abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:49:56 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835736
Derksen :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 21:50:13 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220835740
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:50:49 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835747
Merel Wk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:51:20 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835751
Kijk ze zweten voor hun geld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835752
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het stormt een beetje
  maandag 18 mei 2026 @ 21:51:50 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835756
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835758
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
pi_220835763
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.
pi_220835776
Lekker over omvolking en asielzoekers praten op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:55:24 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835786
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:57:06 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835809
Echo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:08 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Wie dit leest is gek
pi_220835812
Echo echo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:48 #164
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835818
Daar ging wat mis
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220835820
Lekker zweten ouwe reus
  maandag 18 mei 2026 @ 21:58:04 #166
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835823
Rene is de enige die geen last heeft van de broeierige hitte.
Wie dit leest is gek
pi_220835832
Het gouden duo op het toilet van een Van der Valk _O_
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:59:16 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835834
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:44 #169
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835841
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835849
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.



Te stompzinnig voor woorden dit.
pi_220835850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220835856
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:02:13 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835866
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Dat is pure bagger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:02:51 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835873
Ik twijfel of Doordekken nog zo leuk is als eerst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835878
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:13 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835879
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:42 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835885
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
:{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835887
Een aardige woei op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:04:32 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835893
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Je gaat toch wel kijken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 22:05:22 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835904
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Heb net een nieuw kpn kastje. Schrok me de pleuris _O-
Wie dit leest is gek
pi_220835915
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
pi_220835920
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
Derksen met een paar kilo extra en een zak schuimbanaantjes.
pi_220835932
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.

[ afbeelding ]

Te stompzinnig voor woorden dit.
Ik neem aan dat ze niet parasiteren op de sociale voorzieningen van Curacao
pi_220835949
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je gaat toch wel kijken
Zodra het laat wordt niet meer.
pi_220835969
Merel :')

Lekker alleen suppen.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:27 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835979
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836000
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Een aardige woei op Curacao.
Passaatwind Goden @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836009
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
pi_220836013
De exotisch ogende bardame staat al 50 minuten hetzelfde glas af te drogen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 mei 2026 @ 22:20:23 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220836022
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:23:58 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836066
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:20 schreef Paul het volgende:
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Ik word er maar onrustig van.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836098
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
pi_220836108
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik word er maar onrustig van.
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:31:34 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836122
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836124
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
pi_220836130
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:22 #197
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220836132
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:52 #198
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
Ik mis nog een kok in de achtergrond die iets lokaals maakt. Zoals Ad Jansen bij de TROS
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 18 mei 2026 @ 22:35:37 #199
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836144
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220836146
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
[..]
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
Ja.

Groetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')