abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220813354
Wat mij betreft: Bulgarije. Ik werd er blij van.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:07 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813359
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Your beauty never ever scared me.
pi_220813366
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef Ama het volgende:
Ik zal het straks wel horen wat me blij maakt. Ik vrees erg weinig. :)
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:52:57 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Heb ik niet gekeken dit jaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_220813384
Ik hoop dat Finland gaat winnen. *O*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:11 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220813391
Ik heb de 2e halve finale gemist.
What can change the nature of a man?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:21 #82
39237 crew  H_T
2733
pi_220813393
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Kwaliteit zal wel niet veel beter zijn dan in de halve finales
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:54:51 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Zelfde liedjes he, dan is die kans wel groot
Ik heb de halve finales niet gekeken en ken geen 1 act dus voor mij is alles een verrassing vanavond.
Your beauty never ever scared me.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:02 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813405
Was eigenlijk niet van plan te kijken.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:55:07 #85
39237 crew  H_T
2733
pi_220813408
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
Ik heb de 2e halve finale gemist.
Die vond ik beter dan de eerste, dus misschien krijg je een positieve verrassing :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:56:28 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813431
Wat gaan we snacken?
Your beauty never ever scared me.
pi_220813437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Kaas
pi_220813448
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
Borrelnoten :9
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:22 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813455
Ik heb Maltesers en melk. :@
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:57:47 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220813463
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:26 #91
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_220813482
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:56 schreef Ama het volgende:
Wat gaan we snacken?
What can change the nature of a man?
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:58:47 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813488
Present *O*
Fuck the EBU.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:02 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:58 schreef Moira het volgende:
Present *O*
Moira O+
Your beauty never ever scared me.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:13 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220813501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Ama het volgende:

[..]
Moira O+
Ama O+
Fuck the EBU.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:32 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_220813506
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:57 schreef ijs_beer het volgende:
Zo. De borrelnootjes staan klaar, en de Texels Skuumkoppe is geopend.
Ik heb ham, kaas en rode wijn onder handbereik
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 20:59:52 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220813513
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:59 schreef Moira het volgende:

[..]
Ama O+
Ik zie straks alles voor het eerst. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_220813514
Voor het eerst een like van Ikgeefenkellikes *O*
pi_220813523
De tune O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220813525
Daar gaan we!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 21:00:13 #100
39237 crew  H_T
2733
pi_220813526
Daar gaan we :J :J :J
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')