Maar de vraag of er een livestream is blijft altijd komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond een linkje mooierAls je de stream eenmaal open hebt heb je hem niet meer nodig en dan neemt zo'n stream onnodig ruimte in
Dus ook als ie er wel staatquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar de vraag of er een livestream is blijft altijd komen.
Oh dit is mooier maar die andere onzin oke.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus ook als ie er wel staatIn de OP staat ook hoe laat het begint, dat werd ook alsnog gevraagd
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dit is mooier maar die andere onzin oke.
Wij juichen voor Bulgarije.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Alsnog Finland gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Australië, om een beetje tegendraads te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Alice Springs 2027quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Ik denk STVV, die spelen thuis.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
De mensen van de rode lijn kijken nu dan maar naar Noorwegen en Cyprus.quote:
Cyprus zonder geluidquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
De mensen van de rode lijn kijken nu dan maar naar Noorwegen en Cyprus.
Ik hoop op Roemeniequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
Jongens, wie gaat er winnen? Roept u maar!
Same, denk dat de vakjury niet heel gecharmeerd is van de tekst van hen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoop op Roemenie
Maar denk Finland
Liever Darwin 2027, iets aangenamer klimaatquote:
Ik hoop ook Australië, aangezien Delta een dé favoriete zangeressen uit mijn tienerjaren isquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Australië, om een beetje tegendraads te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |