Het stormt een beetjequote:Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.
Misschien moeten ze nog wennen.
En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.
Misschien moeten ze nog wennen.
En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!quote:Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.
Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te makenquote:Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ja straks oranjezomer tijdens WKquote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?quote:Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht
Teeeeeeringgoated
Dat is pure bagger.quote:
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nogquote:Op maandag 18 mei 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Je gaat toch wel kijkenquote:Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Heb net een nieuw kpn kastje. Schrok me de pleurisquote:Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Derksen met een paar kilo extra en een zak schuimbanaantjes.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Hugo Kamps
Jean Nelissen
Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
Ik neem aan dat ze niet parasiteren op de sociale voorzieningen van Curacaoquote:Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.
[ afbeelding ]
Te stompzinnig voor woorden dit.
quote:
Passaatwind Goden @3rr0rquote:
Ik word er maar onrustig van.quote:
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!
Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Lucht het op nu je dit kwijt bent?quote:Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop.![]()
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!
Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Ik mis nog een kok in de achtergrond die iets lokaals maakt. Zoals Ad Jansen bij de TROSquote:Op maandag 18 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Soort Tros muziekfeest vibes![]()
Gijp met een zweetsnor
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoerquote:
Ja.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |