abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220836154
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
pi_220836171
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Heb je autisme?
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:39:07 #203
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836176
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Mja en het is ook te vroeg, nu kan er niet worden voor- en nabeschouwd op Duitsland - Curacao
pi_220836343
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
idd wordt weer volkszangers en polonaise idd. Jammer dat jack eruit gegooid is. Straks alleen maar Rutger die om alles gaat gieren en die niets van voetbal weet en obligate Noah Vahle interviews.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220836410
Ik heb het begin gemist, maar ze zouden toch "de krantjes" weer behandelen? Of was dat in het begin :?
pi_220836482
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:40:43 #208
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836509
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
Dan zijn ze allang weer hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 23:55:47 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836539
twitter
  maandag 18 mei 2026 @ 23:57:29 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836543
twitter
pi_220836587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Martinello het volgende:

[..]
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Dat achterlijke mokkel heb te lang in het zwembad gelegen, daar krijg je groen haar van dat hebben al die geblondeerde wijven.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:32:49 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220837647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan zijn ze allang weer hier.
Jep, dit hele reisje slaat nergens op.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220837881
Geen evaluatie van Thomas want Wilfriet weet al wel hoe laat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220837928
1.058.000
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:04:20 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220838392
twitter
pi_220839150
Geen screenshots of gifjes van de Curacao uitzending, flop topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:02:25 #217
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839155
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zonde van de CO2-uitstoot.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:05:42 #218
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839174
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220839203
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Alleen maar blanken.
pi_220839227
Het is wel een beetje vergane glorie he, zeker zo op Curaįao. Decadent showtje ook. Nietszeggende gasten als Chris Woerts invliegen voor vier weken... :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:30:19 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220839367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
Rini Tina, bedankt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220839368
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje Grolloo gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
pi_220839385
Als Derksen er over 5 jaar nog zit is dit echt zoiets waarvan die zou zeggen, wat debiel dat wij in 2026 helemaal naar Curaįao zijn gegaan om een paar uitzendingjes te maken.

Ik dacht ook echt dat ze tijdens het WK zouden gaan. Nog steeds overbodig maar tenminste iets logischer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:48:44 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839483
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Goed dat Vandaag Inside nu uitzendt op Curaįao?

Nee, dat is echt nutteloos
88% (944 Stemmen)

Ja, heel fijn dat we de mannen daar nu zien zweten
12% (129 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.073

https://www.mediacourant.(...)-werk-aan-de-winkel/
pi_220839542
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaįao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')