abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:43:37 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack de genadeklap te geven.. maar nee.. Helene heeft er geen mening over..
Zelfs voor SBS is Jack té rechts.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:45:13 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220804954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Misschien kan ze hem nog gebruiken dus niet aanpakken
En hij kan haar zwart maken in tv land dus niet aanpakken
Typisch weer voor Helene :r
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:48:58 #103
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220804975
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Nou idd. Wat een dramaqueen die vent. Hélène blijft nog heel netjes.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:50:52 #104
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220804989
Die vrouw rechts achter Johan glibbert zo van haar stoel volgens mij _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805023
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Natuurlijk spelen regionale verschillen een rol, dat hebben ze altijd al gedaan en zullen ze ook altijd doen en speelt dus ook geen enkele rol in het verhaal en is dus ook geen gotspe. Woningtekort speelt ook een rol, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik proef aan alles in je post dat je graag wilt dat de hypotheekrente aftrek in stand blijft, terwijl het een heel makkelijke knop is om aan te draaien en het starters makkelijker te maken. Ik werkte bij een hypotheekverstrekker toen we het tweede inkomen volledig gingen meenemen in de berekeningen. Weet je wat mensen gingen massaal gingen doen? Meer bieden voor het huis dat ze wilden kopen. Gewoon puur omdat ze het wilden hebben. Meer kunnen lenen = meer bieden. Niet a la minuut, maar op termijn gaan mensen gewoon alles bieden wat ze kunnen bieden. Zo simpel is het. Er is geen enkel effect dat de prijs zo op drijft als dat. Als we morgen een derde inkomen meenemen dan wil je niet weten hoeveel mensen ineens met z’n drieën ergens gaan wonen.

Het grote probleem is het frame dat continue door met name de VVD in stand gehouden wordt, namelijk dat ‘de andere partijen iets af komen pakken van de hardwerkende huizenbezitter’. Dat is pas een gotspe. Er is echt niemand die voorstelt om het van vandaag op morgen af te schaffen. Partijen stellen voor om het over langere termijn af te bouwen en aangezien de VVD toch in elk kabinet zit kunnen ze dat prima op 30 jaar doen. Dan wordt helemaal niemand iets afgepakt, maar zijn we er over uiterlijk 30 jaar wel gewoon van af.
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:55:34 #106
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220805026
Afdingen over bahtjes incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef spapaars het volgende:
Vertrokken naar Curacao, en voor het WK begint weer terug naar ons kikkerlandje.
Hoe verzinnen ze dat?
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
pi_220805379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:46:41 #109
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220807454
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:55 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
Weet je: laat maar :Z
Rini dankjewel.
pi_220807688
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
pi_220808177
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:20:13 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
Ik dacht ook dat ze er vanwege tijdzones naartoe zouden gaan. Dat het daar niet al te laat zou zijn als ze uitzenden enzo.

Maar niet dus. Vreemd.

Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:27:46 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808528
Moet ook zeggen: Je mist Wilfriet wel als hij er niet is. Weet als geen ander een schijtlollige atmosfeer aan te brengen bij het programma. En de knoppen van Johan in te drukken.

Thomas aardig joch maar die heeft die bagage niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:32:35 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220808549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:
….
Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
:{w De :7 op naakt strand :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:37:23 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808572
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:{w De :7 op naakt strand :o
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220810019
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:50 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

POLL
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:20 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
Wel geprobeerd *)

Bekijk deze YouTube-video
pi_220811392
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

[poll=9905]
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:55 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220811504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:03 schreef Idisrom het volgende:
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
Johan heeft de witte neger als bijnaam w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:14 #121
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220812567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
volgende week krijgen alle loonslaven vakantiegeld dus dan is het wel lekker als Corendon wat reclamezendtijd heeft
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 14:23:21 #122
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220823941
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 16:55:52 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826057
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

Heeft u Wilfred Genee gemist bij VI?

Nee
80% (1.009 Stemmen)

Ja
20% (245 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.254
  zondag 17 mei 2026 @ 16:56:50 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826064
Fok! Vraagt zich af …POLL
pi_220829878
Bekijk deze YouTube-video

Lekker man podcastje op Curaçao
  maandag 18 mei 2026 @ 16:02:23 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220833371
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:19 #127
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833975
Dit wordt een FLOP.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:31 #128
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833976
En ik voorspel 3 piemelgrappen van Johan.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220834013
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:28:54 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220834102
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:07 schreef Näsenbar het volgende:
Dit wordt een FLOP.
Nou, Raymond Mens en :7 die elkaar insmeren op het naakstrand is toch wel een toppertje _O- _O-
pi_220834156
Wat een kansloos gedoe ook _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 18:48:39 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834194
Doordekken JAAAAAAAAA JUICHEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 18:52:12 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220834207
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
Ja, dat veranderd het hele programma. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 18 mei 2026 @ 20:52:07 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220835360
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Rini dankjewel.
pi_220835489
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
pi_220835506
Tina, Merel en Chris vanavond.
Lokale uitzendtijd in Curaçao is trouwens 15:30 - 16:30 uur. Lekker daarna meteen eten en nog even zwemmen!
pi_220835591
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
Dat neem ik met een korretje zout. Hij zei eerder alleen op tv te zijn om het merk Voetbal International te promoten, zodra hij 65 was en met pensioen zouden we hem nooit meer in dat enge wereldje zien. Hij is inmiddels 78 ofzo.
pi_220835662
Toch eens kijken hopen op een klein beetje het oude gevoel.

Weet niet of een live muziekoptreden van Genee eraan meedraagt.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:22 #139
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835663
Genee weer zijn kut liedje promoten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835665
Alleen maar witte mensen daar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #141
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835667
*O* *O* *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:03 #142
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835670
Dit kan niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835674
Jezus wat slecht :') :') :') :')
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:30 #144
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835676
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Gekoloniseerd!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835679
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Behalve de bediening!!
pi_220835684
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
pi_220835687
Vakantie reisje naar Curaçao en klagen over de warmte genot.
pi_220835694
Als je je vakantiegeld besteedt om naar Curacao te vliegen om daar naar een ordinair Nederlands tv programmaatje te kijken ben je cultureel wel erg arm..
pi_220835705
Zweetlip inside
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220835721
Het geluid is sowieso slecht.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:49:56 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835736
Derksen :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 21:50:13 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220835740
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:50:49 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835747
Merel Wk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:51:20 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835751
Kijk ze zweten voor hun geld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835752
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het stormt een beetje
  maandag 18 mei 2026 @ 21:51:50 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835756
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835758
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
pi_220835763
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.
pi_220835776
Lekker over omvolking en asielzoekers praten op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:55:24 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835786
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:57:06 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835809
Echo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:08 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Wie dit leest is gek
pi_220835812
Echo echo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:48 #164
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835818
Daar ging wat mis
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220835820
Lekker zweten ouwe reus
  maandag 18 mei 2026 @ 21:58:04 #166
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835823
Rene is de enige die geen last heeft van de broeierige hitte.
Wie dit leest is gek
pi_220835832
Het gouden duo op het toilet van een Van der Valk _O_
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:59:16 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835834
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:44 #169
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835841
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835849
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.



Te stompzinnig voor woorden dit.
pi_220835850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220835856
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:02:13 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835866
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Dat is pure bagger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:02:51 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835873
Ik twijfel of Doordekken nog zo leuk is als eerst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835878
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:13 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835879
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:42 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835885
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
:{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835887
Een aardige woei op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:04:32 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835893
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Je gaat toch wel kijken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 22:05:22 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835904
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Heb net een nieuw kpn kastje. Schrok me de pleuris _O-
Wie dit leest is gek
pi_220835915
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
pi_220835920
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
Derksen met een paar kilo extra en een zak schuimbanaantjes.
pi_220835932
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie vliegen naar Curaçao en hebben het over asielzoekers in Nederland.

[ afbeelding ]

Te stompzinnig voor woorden dit.
Ik neem aan dat ze niet parasiteren op de sociale voorzieningen van Curacao
pi_220835949
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je gaat toch wel kijken
Zodra het laat wordt niet meer.
pi_220835969
Merel :')

Lekker alleen suppen.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:27 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835979
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836000
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Een aardige woei op Curacao.
Passaatwind Goden @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836009
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
pi_220836013
De exotisch ogende bardame staat al 50 minuten hetzelfde glas af te drogen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 mei 2026 @ 22:20:23 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220836022
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:23:58 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836066
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:20 schreef Paul het volgende:
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Ik word er maar onrustig van.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836098
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
pi_220836108
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik word er maar onrustig van.
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:31:34 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836122
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836124
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
pi_220836130
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:22 #197
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220836132
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:52 #198
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
Ik mis nog een kok in de achtergrond die iets lokaals maakt. Zoals Ad Jansen bij de TROS
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 18 mei 2026 @ 22:35:37 #199
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836144
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220836146
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
[..]
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
Ja.

Groetjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')