. O+

Finale heb ik wel zin in. *O*
Insgelijks. Nu wel zeer benieuwd naar en verheugd voor de nummers die ik nog niet ken *G*
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220813281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
*O* Dan is alles nieuw, ook leuk, heb zelf wel alles gezien
Op Fok! wel hier en daar meegelezen dus weet wel een deeltje :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:30 #55
284411 crew  heywoodu
pi_220813284
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
pi_220813285
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Liever Darwin 2027, iets aangenamer klimaat :P
Daar zitten mensenetende krokodillen :o
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:37 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Op Fok! wel hier en daar meegelezen dus weet wel een deeltje :Y
Goedenavond
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:46:51 #58
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813289
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
Staat in de OP
What can change the nature of a man?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:47:43 #59
39237 crew  H_T
2733
pi_220813296
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220813302
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
We verwachten dat je de hele avond present bent. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220813308
Voor Moldavie zijn vind ik wel verwonderlijk
pi_220813309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Goedenavond
Hallo @Coco wat ga je vanavond drinken?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:38 #63
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220813310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef H_T het volgende:
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Met Martin Green aan het roer zullen die grote wijzigingen uiteraard wel gaan komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:40 #64
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813311
Ik wil dat Finland wint want ik heb hele hoge verwachtingen als Finland het mag organiseren. _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_220813312
Hopelijk geen winst voor Australië.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:48:43 #66
39237 crew  H_T
2733
pi_220813314
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:46 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand dat schema waar alles per minuut staat ingedeeld? :@
Hierzo
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:40 #67
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813325
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hallo @:coco wat ga je vanavond drinken?
Brugse Zot
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:49:54 #68
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813329
quote:
Like Alert
16-05-2026 @ 20:49:39

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Finale Eurovisie Songfestival 2026 #1"
:)
What can change the nature of a man?
pi_220813334
Hup Kroatië en Roemenië.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220813335
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Brugse Zot
Hopelijk 50¤ p krat accijnzen. Alcoholisme supporteren we niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:09 #71
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220813336
Present :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:25 #72
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813338
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:49 schreef Coco het volgende:

[..]
Brugse Zot
Goedgekeurd
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:50:37 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Present :)
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_220813340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:47 schreef H_T het volgende:
Statement van de VRT nu bij de Belg dat er een goede kans is dat ze volgend jaar niet meedoen. Ze willen grote wijzigingen bij de EBU
Dikke doei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:51:19 #75
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813351
@GGMM sluit misschien later aan.
What can change the nature of a man?
pi_220813354
Wat mij betreft: Bulgarije. Ik werd er blij van.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:07 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813359
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_220813366
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef Ama het volgende:
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:57 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Heb ik niet gekeken dit jaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813384
Ik hoop dat Finland gaat winnen. *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:11 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813391
Ik heb de 2e halve finale gemist.
What can change the nature of a man?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:21 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_220813393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:51 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik heb de halve finales niet gekeken en ken geen 1 act dus voor mij is alles een verrassing vanavond.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:02 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813405
Was eigenlijk niet van plan te kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:07 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_220813408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb de 2e halve finale gemist.
Die vond ik beter dan de eerste, dus misschien krijg je een positieve verrassing :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:28 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813431
Wat gaan we snacken?
Your beauty never ever scared me.
pi_220813437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Kaas
pi_220813448
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Borrelnoten :9
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:22 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813455
Ik heb Maltesers en melk. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:47 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813463
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:26 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220813482
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
What can change the nature of a man?
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:47 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813488
Present *O*
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:02 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Moira het volgende:
Present *O*
Moira O+
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:13 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Moira O+
Ama O+
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:32 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_220813506
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Ik heb ham, kaas en rode wijn onder handbereik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:52 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813513
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Moira het volgende:

[..]
Ama O+
Ik zie straks alles voor het eerst. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220813514
Voor het eerst een like van Ikgeefenkellikes *O*
pi_220813523
De tune O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220813525
Daar gaan we!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:13 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_220813526
Daar gaan we :J :J :J
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')