abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220724058


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside











Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:32:13 #2
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220724155
Job vanavond *O*

Is hij boos of niet vanwege gisteren :P
pi_220724227
Joost Prins grap. 🤣
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 mei 2026 @ 21:49:55 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220724348
Mart is weer om te :r
pi_220724431
AI aids.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:04:26 #6
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220724468
AI shit Inside
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220724550
Boddykam Johan wat lul je nou, ik heb altijd een kam bij me
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 22:56:14 #8
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220724898
Morgen Wierd en Rutger
pi_220728429
Job op het MET-gala vond ik wel een leuke
pi_220731647
Na 5 minuten alweer boos door Wierd, uitgezet.
  woensdag 6 mei 2026 @ 21:48:22 #11
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220731653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:47 schreef Remco het volgende:
Na 5 minuten alweer boos door Wierd, uitgezet.
Verstandig.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220731719
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:08 schreef Regilio_ het volgende:
Bedeen
Waar komt dat domme "bedeen" vandaan? Hij zegt ook "hun hebben", wat vreemd is voor een oud-hoofdredacteur, maar dat zeggen hele volksstammen. Maar "bedeen"?
  woensdag 6 mei 2026 @ 22:23:04 #13
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220731966
Vrijdag Dries Roelvink :D _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door ikweethetookniet op 06-05-2026 22:39:15 ]
  woensdag 6 mei 2026 @ 22:40:28 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220732104
POLL
  donderdag 7 mei 2026 @ 08:18:56 #15
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220733078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2026 21:54 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Waar komt dat domme "bedeen" vandaan? Hij zegt ook "hun hebben", wat vreemd is voor een oud-hoofdredacteur, maar dat zeggen hele volksstammen. Maar "bedeen"?
Hij denkt zelf dat het dialect is icm vermoeidheid (zie video).

Misschien is dat "hun hebben" ook wel vermoeidheid dan ofzo.
Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220733498
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 08:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij denkt zelf dat het dialect is icm vermoeidheid (zie video).

Misschien is dat "hun hebben" ook wel vermoeidheid dan ofzo.
Bekijk deze YouTube-video
Haha. Dialect, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik kom zelf uit Nijmegen, maar ik heb het nog nooit van iemand anders dan Derksen gehoord. De eerste keren dat het me opviel, dacht ik dat hij verkouden was.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tasmaniak op 07-05-2026 12:12:45 ]
  donderdag 7 mei 2026 @ 19:26:24 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220738177
quote:
Eindelijk iets leuks in Politiek Inside.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220739652
Inb4 mop van huisarts.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220739691
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2026 21:40 schreef superniger het volgende:
Inb4 mop van huisarts.
Is die 1e mop terug te zien of welke aflevering was dat?
pi_220739707
Deugkneus met z’n föhn kapsel :r
  donderdag 7 mei 2026 @ 21:51:24 #22
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220739746
POLL
pi_220739931
Doe nou niet.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220739970
Ze praat wat langdradig maar ze is wel aantrekkelijk :9~
  donderdag 7 mei 2026 @ 22:22:11 #25
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220740004
Ze heeft ook meegedaan aan Met Het Mes Op Tafel tijdje geleden.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 7 mei 2026 @ 22:26:12 #26
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220740036
Mooie vrouw die Annemieke :)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220745510
Ik vind dit dus een serieus mooie vrouw :9~
pi_220745535
Vanavond naast De Winther Roelvink, Verhoeven en Woerts. Bont gezelschap wel.
  vrijdag 8 mei 2026 @ 20:47:05 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220746626
Dries komt in het geel |:) w/
pi_220746987
Ben Saddik aardige jongen _O-
pi_220747025
_O-
pi_220747044
Dit kan ook alleen maar in VI _O-
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:36:45 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220747250
Imago schade door gele zwembroek :') _O- _O- _O-
pi_220747258
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Imago schade door gele zwembroek :') _O- _O- _O-
Dat was een grapje van hem. :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 8 mei 2026 @ 22:58:15 #35
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_220747360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ben Saddik aardige jongen _O-
Haha dat was een lekkere binnenkomer van Rene. Die heeft ook echt geen flauw idee dat Rico en Ben een hekel aan elkaar hebben _O- .
  zaterdag 9 mei 2026 @ 12:41:46 #36
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220749709
Ik verwachtte deze ook nog wel Bekijk deze YouTube-video
pi_220749747
Hebben jullie de oranje badjas al?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:09:23 #38
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220749857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie de oranje badjas al?
Nee, ordinaire geldklopperij van mensen die allang binnen zijn. Als het grote jongens waren zouden ze de opbrengst ervan doneren aan een goed doel, maar de heren steken het liever in eigen zak. Het is van die typische selectieve verontwaardiging want als een ander het doet dan staan ze vooraan om hun meninkje te geven maar zelf doen ze er net zo hard aan mee. Totaal ongeloofwaardig!
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220749882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie de oranje badjas al?
Zoiets was geinig toen ze nog een marginaal voetbalprogrammaatje waren. Nu is het gewoon cynische geldklopperij.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:27:32 #40
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220749910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie de oranje badjas al?
Heb jij hem al?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 9 mei 2026 @ 15:13:33 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220750485
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:45 schreef RipCity het volgende:
Hebben jullie de oranje badjas al?
:N Wel gele zwembroek :)
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 15:29:47 #42
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220750651
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Nee, ordinaire geldklopperij van mensen die allang binnen zijn. Als het grote jongens waren zouden ze de opbrengst ervan doneren aan een goed doel, maar de heren steken het liever in eigen zak. Het is van die typische selectieve verontwaardiging want als een ander het doet dan staan ze vooraan om hun meninkje te geven maar zelf doen ze er net zo hard aan mee. Totaal ongeloofwaardig!
Sow
Boem
Koekoek
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 9 mei 2026 @ 22:39:01 #43
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220753621
twitter


Als het een ecte was had hij die ouwe door een rietje laten lullen.
RED ONS HENNIEGOD
  zaterdag 9 mei 2026 @ 23:53:19 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220754247
twitter
  maandag 11 mei 2026 @ 18:53:50 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220766617
twitter
  maandag 11 mei 2026 @ 19:21:29 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220767005
Dick Advocaat toch als oudste bondscoach ooit met Curaçao naar WK, Fred Rutten trekt zich terug

Dick Advocaat keert per direct toch terug als bondscoach van Curaçao. De 78-jarige Hagenaar lost Fred Rutten af, die hem juist opvolgde toen Advocaat in februari wegens familieomstandigheden terugtrad. De wens van de internationals en de invloedrijke sponsors wordt met de rentree van Advocaat toch ingewilligd.

https://www.ad.nl/voetbal(...)ich-terug~a63ed30f8/

*O* *O* *O* *O* *O*
  maandag 11 mei 2026 @ 21:45:43 #47
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220768430
quote:
6s.gif Op maandag 11 mei 2026 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dick Advocaat toch als oudste bondscoach ooit met Curaçao naar WK, Fred Rutten trekt zich terug

Dick Advocaat keert per direct toch terug als bondscoach van Curaçao. De 78-jarige Hagenaar lost Fred Rutten af, die hem juist opvolgde toen Advocaat in februari wegens familieomstandigheden terugtrad. De wens van de internationals en de invloedrijke sponsors wordt met de rentree van Advocaat toch ingewilligd.

https://www.ad.nl/voetbal(...)ich-terug~a63ed30f8/

*O* *O* *O* *O* *O*
Wilfred Genee is bevriend met de directeur van Corendon en Corendon wil Advocaat, dus Genee voert via de media de druk op. Missie geslaagd
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220768620
Zeg Johan ga je ook nog even Heleen hebben, staatsloterij show een flop en haar Oranjezondag daar wordt ze ook uitgekotst omdat ze niet kan interviewen ze kapt alles af.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  maandag 11 mei 2026 @ 22:36:38 #49
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220768849
Toch wel beschamend dat Hans Spekman zich leent voor zo een programma vol met domrechtse praat.
Wie dit leest is gek
pi_220768961
Vragen ze niet even aan Spekman wat hij van Volkert vindt? Wat een slap showtje dit
  maandag 11 mei 2026 @ 23:42:58 #51
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220769282
Boogert ff moeilijk kijken toen het over doping ging _O- _O-
pi_220769888
Valentijn die Van Persie verwijt “1e ronde champions league niet gehaald, 1e ronde Europa League niet gehaald…”

Er is ook helemaal niemand aan tafel die het überhaupt nog boeit of het feitelijk klopt he.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 12 mei 2026 @ 08:31:39 #53
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220769903
quote:
99s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch wel beschamend dat Hans Spekman zich leent voor zo een programma vol met domrechtse praat.
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220771506
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]

Als het een ecte was had hij die ouwe door een rietje laten lullen.
Om daarmee aan te tonen dat Derksen gelijk had.
pi_220771533
quote:
99s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch wel beschamend dat Hans Spekman zich leent voor zo een programma vol met domrechtse praat.
Zijn ook genoeg linkse kijkers/luisteraars, denk ik.
-nee-
pi_220771535
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Zeg Johan ga je ook nog even Heleen hebben, staatsloterij show een flop en haar Oranjezondag daar wordt ze ook uitgekotst omdat ze niet kan interviewen ze kapt alles af.
Ze wil alles oppervlakkig vrolijk en lollig houden, wat ik irritant vind. Maar J. de Mol zal niet ontevreden zijn met 810.000 kijkers afgelopen zondag.
pi_220771629
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 11:48 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ze wil alles oppervlakkig vrolijk en lollig houden, wat ik irritant vind. Maar J. de Mol zal niet ontevreden zijn met 810.000 kijkers afgelopen zondag.
Klopt voor het publiek is het een prima programma. Ik vind het vooral door de gasten niet om aan te gluren. Helene stoor ik me niet zo aan. Je merkt dat er exact dezelfde redactie zit als bij VI. Net als Genee switcht ze als iemand iets te lang door gaat over een onderwerp direct naar een ander onderwerp.
pi_220771708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:05 schreef Remco het volgende:

[..]
Klopt voor het publiek is het een prima programma. Ik vind het vooral door de gasten niet om aan te gluren. Helene stoor ik me niet zo aan. Je merkt dat er exact dezelfde redactie zit als bij VI. Net als Genee switcht ze als iemand iets te lang door gaat over een onderwerp direct naar een ander onderwerp.
Ja, als een onderwerp te lang duurt, moet de regisseur ingrijpen, dat snap ik meestal wel. Maar Genee is over het algemeen niet bang als het gesprek wat scherper wordt, terwijl Hendriks niet weet hoe snel ze weg moet wezen voordat ze zelf een standpunt in moet nemen.
pi_220771733
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 12:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, als een onderwerp te lang duurt, moet de regisseur ingrijpen, dat snap ik meestal wel. Maar Genee is over het algemeen niet bang als het gesprek wat scherper wordt, terwijl Hendriks niet weet hoe snel ze weg moet wezen voordat ze zelf een standpunt in moet nemen.
Dat klopt al doet Genee dat ook eigenlijk nooit, maar die kan er iets makkelijker/natuurlijker omheen praten.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 13:16:47 #60
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220772263
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:31 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.
Ja ongetwijfeld, maar er wordt aan tafel vrolijk de draak gestoken met "barmhartigen" en volop andere fascistische prietpraat en hij zit erbij en kijkt er naar. Dan kun je beter lid worden van de SP.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:24:33 #61
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220773031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 08:31 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.
Punt is dat die domrechtse kiezers die online allerlei grote bedrijven lopen te verdedigen veel beter links zouden kunnen stemmen maar dat in de praktijk niet doen omdat ze in het frame blijven trappen dat migratie het probleem van links is. Ik denk dat als mensen verstandig zouden stemmen juist heel veel kijkers van VI op linkse partijen zouden stemmen. Maar ze zijn te druk in hun bubbel.
Rini dankjewel.
pi_220773095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Punt is dat die domrechtse kiezers die online allerlei grote bedrijven lopen te verdedigen veel beter links zouden kunnen stemmen maar dat in de praktijk niet doen omdat ze in het frame blijven trappen dat migratie het probleem van links is. Ik denk dat als mensen verstandig zouden stemmen juist heel veel kijkers van VI op linkse partijen zouden stemmen. Maar ze zijn te druk in hun bubbel.
Denk niet echt dat het veel uitmaakt. Wilders de grootste partij of Jetten, we krijgen hetzelfde beleid.
  dinsdag 12 mei 2026 @ 15:59:16 #63
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220773280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Denk niet echt dat het veel uitmaakt. Wilders de grootste partij of Jetten, we krijgen hetzelfde beleid.
Onder Wilders krijg je geen enkel beleid om de doodeenvoudige reden dat hij geen enkele capabele bestuurder weet te vinden en vanwege zijn totale onvermogen tot samenwerken. Dus die stelling klopt niet. Daarbij had ik het over linkse partijen, niet over Jetten.
Rini dankjewel.
pi_220776653
ESF on tour
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220776682
NOOIT MEER GENEE.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220776805
Wat een redenatie van Derksen dit moeten mensen uit Loosdrecht zijn want anders krijg je niet zoveel op de been :')
pi_220777195
Het lijkt wel woensdag heb hem wederom afgezet. Ongehoord Nederland gaan verdigigen kan echt niet.
pi_220777279
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 22:04 schreef Remco het volgende:
Het lijkt wel woensdag heb hem wederom afgezet. Ongehoord Nederland gaan verdigigen kan echt niet.
Boh, Raisa en Eva. 😍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 mei 2026 @ 22:55:55 #69
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220778082
Buttplug in je kut

Whut :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220778356
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Ja ongetwijfeld, maar er wordt aan tafel vrolijk de draak gestoken met "barmhartigen" en volop andere fascistische prietpraat en hij zit erbij en kijkt er naar. Dan kun je beter lid worden van de SP.
Spekman noemt zichzelf sociaal-democraat. Dat wil toch niet automatisch zeggen dat hij "barmhartig" is? Misschien wil hij ook wel een rem op de immigratie. Of is hij dan een fascistische sociaal-democraat?
  woensdag 13 mei 2026 @ 00:25:53 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220778698
Goede recensies weer op X over Thomas :)
pi_220779055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2026 23:16 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Spekman noemt zichzelf sociaal-democraat. Dat wil toch niet automatisch zeggen dat hij "barmhartig" is? Misschien wil hij ook wel een rem op de immigratie. Of is hij dan een fascistische sociaal-democraat?
Volgens mij zei Spekman letterlijk over zichzelf dat hij voor barmhartigheid kiest in de uitzending.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220779982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 06:54 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Volgens mij zei Spekman letterlijk over zichzelf dat hij voor barmhartigheid kiest in de uitzending.
Ja, dat zei hij inderdaad, maar wil dat zeggen dat hij geen grenzen wil aan de immigratie? Hij is niet GL, maar oud PvdA.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 13-05-2026 10:35:14 ]
pi_220780636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 09:34 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ja, dat zei hij inderdaad, maar wil dat zeggen dat hij geen grenzen wel aan de immigratie? Hij is niet GL, maar oud PvdA.
Klopt maar dat werd niet gevraagd voor zover ik weet
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 13 mei 2026 @ 13:02:35 #75
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220781824
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2026 00:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Goede recensies weer op X over Thomas :)
Dat is dan ten onrechte, want toen Merel Ek wilde uitleggen waarom sommige landen wel accijns op benzine verlagen en Nederland nog niet werd ze niet in de gelegenheid gesteld haar verhaal af te maken.
Want de reden daarvan past niet in een programma (of eigenlijk zender) waar feiten en meningen precies dezelfde waarde hebben.
Wie dit leest is gek
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:12:16 #76
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220783432
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat is dan ten onrechte, want toen Merel Ek wilde uitleggen waarom sommige landen wel accijns op benzine verlagen en Nederland nog niet werd ze niet in de gelegenheid gesteld haar verhaal af te maken.
Want de reden daarvan past niet in een programma (of eigenlijk zender) waar feiten en meningen precies dezelfde waarde hebben.
Haha, ja. Ik snap überhaupt niet zozeer dat specifieke gefocus op een accijns of een belastingonderdeel. Uiteindelijk zijn het allemaal inkomsten van de overheid. Verlaag je iets dan moet je iets anders verhogen om die inkomsten te compenseren. In andere landen is de ene accijns lager, maar de andere belasting hoger in de regel. Het is wat het is. Maar er wordt altijd maar gedaan alsof ‘de automobilist’ hard gepakt wordt ofzo, wat een onzin.

Wat me vandaag de dag wel opvalt is hoeveel op zichzelf ‘gewone’ mensen de extreem lage belastingen voor grote bedrijven blijven verdedigen. Vaak trappend in het frame dat ze alleen zo voor werkgelegenheid gezorgd wordt en dat die bedrijven anders massaal vertrekken. Uitgerekend die totaal verkeerde houding zorgt ervoor dat dit al jarenlang in stand gehouden worden en dit zorgt er ook voor dat andere belastingen relatief hoog blijven. Tel daarbij op dat elke discussie over geld binnen 1 minuut teruggevoerd wordt op migratie dat alle schuld is en het frame is uitermate succesvol. Terwijl het een frame is dat totaal niet in het belang is van 95% van de Nederlanders. Maar waar je vroeger salon socialisten had heb je nu een vreemd soort verdedigers van grootkapitaal. Ik heb er nog geen woord voor. Het zijn mensen die belangen verdedigen die totaal niet hun belangen zijn uit angst dat ze anders woke of betuttelend genoemd worden. Of omdat ze zo druk zijn met asielzoekers dat ze sowieso niet meer rationeel denken, geen idee.
Rini dankjewel.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:30:55 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220785055
Wierd Duk, Raymond Mens en Rutger Castricum woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

-O-
pi_220785586
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wierd Duk, Raymond Mens en Rutger Castricum woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

-O-
Bij Thomas
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:25:00 #79
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220785604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Bij Thomas
AZC
WEG ERMEE *O* w/ *O* w/ :% B:)B |:)

RELLEN!!!!!!×/^&@!!EINZZZ!!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 13 mei 2026 @ 21:18:49 #80
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220786053
Ik vraag me wel af hoe het gaat vanavond. Niet genoeg om te gaan kijken, maar ik vraag het me af.

Gister deed Gijp heel erg zijn best om er nog wat van te maken.
Laffe huichelaar
pi_220786373
Pro-Israel showtje
pi_220786392
Johan ^O^
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 22:09:37 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_220786407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Pro-Israel showtje
Echt niet. Johan gaat los op Israël.
pi_220786495
Lenny Kuhr wordt met de dood bedreigd door mensen die vooral erg kritisch zijn op Netanyahu.
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:35:41 #85
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220786609
Leuk dit Rutger.

:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:36:50 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220786619
Thomas weer goed gedaan ^O^
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:27:25 #87
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220790481
Wanneer ze op een terrein komen waar ik zelf verstand van heb (hypotheken) dan blijkt nog erger wat een ongelofelijke onzin ze uitkramen. Alles wordt ook door de war gehaald (het einde van de 30-jaar waarin de lening in box 1 valt) met het afschaffen van hypotheekrente-aftrek wordt op 1 hoop gegooid onder het motto ‘de VVD heeft beloofd om niks te doen met de hypotheekrenteaftrek) of totaal verkeerd geïnterpreteerd. ‘Jongeren kunnen nu al geen woning kopen, wanneer de hypotheekrenteaftrek wordt afgeschaft dan lukt het nooit meer’, terwijl juist dat fiscale voordeel prijzen extreem opdrijft en ervoor zorgt dat woningen onbetaalbaar worden.

Ook weer typerend voor de VVD dat Yesilgoz de puinhoop bij de belastingdienst ten aanzien van de administratie rondom de jaren waarin de woning in box 1 valt even doorschuift naar een volgend kabinet. Alsof het alleen maar even een politieke keuze is. Regeren is vooruit zien, maar de VVD is zo doodsbang om ook maar iets te doen wat gerelateerd is aan hypotheekrenteaftrek dat ze zelfs hier weigeren een keuze te maken, met alle ellende van dien. Het is echt om te janken. En met niveauloze shows als VI komen ze er mee weg ook, want die snappen er toch niks van.
Rini dankjewel.
pi_220794395
Een aanvulling op dat hypotheekverhaal: als de belastingaftrek de hoofdoorzaak van de prijsopdrijving zou zijn, dan zou die prijsverhoging overal in het land even hoog moeten zijn. De belastingmaatregel was overal immers hetzelfde. Maar die prijsverhoging kent in werkelijkheid enorme regionale verschillen. De factor vraag/aanbod komt juist wél overeen met die prijsverschillen. Dat econoom Jona de wet van vraag en aanbod ontkende cq vergat, is een gotspe imho.
En de factor woningtekorten wordt in dit verhaal veel te vaak onderbelicht.
pi_220794823
ESF ON TOUR.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220795423
Dood topic.
Sad
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:19:25 #91
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220796912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:11 schreef Battlecruiser het volgende:
Een aanvulling op dat hypotheekverhaal: als de belastingaftrek de hoofdoorzaak van de prijsopdrijving zou zijn, dan zou die prijsverhoging overal in het land even hoog moeten zijn. De belastingmaatregel was overal immers hetzelfde. Maar die prijsverhoging kent in werkelijkheid enorme regionale verschillen. De factor vraag/aanbod komt juist wél overeen met die prijsverschillen. Dat econoom Jona de wet van vraag en aanbod ontkende cq vergat, is een gotspe imho.
En de factor woningtekorten wordt in dit verhaal veel te vaak onderbelicht.
Natuurlijk spelen regionale verschillen een rol, dat hebben ze altijd al gedaan en zullen ze ook altijd doen en speelt dus ook geen enkele rol in het verhaal en is dus ook geen gotspe. Woningtekort speelt ook een rol, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik proef aan alles in je post dat je graag wilt dat de hypotheekrente aftrek in stand blijft, terwijl het een heel makkelijke knop is om aan te draaien en het starters makkelijker te maken. Ik werkte bij een hypotheekverstrekker toen we het tweede inkomen volledig gingen meenemen in de berekeningen. Weet je wat mensen gingen massaal gingen doen? Meer bieden voor het huis dat ze wilden kopen. Gewoon puur omdat ze het wilden hebben. Meer kunnen lenen = meer bieden. Niet a la minuut, maar op termijn gaan mensen gewoon alles bieden wat ze kunnen bieden. Zo simpel is het. Er is geen enkel effect dat de prijs zo op drijft als dat. Als we morgen een derde inkomen meenemen dan wil je niet weten hoeveel mensen ineens met z’n drieën ergens gaan wonen.

Het grote probleem is het frame dat continue door met name de VVD in stand gehouden wordt, namelijk dat ‘de andere partijen iets af komen pakken van de hardwerkende huizenbezitter’. Dat is pas een gotspe. Er is echt niemand die voorstelt om het van vandaag op morgen af te schaffen. Partijen stellen voor om het over langere termijn af te bouwen en aangezien de VVD toch in elk kabinet zit kunnen ze dat prima op 30 jaar doen. Dan wordt helemaal niemand iets afgepakt, maar zijn we er over uiterlijk 30 jaar wel gewoon van af.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 15-05-2026 15:28:51 ]
Rini dankjewel.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:25:30 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220796966
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thomas weer goed gedaan ^O^
Dit dus weer
pi_220801780
twitter
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:08:08 #94
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220802058
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/BWgLAqqxoazSVN
Die airpods ondersteboven zijn wel goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)vandaag-inside-talpa

Wat een oud wijf met een veel te groot ego die Sjek :').

[ Bericht 29% gewijzigd door Regilio_ op 15-05-2026 15:14:18 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804030
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:08 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/BWgLAqqxoazSVN
Die airpods ondersteboven zijn wel goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)vandaag-inside-talpa

Wat een oud wijf met een veel te groot ego die Sjek :').
Ik denk dat hij te veel inspraak wilde in het programma. Misschien wilde hij te veel op de PVV-tour, terwijl het allemaal wel een beetje lollig moest blijven. Hij was maar de sidekick, niet de eindredacteur of de presentator.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:19 #96
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik denk dat hij te veel inspraak wilde in het programma. Misschien wilde hij te veel op de PVV-tour, terwijl het allemaal wel een beetje lollig moest blijven. Hij was maar de sidekick, niet de eindredacteur of de presentator.
Hij wilde ook niet af en toe, maar altijd of anders niet. Kan, maar zegt ook wel iets over zijn opgeblazen ego imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804158
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij wilde ook niet af en toe, maar altijd of anders niet. Kan, maar zegt ook wel iets over zijn opgeblazen ego imo.
Ja, hij heeft te veel ego om alleen maar sidekick te spelen. En dan moest hij dus ook nog van vaste sidekick naar af-en-toe-sidekick. En hij mocht bij nader inzien niet mee naar Curaçao. Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-05-2026 20:37:48 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:39:00 #98
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804911
Vertrokken naar Curacao, en voor het WK begint weer terug naar ons kikkerlandje.
Hoe verzinnen ze dat?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:40:14 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804921
Sjek bash _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804928
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:43:37 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack de genadeklap te geven.. maar nee.. Helene heeft er geen mening over..
Zelfs voor SBS is Jack té rechts.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:45:13 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220804954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Misschien kan ze hem nog gebruiken dus niet aanpakken
En hij kan haar zwart maken in tv land dus niet aanpakken
Typisch weer voor Helene :r
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:48:58 #103
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804975
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Nou idd. Wat een dramaqueen die vent. Hélène blijft nog heel netjes.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:50:52 #104
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804989
Die vrouw rechts achter Johan glibbert zo van haar stoel volgens mij _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805023
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Natuurlijk spelen regionale verschillen een rol, dat hebben ze altijd al gedaan en zullen ze ook altijd doen en speelt dus ook geen enkele rol in het verhaal en is dus ook geen gotspe. Woningtekort speelt ook een rol, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik proef aan alles in je post dat je graag wilt dat de hypotheekrente aftrek in stand blijft, terwijl het een heel makkelijke knop is om aan te draaien en het starters makkelijker te maken. Ik werkte bij een hypotheekverstrekker toen we het tweede inkomen volledig gingen meenemen in de berekeningen. Weet je wat mensen gingen massaal gingen doen? Meer bieden voor het huis dat ze wilden kopen. Gewoon puur omdat ze het wilden hebben. Meer kunnen lenen = meer bieden. Niet a la minuut, maar op termijn gaan mensen gewoon alles bieden wat ze kunnen bieden. Zo simpel is het. Er is geen enkel effect dat de prijs zo op drijft als dat. Als we morgen een derde inkomen meenemen dan wil je niet weten hoeveel mensen ineens met z’n drieën ergens gaan wonen.

Het grote probleem is het frame dat continue door met name de VVD in stand gehouden wordt, namelijk dat ‘de andere partijen iets af komen pakken van de hardwerkende huizenbezitter’. Dat is pas een gotspe. Er is echt niemand die voorstelt om het van vandaag op morgen af te schaffen. Partijen stellen voor om het over langere termijn af te bouwen en aangezien de VVD toch in elk kabinet zit kunnen ze dat prima op 30 jaar doen. Dan wordt helemaal niemand iets afgepakt, maar zijn we er over uiterlijk 30 jaar wel gewoon van af.
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:55:34 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220805026
Afdingen over bahtjes incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef spapaars het volgende:
Vertrokken naar Curacao, en voor het WK begint weer terug naar ons kikkerlandje.
Hoe verzinnen ze dat?
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
pi_220805379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:46:41 #109
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220807454
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:55 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
Weet je: laat maar :Z
Rini dankjewel.
pi_220807688
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
pi_220808177
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:20:13 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
Ik dacht ook dat ze er vanwege tijdzones naartoe zouden gaan. Dat het daar niet al te laat zou zijn als ze uitzenden enzo.

Maar niet dus. Vreemd.

Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:27:46 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808528
Moet ook zeggen: Je mist Wilfriet wel als hij er niet is. Weet als geen ander een schijtlollige atmosfeer aan te brengen bij het programma. En de knoppen van Johan in te drukken.

Thomas aardig joch maar die heeft die bagage niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:32:35 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220808549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:
….
Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
:{w De :7 op naakt strand :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:37:23 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808572
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:{w De :7 op naakt strand :o
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220810019
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:50 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

POLL
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:20 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
Wel geprobeerd *)

Bekijk deze YouTube-video
pi_220811392
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

[poll=9905]
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:55 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220811504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:03 schreef Idisrom het volgende:
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
Johan heeft de witte neger als bijnaam w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:14 #121
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220812567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
volgende week krijgen alle loonslaven vakantiegeld dus dan is het wel lekker als Corendon wat reclamezendtijd heeft
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 14:23:21 #122
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220823941
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 16:55:52 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826057
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

Heeft u Wilfred Genee gemist bij VI?

Nee
80% (1.009 Stemmen)

Ja
20% (245 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.254
  zondag 17 mei 2026 @ 16:56:50 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826064
Fok! Vraagt zich af …POLL
pi_220829878
Bekijk deze YouTube-video

Lekker man podcastje op Curaçao
  maandag 18 mei 2026 @ 16:02:23 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220833371
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:19 #127
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833975
Dit wordt een FLOP.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:31 #128
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833976
En ik voorspel 3 piemelgrappen van Johan.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220834013
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:28:54 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220834102
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:07 schreef Näsenbar het volgende:
Dit wordt een FLOP.
Nou, Raymond Mens en :7 die elkaar insmeren op het naakstrand is toch wel een toppertje _O- _O-
pi_220834156
Wat een kansloos gedoe ook _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 18:48:39 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834194
Doordekken JAAAAAAAAA JUICHEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 18:52:12 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220834207
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
Ja, dat veranderd het hele programma. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 18 mei 2026 @ 20:52:07 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220835360
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Rini dankjewel.
pi_220835489
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
pi_220835506
Tina, Merel en Chris vanavond.
Lokale uitzendtijd in Curaçao is trouwens 15:30 - 16:30 uur. Lekker daarna meteen eten en nog even zwemmen!
pi_220835591
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
Dat neem ik met een korretje zout. Hij zei eerder alleen op tv te zijn om het merk Voetbal International te promoten, zodra hij 65 was en met pensioen zouden we hem nooit meer in dat enge wereldje zien. Hij is inmiddels 78 ofzo.
pi_220835662
Toch eens kijken hopen op een klein beetje het oude gevoel.

Weet niet of een live muziekoptreden van Genee eraan meedraagt.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:22 #139
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835663
Genee weer zijn kut liedje promoten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835665
Alleen maar witte mensen daar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #141
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835667
*O* *O* *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:03 #142
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835670
Dit kan niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835674
Jezus wat slecht :') :') :') :')
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:30 #144
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835676
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Gekoloniseerd!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835679
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Behalve de bediening!!
pi_220835684
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
pi_220835687
Vakantie reisje naar Curaçao en klagen over de warmte genot.
pi_220835694
Als je je vakantiegeld besteedt om naar Curacao te vliegen om daar naar een ordinair Nederlands tv programmaatje te kijken ben je cultureel wel erg arm..
pi_220835705
Zweetlip inside
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220835721
Het geluid is sowieso slecht.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:49:56 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835736
Derksen :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 21:50:13 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220835740
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:50:49 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835747
Merel Wk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:51:20 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835751
Kijk ze zweten voor hun geld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835752
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het stormt een beetje
  maandag 18 mei 2026 @ 21:51:50 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835756
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835758
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
pi_220835763
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.
pi_220835776
Lekker over omvolking en asielzoekers praten op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:55:24 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835786
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:57:06 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835809
Echo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:08 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Wie dit leest is gek
pi_220835812
Echo echo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:48 #164
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835818
Daar ging wat mis
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220835820
Lekker zweten ouwe reus
  maandag 18 mei 2026 @ 21:58:04 #166
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835823
Rene is de enige die geen last heeft van de broeierige hitte.
Wie dit leest is gek
pi_220835832
Het gouden duo op het toilet van een Van der Valk _O_
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:59:16 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835834
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:44 #169
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835841
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835849
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.



Te stompzinnig voor woorden dit.
pi_220835850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220835856
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:02:13 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835866
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Dat is pure bagger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:02:51 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835873
Ik twijfel of Doordekken nog zo leuk is als eerst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835878
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:13 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835879
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:42 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835885
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
:{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835887
Een aardige woei op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:04:32 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835893
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Je gaat toch wel kijken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 22:05:22 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835904
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Heb net een nieuw kpn kastje. Schrok me de pleuris _O-
Wie dit leest is gek
pi_220835915
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
pi_220835920
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
Derksen met een paar kilo extra en een zak schuimbanaantjes.
pi_220835932
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.

[ afbeelding ]

Te stompzinnig voor woorden dit.
Ik neem aan dat ze niet parasiteren op de sociale voorzieningen van Curacao
pi_220835949
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je gaat toch wel kijken
Zodra het laat wordt niet meer.
pi_220835969
Merel :')

Lekker alleen suppen.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:27 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835979
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836000
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Een aardige woei op Curacao.
Passaatwind Goden @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836009
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
pi_220836013
De exotisch ogende bardame staat al 50 minuten hetzelfde glas af te drogen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 mei 2026 @ 22:20:23 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220836022
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:23:58 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836066
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:20 schreef Paul het volgende:
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Ik word er maar onrustig van.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836098
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
pi_220836108
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik word er maar onrustig van.
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:31:34 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836122
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836124
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
pi_220836130
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:22 #197
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220836132
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:52 #198
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
Ik mis nog een kok in de achtergrond die iets lokaals maakt. Zoals Ad Jansen bij de TROS
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 18 mei 2026 @ 22:35:37 #199
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836144
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220836146
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
[..]
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
Ja.

Groetjes.
pi_220836154
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
pi_220836171
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Heb je autisme?
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:39:07 #203
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836176
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Mja en het is ook te vroeg, nu kan er niet worden voor- en nabeschouwd op Duitsland - Curacao
pi_220836343
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
idd wordt weer volkszangers en polonaise idd. Jammer dat jack eruit gegooid is. Straks alleen maar Rutger die om alles gaat gieren en die niets van voetbal weet en obligate Noah Vahle interviews.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220836410
Ik heb het begin gemist, maar ze zouden toch "de krantjes" weer behandelen? Of was dat in het begin :?
pi_220836482
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:40:43 #208
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836509
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
Dan zijn ze allang weer hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 23:55:47 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836539
twitter
  maandag 18 mei 2026 @ 23:57:29 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836543
twitter
pi_220836587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Martinello het volgende:

[..]
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Dat achterlijke mokkel heb te lang in het zwembad gelegen, daar krijg je groen haar van dat hebben al die geblondeerde wijven.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:32:49 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220837647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan zijn ze allang weer hier.
Jep, dit hele reisje slaat nergens op.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220837881
Geen evaluatie van Thomas want Wilfriet weet al wel hoe laat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220837928
1.058.000
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:04:20 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220838392
twitter
pi_220839150
Geen screenshots of gifjes van de Curacao uitzending, flop topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:02:25 #217
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839155
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zonde van de CO2-uitstoot.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:05:42 #218
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839174
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220839203
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Alleen maar blanken.
pi_220839227
Het is wel een beetje vergane glorie he, zeker zo op Curaçao. Decadent showtje ook. Nietszeggende gasten als Chris Woerts invliegen voor vier weken... :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:30:19 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220839367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
Rini Tina, bedankt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220839368
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje Grolloo gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
pi_220839385
Als Derksen er over 5 jaar nog zit is dit echt zoiets waarvan die zou zeggen, wat debiel dat wij in 2026 helemaal naar Curaçao zijn gegaan om een paar uitzendingjes te maken.

Ik dacht ook echt dat ze tijdens het WK zouden gaan. Nog steeds overbodig maar tenminste iets logischer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:48:44 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839483
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Goed dat Vandaag Inside nu uitzendt op Curaçao?

Nee, dat is echt nutteloos
88% (944 Stemmen)

Ja, heel fijn dat we de mannen daar nu zien zweten
12% (129 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.073

https://www.mediacourant.(...)-werk-aan-de-winkel/
pi_220839542
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:00:13 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:05 schreef Näsenbar het volgende:
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Boskamp wilde wel mee, maar was te zwaar voor vliegtuig
Kees wilde langskomen alleen icm all you can eat
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:19:14 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 14:35:33 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220839886
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220839905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensonterend gênant
pi_220839937
flip flop show
pi_220840745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
Jij denkt dat als de mensen van VI niet die kant op gaan het vliegtuig van Corendon maar niet heen en weer vliegt? Er gaan gewoon standaard x keer per week afhankelijk van het seizoen vluchten die kant op. Hooguit de bezetting zal wat varieren.

Met dat tweede wel eens, zeker als het de bedoeling is dat het mede reclame is voor Corendon pakketreizen
pi_220840774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:42:03 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220842309
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
pi_220842368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
10 uur vliegen om Genee te zien optreden..
pi_220842416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
flip flop show
Audio erg matig ook :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:02:44 #236
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_220842555
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_220842707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Hoezo niet? Lekker broodjes frikandel en kipsaté eten met Peter en Anita in 30° met bewolking en een briesje. Lekker man.
pi_220843108
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
Een zingende Tina Nijkamp horen en zien is wel het dieptepunt :{
pi_220843375
Het kliekje van gisteren zit er vandaag weer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:47 #240
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843512
Dickie Lawyer keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:43:30 #241
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220843567
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:03 #242
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843570
WEER DIE NIJKAMP :(
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
Ik zie geen verschil met gister?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:27 #244
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843586
Leuk man die kneusjes zoals Genee en Woerts die gaan zingen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843587
Grafbek Woerts.
pi_220843596
Kom op zeg, exact dezelfde gasten. Wat een minachting.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:56:12 #247
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843663
Merel hep een tatoeage op haar arm.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:59:35 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843683
Leuk, een ander programma van de zender bespreken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843689
Zo te zien zijn er geen negers op Curaçao.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poefbank op 19-05-2026 22:12:43 ]
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220843761
Johan en Dick zijn geen vrienden meer
pi_220843771
Chris wordt hard aangepakt.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:17:34 #252
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843787
Derksen had beter even vakantie kunnen nemen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220843794
Ik betwijfel of ze het twee weken gaan volhouden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:18:49 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843800
Hoop dat ze gaan vechten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843801
Zou Johan last hebben van een zonnesteek?
pi_220843814
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
pi_220843824
Opa vergeet even de naam van vaste collega Merel Ek
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:21:49 #258
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843829
Advocaat kan ook van het lijstje af van mogelijke gasten. _O-
pi_220843843
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:15 #261
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843874
Ze moeten nog een beetje acclimatiseren
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843886
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
pi_220843895
Zou me niets verbazen dat het verhaal van Johan over Dick nog een staartje krijgt.
Gijp is volgens mij best close met Dick en ik had het idee dat Gijp dit geen leuk verhaal vond.
Ook die bronnen van Johan zijn zeer discutabel.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:28:37 #264
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Jij en Johan hebben allebei gelijk.
Laffe huichelaar
pi_220843905
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Ik weet niet wie Maigret is dus de kans is groot.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:30:30 #266
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:31:46 #267
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Martinello het volgende:

[..]
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:35:26 #268
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ook :)
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220843973
twitter


Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_220843997
Dat filmpje van Lale Gul heeft mn mening veranderd, de omvolking heeft ook positieve aspecten
pi_220844099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
Die zit me een partij moeilijk te kijken. En ook al twee podcastjes opgenomen hè, moet wel uitkijken dat het niet te veel wordt allemaal.
pi_220844257
Moet zeggen dat dat hele curacao me nooit enorm getrokken heeft en dit helpt er niet bepaald bij :') 13,5u vliegen om tegen een cruiseboot aan te kijken en elke 3e persoon die je ziet is een Nederlander die meeplaybackt met Koekoek.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220844294
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220844304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.
pi_220844426
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
eistte _O-
pi_220844429
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:52 schreef kalinhos het volgende:
Moet zeggen dat dat hele curacao me nooit enorm getrokken heeft en dit helpt er niet bepaald bij :') 13,5u vliegen om tegen een cruiseboot aan te kijken en elke 3e persoon die je ziet is een Nederlander die meeplaybackt met Koekoek.
13,5 uur, dan ben je cheap geweest en niet gekeken naar een directe vlucht. Tevens is het nogal kortzichtig om Curacao af te rekenen op het uitzicht bij hotel Corendon
pi_220844439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Binnenkort bij Allah. @:de_boswachter
Gijp heeft zo te zien nog gauw even geshopt bij Fubu
pi_220844488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gijp heeft zo te zien nog gauw even geshopt bij Fubu
Doe maar een broekje
U MAD?
  woensdag 20 mei 2026 @ 07:16:54 #279
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220844616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Alsof de Vos geen gekkie is omdat ze naast alle andere gekte (recent heeft ze zich ook aangesloten bij de Manosfeer) ook xenofoob is en daarom dus bij de goeden hoort.
Rini dankjewel.
pi_220844626
De marketingmannetjes van Corendon hadden bedacht: een gezellige tropische sfeer op Curacao om de vrienden van de show Dick Advocaat, Cor Pot en Kees Jansma te supporten. Toen Dick opstapte liep dat allemaal al in de soep. Nu hebben ze Dick terug maar is Kees weg, en is Dick geen vriend meer van de show want Johan heeft de hele sfeer al verpest. Hier komt vast een boekje over van Michel van Egmond.
pi_220844631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Alsof de Vos geen gekkie is omdat ze naast alle andere gekte (recent heeft ze zich ook aangesloten bij de Manosfeer) ook xenofoob is en daarom dus bij de goeden hoort.
Ik bedoel Johan is net zo racistisch als De Vos, hij kan haar geen gekkie vinden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:01:38 #282
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844770
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:21 schreef DrDentz het volgende:
De marketingmannetjes van Corendon hadden bedacht: een gezellige tropische sfeer op Curacao om de vrienden van de show Dick Advocaat, Cor Pot en Kees Jansma te supporten. Toen Dick opstapte liep dat allemaal al in de soep. Nu hebben ze Dick terug maar is Kees weg, en is Dick geen vriend meer van de show want Johan heeft de hele sfeer al verpest. Hier komt vast een boekje over van Michel van Egmond.
En het is niet tijdens het WK dus er valt niks te supporten. Aan alle kanten een flop voor Corendon, maar ik vond het prima vermakelijke televisie gisteren
Laffe huichelaar
pi_220844779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En het is niet tijdens het WK dus er valt niks te supporten. Aan alle kanten een flop voor Corendon, maar ik vond het prima vermakelijke televisie gisteren
Ach ja wel leuk voor de mensjes om de show heen die het hele jaar in Hilversum werken, die mogen nu ook een keer in het zonnetje zitten.
pi_220844781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
eistte _O-
Dat ging niet goed, zal de emotie wel geweest zijn na die aanval op Advocaat.
pi_220844783
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Ik vond het ook wel bijzonder om haar op deze uitspraken aan te vallen, want wat ze zegt is natuurlijk waar: er is een flinke demografische verschuiving gaande.

Hell Minister Jo Ritzen voorspelde iets van 40 jaar terug al dat het blanke ras zou verdwijnen (zijn woorden) en dat dat goed noch slecht is.

Soms wordt er ook gewoon heel gestrest gereageerd op basis van wie het zegt.

Overigens, mijn zorgen betreffen wat dit betreft niet de huidskleur, maar dat we een steeds grotere groep moslims krijgen en de waarden van die groep vrij haaks staan op onze vrije samenleving. Dat zie je nu al gebeuren.

Zouden ze allemaal seculier worden: prima. Maar helaas…
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:09:34 #286
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik bedoel Johan is net zo racistisch als De Vos, hij kan haar geen gekkie vinden.
Nou ja, we hebben het wel over een partij die het in het begin zelfs over schedelmeten hebben gehad en die denkt dat het blanke ras superieur is. Zo bont maakt Johan het nou ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat Johan het een probleem zou vinden als zijn dochter een donkere jongen aan de haak slaat, bij FvD draait hun maag om bij de gedachte. De drek die ze daarover plaatsen was genoeg voor salonracist Hiddema om te zeggen 'dit gaat zelfs mij te ver'. Ik denk ook niet dat Johan denkt dat iedereen met een kleurtje een gemiddeld IQ heeft van 75.

De FvD is echt wel een flinke stap erger dan de onzin die Derksen uitkraamt
Laffe huichelaar
pi_220844807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
Zou me niets verbazen dat het verhaal van Johan over Dick nog een staartje krijgt.
Gijp is volgens mij best close met Dick en ik had het idee dat Gijp dit geen leuk verhaal vond.
Ook die bronnen van Johan zijn zeer discutabel.
Die bron zal Kees Jansma wel zijn. Ik denk dat het eigenlijk wel klopt. Dick geeft hier zelf al aan dat het die eerste keer weinig voorstelde: Dick Advocaat verliet Curaçao-trainingskamp mede door overlijden Viola Holt.

Die man lijkt niet echt geschikt meer om dit soort avontuurtjes aan te gaan. Maar Vandaag Inside heeft hem zelf terug in het zadel geholpen. En nu spartelen ze allemaal (op Johan na) om Dick uit de wind te houden.
pi_220844835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, we hebben het wel over een partij die het in het begin zelfs over schedelmeten hebben gehad en die denkt dat het blanke ras superieur is. Zo bont maakt Johan het nou ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat Johan het een probleem zou vinden als zijn dochter een donkere jongen aan de haak slaat, bij FvD draait hun maag om bij de gedachte. De drek die ze daarover plaatsen was genoeg voor salonracist Hiddema om te zeggen 'dit gaat zelfs mij te ver'. Ik denk ook niet dat Johan denkt dat iedereen met een kleurtje een gemiddeld IQ heeft van 75.

De FvD is echt wel een flinke stap erger dan de onzin die Derksen uitkraamt
Maar als Johan Habtamu de Hoop iets ziet zeggen over de Friese taal zegt hij meteen: Maar dat is geen echte Fries! Die moet zijn mond houden. Alleen maar omdat die jongen een kleurtje heeft.. en als Sylvana Simons iets zegt wordt hij boos en noemt hij haar een hysterisch aapje. Dat zou er bij FvD ook wel goed ingaan.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:25:56 #289
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar als Johan Habtamu de Hoop iets ziet zeggen over de Friese taal zegt hij meteen: Maar dat is geen echte Fries! Die moet zijn mond houden. Alleen maar omdat die jongen een kleurtje heeft.. en als Sylvana Simons iets zegt wordt hij boos en noemt hij haar een hysterisch aapje. Dat zou er bij FvD ook wel goed ingaan.
Zoals ik al zei, jij en Johan hebben allebei gelijk
Laffe huichelaar
pi_220844861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:17 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Die bron zal Kees Jansma wel zijn. Ik denk dat het eigenlijk wel klopt. Dick geeft hier zelf al aan dat het die eerste keer weinig voorstelde: Dick Advocaat verliet Curaçao-trainingskamp mede door overlijden Viola Holt.

Die man lijkt niet echt geschikt meer om dit soort avontuurtjes aan te gaan. Maar Vandaag Inside heeft hem zelf terug in het zadel geholpen. En nu spartelen ze allemaal (op Johan na) om Dick uit de wind te houden.
Ik snap die hele adoratie van Dick niet echt, vind hem een vrij laffe behoudende coach die alle risico's wil uitbannen. En als er ergens een zak geld rinkelt is hij niet meer te houden, dan vertrekt hij als een dief in de nacht, zoals toen hij België liet zitten omdat hij in Rusland meer kon verdienen.
pi_220844938
De krantjes en doordenken stellen en helaas niet veel voor. De energie vanuit Curaçao heeft weinig hoop voor het WK. 4 weken lang doorbijten. Ze hebben toch echter zelf getekend.
pi_220844947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap die hele adoratie van Dick niet echt, vind hem een vrij laffe behoudende coach die alle risico's wil uitbannen. En als er ergens een zak geld rinkelt is hij niet meer te houden, dan vertrekt hij als een dief in de nacht, zoals toen hij België liet zitten omdat hij in Rusland meer kon verdienen.
Behoudend is hij. Maar wel een topcoach. Geweldige man.

Maar overigens, dat Fred Rutten als een afstandelijke coach wordt neergezet in VI klopt niet.
pi_220845060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar als Johan Habtamu de Hoop iets ziet zeggen over de Friese taal zegt hij meteen: Maar dat is geen echte Fries! Die moet zijn mond houden. Alleen maar omdat die jongen een kleurtje heeft.. en als Sylvana Simons iets zegt wordt hij boos en noemt hij haar een hysterisch aapje. Dat zou er bij FvD ook wel goed ingaan.
Dat zijn dingen die Lidewij de Vos niet zou gaan zeggen.
pi_220845084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:17 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Die bron zal Kees Jansma wel zijn. Ik denk dat het eigenlijk wel klopt. Dick geeft hier zelf al aan dat het die eerste keer weinig voorstelde: Dick Advocaat verliet Curaçao-trainingskamp mede door overlijden Viola Holt.

Die man lijkt niet echt geschikt meer om dit soort avontuurtjes aan te gaan. Maar Vandaag Inside heeft hem zelf terug in het zadel geholpen. En nu spartelen ze allemaal (op Johan na) om Dick uit de wind te houden.
Maar het argument van Johan dat het om heimwee zou gaan, lijkt mij wat ver gezocht. Advocaat is immers ook al coach geweest van Zuid-Korea en Sint Petersburg.
pi_220845180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 00:20 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.
Ja ik snap dat het bij de commerciëlen anders werkt en het zal inderdaad allemaal wel gesponsord worden, maar ik vind het altijd sneu als mensen die zelf ook dik geld opstrijken als talkshowgast (ook toen ze nog wel regelmatig bij de publieken aanschoof) en wordt gefeteerd door zo'n partij als Corendon dan anderen de maat gaat lopen nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220845343
Angela Godin _O_

quote:
Angela de Jong fikt Curaçao-editie VI vollédig af: ‘Feestje van ander’

Angela de Jong fikt de Curaçao-editie van Vandaag Inside vollédig af. Ze vindt dat de verhuizing van de talkshow naar het zonnige eiland echt helemaal niets toevoegt. “Feestje van ander!”

Het is voor iedereen een raadsel: wat heeft de kijker eraan dat Vandaag Inside momenteel twee weken lang op Curaçao zit? We zitten al twee avonden op rij naar exact dezelfde gasten te kijken en dat maakt het programma eerder eentonig dan verrassend. Ook Angela de Jong is absoluut niet enthousiast over dit personeelsuitje van de mannen van VI.

Angela kritisch

Angela begrijpt het niet. “Ik zat te kijken en ik gun iedereen zijn reisje naar Curaçao, dat moet hij vooral lekker zelf weten, maar ik vroeg me echt af: waarom? En als je het doet, doe het dan in elk geval goed. Wilfred heeft volgens mij in z’n hele leven nog nooit zó hard gewerkt om er een succes van te maken als nu.”

Ze vervolgt in de AD Media Podcast: “Het moest maar gezellig worden en het moest maar leuk zijn, maar als ik er al iets van verstond door die wind, dan was het al meegenomen. Je krijgt toch een beetje het idee als kijker: leuk voor jullie, maar wat heb ik eraan? Wat heb ik er nou aan dat jullie daar zitten? Echt helemaal niks!”

Leuk voor sponsor

Volgens VI gaan ze de komende dagen meer met Curaçao doen, bijvoorbeeld sfeerbeelden op locatie. “Dat is leuk voor de sponsor, maar voor de kijker?”, zegt Angela. “Het meest frappant vond ik nog dat ze een hele discussie hadden over het nieuwe decor van RTL en hoe lang het geduurd heeft en hoe groot ze het maken bij RTL.”

Ze vervolgt: “Dat werd helemaal belachelijk gemaakt, prima, daar zit ook wat in, want ik zag ook niet zoveel verschil als kijker. Het gaat om de inhoud, werd daar gezegd, maar dat geldt ook voor VI. Je wil toch gewoon die drie gasten en of ze nou op Curaçao zitten of Hilversum?”

Niet urgent

VI straalt ook minder actualiteit uit door de zonnige locatie, vindt Angela. “De urgentie gaat ook een beetje weg, want ze zitten daar met z’n allen op een eiland. Het voelde ver weg en dan had ik het idee, van: weten jullie wel helemaal wat er in Nederland gebeurt?”

Ze vervolgt: “Je moet volgens mij in eerste instantie altijd aan je kijkers denken. De uitgesproken boodschap is ook een beetje: we kijken naar het feestje van een ander.”

Buitengesloten

Al met al heeft de kijker hier helemaal niets aan, besluit Angela. “Als kijker koop je daar echt helemaal niks voor. Dan denk je eerder: hallo, ik voel me buitengesloten.”

“Er kijkt niemand VI om een docu over Willemstad te zien, toch? Ook geen beelden, nee. Het gaat er toch gewoon om wat Johan Derksen roept?”

https://www.mediacourant.(...)f-feestje-van-ander/

  woensdag 20 mei 2026 @ 10:09:31 #297
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220845551
‘Joey Veerman heeft veel voor het Nederlandse voetbal betekend.’ - Chris Woerts

Nee, dit kan niet.
pi_220845564
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Angela Godin _O_
[..]

Ik denk dat Johan het roerend eens is met Angela. Het is Genee's feestje.
pi_220845725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:10 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Maar het argument van Johan dat het om heimwee zou gaan, lijkt mij wat ver gezocht. Advocaat is immers ook al coach geweest van Zuid-Korea en Sint Petersburg.
Het mannetje wordt ook ouder!
pi_220847326
Bekijk deze YouTube-video
In zulke video's /gesprekken is Gijp veel leuker dan de gewone uitzending.
pi_220847717
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
974.000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')