Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finalesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef Ama het volgende:
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig.
Heb ik niet gekeken dit jaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel grootquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Ik heb de halve finales niet gekeken en ken geen 1 act dus voor mij is alles een verrassing vanavond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Die vond ik beter dan de eerste, dus misschien krijg je een positieve verrassingquote:
Ik heb ham, kaas en rode wijn onder handbereikquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |