Het stormt een beetjequote:Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.
Misschien moeten ze nog wennen.
En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.
Misschien moeten ze nog wennen.
En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!quote:Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.
Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te makenquote:Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ja straks oranjezomer tijdens WKquote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?quote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht
Teeeeeeringgoated
Dat is pure bagger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |