abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2026 @ 16:12:16 #76
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220783432
quote:
99s.gif Op woensdag 13 mei 2026 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat is dan ten onrechte, want toen Merel Ek wilde uitleggen waarom sommige landen wel accijns op benzine verlagen en Nederland nog niet werd ze niet in de gelegenheid gesteld haar verhaal af te maken.
Want de reden daarvan past niet in een programma (of eigenlijk zender) waar feiten en meningen precies dezelfde waarde hebben.
Haha, ja. Ik snap überhaupt niet zozeer dat specifieke gefocus op een accijns of een belastingonderdeel. Uiteindelijk zijn het allemaal inkomsten van de overheid. Verlaag je iets dan moet je iets anders verhogen om die inkomsten te compenseren. In andere landen is de ene accijns lager, maar de andere belasting hoger in de regel. Het is wat het is. Maar er wordt altijd maar gedaan alsof ‘de automobilist’ hard gepakt wordt ofzo, wat een onzin.

Wat me vandaag de dag wel opvalt is hoeveel op zichzelf ‘gewone’ mensen de extreem lage belastingen voor grote bedrijven blijven verdedigen. Vaak trappend in het frame dat ze alleen zo voor werkgelegenheid gezorgd wordt en dat die bedrijven anders massaal vertrekken. Uitgerekend die totaal verkeerde houding zorgt ervoor dat dit al jarenlang in stand gehouden worden en dit zorgt er ook voor dat andere belastingen relatief hoog blijven. Tel daarbij op dat elke discussie over geld binnen 1 minuut teruggevoerd wordt op migratie dat alle schuld is en het frame is uitermate succesvol. Terwijl het een frame is dat totaal niet in het belang is van 95% van de Nederlanders. Maar waar je vroeger salon socialisten had heb je nu een vreemd soort verdedigers van grootkapitaal. Ik heb er nog geen woord voor. Het zijn mensen die belangen verdedigen die totaal niet hun belangen zijn uit angst dat ze anders woke of betuttelend genoemd worden. Of omdat ze zo druk zijn met asielzoekers dat ze sowieso niet meer rationeel denken, geen idee.
Rini dankjewel.
  woensdag 13 mei 2026 @ 19:30:55 #77
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220785055
Wierd Duk, Raymond Mens en Rutger Castricum woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

-O-
pi_220785586
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wierd Duk, Raymond Mens en Rutger Castricum woensdagavond te gast bij Vandaag Inside

-O-
Bij Thomas
  woensdag 13 mei 2026 @ 20:25:00 #79
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220785604
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 20:22 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Bij Thomas
AZC
WEG ERMEE *O* w/ *O* w/ :% B:)B |:)

RELLEN!!!!!!×/^&@!!EINZZZ!!!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 13 mei 2026 @ 21:18:49 #80
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220786053
Ik vraag me wel af hoe het gaat vanavond. Niet genoeg om te gaan kijken, maar ik vraag het me af.

Gister deed Gijp heel erg zijn best om er nog wat van te maken.
Laffe huichelaar
pi_220786373
Pro-Israel showtje
pi_220786392
Johan ^O^
  Moderator woensdag 13 mei 2026 @ 22:09:37 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_220786407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Pro-Israel showtje
Echt niet. Johan gaat los op Israël.
pi_220786495
Lenny Kuhr wordt met de dood bedreigd door mensen die vooral erg kritisch zijn op Netanyahu.
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:35:41 #85
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220786609
Leuk dit Rutger.

:')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 13 mei 2026 @ 22:36:50 #86
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220786619
Thomas weer goed gedaan ^O^
  donderdag 14 mei 2026 @ 13:27:25 #87
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220790481
Wanneer ze op een terrein komen waar ik zelf verstand van heb (hypotheken) dan blijkt nog erger wat een ongelofelijke onzin ze uitkramen. Alles wordt ook door de war gehaald (het einde van de 30-jaar waarin de lening in box 1 valt) met het afschaffen van hypotheekrente-aftrek wordt op 1 hoop gegooid onder het motto ‘de VVD heeft beloofd om niks te doen met de hypotheekrenteaftrek) of totaal verkeerd geïnterpreteerd. ‘Jongeren kunnen nu al geen woning kopen, wanneer de hypotheekrenteaftrek wordt afgeschaft dan lukt het nooit meer’, terwijl juist dat fiscale voordeel prijzen extreem opdrijft en ervoor zorgt dat woningen onbetaalbaar worden.

Ook weer typerend voor de VVD dat Yesilgoz de puinhoop bij de belastingdienst ten aanzien van de administratie rondom de jaren waarin de woning in box 1 valt even doorschuift naar een volgend kabinet. Alsof het alleen maar even een politieke keuze is. Regeren is vooruit zien, maar de VVD is zo doodsbang om ook maar iets te doen wat gerelateerd is aan hypotheekrenteaftrek dat ze zelfs hier weigeren een keuze te maken, met alle ellende van dien. Het is echt om te janken. En met niveauloze shows als VI komen ze er mee weg ook, want die snappen er toch niks van.
Rini dankjewel.
pi_220794395
Een aanvulling op dat hypotheekverhaal: als de belastingaftrek de hoofdoorzaak van de prijsopdrijving zou zijn, dan zou die prijsverhoging overal in het land even hoog moeten zijn. De belastingmaatregel was overal immers hetzelfde. Maar die prijsverhoging kent in werkelijkheid enorme regionale verschillen. De factor vraag/aanbod komt juist wél overeen met die prijsverschillen. Dat econoom Jona de wet van vraag en aanbod ontkende cq vergat, is een gotspe imho.
En de factor woningtekorten wordt in dit verhaal veel te vaak onderbelicht.
pi_220794823
ESF ON TOUR.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220795423
Dood topic.
Sad
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:19:25 #91
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220796912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2026 21:11 schreef Battlecruiser het volgende:
Een aanvulling op dat hypotheekverhaal: als de belastingaftrek de hoofdoorzaak van de prijsopdrijving zou zijn, dan zou die prijsverhoging overal in het land even hoog moeten zijn. De belastingmaatregel was overal immers hetzelfde. Maar die prijsverhoging kent in werkelijkheid enorme regionale verschillen. De factor vraag/aanbod komt juist wél overeen met die prijsverschillen. Dat econoom Jona de wet van vraag en aanbod ontkende cq vergat, is een gotspe imho.
En de factor woningtekorten wordt in dit verhaal veel te vaak onderbelicht.
Natuurlijk spelen regionale verschillen een rol, dat hebben ze altijd al gedaan en zullen ze ook altijd doen en speelt dus ook geen enkele rol in het verhaal en is dus ook geen gotspe. Woningtekort speelt ook een rol, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik proef aan alles in je post dat je graag wilt dat de hypotheekrente aftrek in stand blijft, terwijl het een heel makkelijke knop is om aan te draaien en het starters makkelijker te maken. Ik werkte bij een hypotheekverstrekker toen we het tweede inkomen volledig gingen meenemen in de berekeningen. Weet je wat mensen gingen massaal gingen doen? Meer bieden voor het huis dat ze wilden kopen. Gewoon puur omdat ze het wilden hebben. Meer kunnen lenen = meer bieden. Niet a la minuut, maar op termijn gaan mensen gewoon alles bieden wat ze kunnen bieden. Zo simpel is het. Er is geen enkel effect dat de prijs zo op drijft als dat. Als we morgen een derde inkomen meenemen dan wil je niet weten hoeveel mensen ineens met z’n drieën ergens gaan wonen.

Het grote probleem is het frame dat continue door met name de VVD in stand gehouden wordt, namelijk dat ‘de andere partijen iets af komen pakken van de hardwerkende huizenbezitter’. Dat is pas een gotspe. Er is echt niemand die voorstelt om het van vandaag op morgen af te schaffen. Partijen stellen voor om het over langere termijn af te bouwen en aangezien de VVD toch in elk kabinet zit kunnen ze dat prima op 30 jaar doen. Dan wordt helemaal niemand iets afgepakt, maar zijn we er over uiterlijk 30 jaar wel gewoon van af.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 15-05-2026 15:28:51 ]
Rini dankjewel.
  donderdag 14 mei 2026 @ 23:25:30 #92
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220796966
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2026 22:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Thomas weer goed gedaan ^O^
Dit dus weer
pi_220801780
twitter
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 15:08:08 #94
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220802058
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/BWgLAqqxoazSVN
Die airpods ondersteboven zijn wel goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)vandaag-inside-talpa

Wat een oud wijf met een veel te groot ego die Sjek :').

[ Bericht 29% gewijzigd door Regilio_ op 15-05-2026 15:14:18 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804030
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 15:08 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/BWgLAqqxoazSVN
Die airpods ondersteboven zijn wel goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)vandaag-inside-talpa

Wat een oud wijf met een veel te groot ego die Sjek :').
Ik denk dat hij te veel inspraak wilde in het programma. Misschien wilde hij te veel op de PVV-tour, terwijl het allemaal wel een beetje lollig moest blijven. Hij was maar de sidekick, niet de eindredacteur of de presentator.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 19:58:19 #96
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:55 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik denk dat hij te veel inspraak wilde in het programma. Misschien wilde hij te veel op de PVV-tour, terwijl het allemaal wel een beetje lollig moest blijven. Hij was maar de sidekick, niet de eindredacteur of de presentator.
Hij wilde ook niet af en toe, maar altijd of anders niet. Kan, maar zegt ook wel iets over zijn opgeblazen ego imo.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804158
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 19:58 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Hij wilde ook niet af en toe, maar altijd of anders niet. Kan, maar zegt ook wel iets over zijn opgeblazen ego imo.
Ja, hij heeft te veel ego om alleen maar sidekick te spelen. En dan moest hij dus ook nog van vaste sidekick naar af-en-toe-sidekick. En hij mocht bij nader inzien niet mee naar Curaçao. Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tasmaniak op 15-05-2026 20:37:48 ]
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:39:00 #98
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804911
Vertrokken naar Curacao, en voor het WK begint weer terug naar ons kikkerlandje.
Hoe verzinnen ze dat?
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:40:14 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804921
Sjek bash _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220804928
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:43:37 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220804940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack de genadeklap te geven.. maar nee.. Helene heeft er geen mening over..
Zelfs voor SBS is Jack té rechts.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:45:13 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220804954
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Misschien kan ze hem nog gebruiken dus niet aanpakken
En hij kan haar zwart maken in tv land dus niet aanpakken
Typisch weer voor Helene :r
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:48:58 #103
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804975
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Helene was had ik deze kans toch aangegrepen om Jack eens lekker af te fakkelen.. maar nee.. Helene heeft er weer geen mening over..
Nou idd. Wat een dramaqueen die vent. Hélène blijft nog heel netjes.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:50:52 #104
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220804989
Die vrouw rechts achter Johan glibbert zo van haar stoel volgens mij _O-
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805023
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2026 23:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Natuurlijk spelen regionale verschillen een rol, dat hebben ze altijd al gedaan en zullen ze ook altijd doen en speelt dus ook geen enkele rol in het verhaal en is dus ook geen gotspe. Woningtekort speelt ook een rol, maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik proef aan alles in je post dat je graag wilt dat de hypotheekrente aftrek in stand blijft, terwijl het een heel makkelijke knop is om aan te draaien en het starters makkelijker te maken. Ik werkte bij een hypotheekverstrekker toen we het tweede inkomen volledig gingen meenemen in de berekeningen. Weet je wat mensen gingen massaal gingen doen? Meer bieden voor het huis dat ze wilden kopen. Gewoon puur omdat ze het wilden hebben. Meer kunnen lenen = meer bieden. Niet a la minuut, maar op termijn gaan mensen gewoon alles bieden wat ze kunnen bieden. Zo simpel is het. Er is geen enkel effect dat de prijs zo op drijft als dat. Als we morgen een derde inkomen meenemen dan wil je niet weten hoeveel mensen ineens met z’n drieën ergens gaan wonen.

Het grote probleem is het frame dat continue door met name de VVD in stand gehouden wordt, namelijk dat ‘de andere partijen iets af komen pakken van de hardwerkende huizenbezitter’. Dat is pas een gotspe. Er is echt niemand die voorstelt om het van vandaag op morgen af te schaffen. Partijen stellen voor om het over langere termijn af te bouwen en aangezien de VVD toch in elk kabinet zit kunnen ze dat prima op 30 jaar doen. Dan wordt helemaal niemand iets afgepakt, maar zijn we er over uiterlijk 30 jaar wel gewoon van af.
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 21:55:34 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220805026
Afdingen over bahtjes incoming
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220805237
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:39 schreef spapaars het volgende:
Vertrokken naar Curacao, en voor het WK begint weer terug naar ons kikkerlandje.
Hoe verzinnen ze dat?
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
pi_220805379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
  zaterdag 16 mei 2026 @ 10:46:41 #109
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220807454
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:55 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Het echte frame is dat politici graag de aftrek aanvallen om 2 redenen: het brengt weer meer belasting op en ze leiden de aandacht af van de echte oorzaak: het woningtekort. Als er meer dan genoeg woningen zijn, dan kan zelfs de hoogste aftrek er niet voor zorgen dat de prijzen zo exploderen als nu. Die aftrek was er altijd al en de prijsexplosie is vrij recent. Dus ook op die manier klopt het afschaffingsverhaal ook niet.
Dus: gewoon economisch denken: gebruik de wet van vraag en aanbod: bij een zeer groot aanbod daalt zelfs de prijs. Zo simpel is het. Overigens heb ik geen hypotheek meer.
Weet je: laat maar :Z
Rini dankjewel.
pi_220807688
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Nee dat is ook wel duidelijk. _O-
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
pi_220808177
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben ook lang in de veronderstelling geweest dat ze tijdens het WK zouden gaan. Dit is een beetje een vreemde periode.
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:20:13 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Het is een soort uitzwaaiperiode van Curaçao naar het WK. Maar het is wel raar ja. Sowieso straks met de wedstrijden ook, deze beginnen vaak pas na middernacht dus je zit eigenlijk elke dag voor te beschouwen en een dag later na te beschouwen...
Ik dacht ook dat ze er vanwege tijdzones naartoe zouden gaan. Dat het daar niet al te laat zou zijn als ze uitzenden enzo.

Maar niet dus. Vreemd.

Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:27:46 #113
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808528
Moet ook zeggen: Je mist Wilfriet wel als hij er niet is. Weet als geen ander een schijtlollige atmosfeer aan te brengen bij het programma. En de knoppen van Johan in te drukken.

Thomas aardig joch maar die heeft die bagage niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:32:35 #114
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220808549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:
….
Nu voegt het bezoek aan curaçao eigenlijk helemaal niets toe. Behoudens dan reclame en een snoepreis.
:{w De :7 op naakt strand :o
  zaterdag 16 mei 2026 @ 13:37:23 #115
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220808572
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:{w De :7 op naakt strand :o
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220810019
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 16:55:50 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810654
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Gaat de AI-afdeling vast even mee aan de gang. :D
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

POLL
  zaterdag 16 mei 2026 @ 17:21:20 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220810935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Thomas is zo'n allemansvriend, een gezellige dikzak, die zou Johan nooit boos van tafel kunnen laten lopen.
Wel geprobeerd *)

Bekijk deze YouTube-video
pi_220811392
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Zeker weten inderdaad, maar de vraag is …

[poll=9905]
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 18:14:55 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220811504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:03 schreef Idisrom het volgende:
Het gemiddelde in NL is 14,5 cm.
Johan heeft de witte neger als bijnaam w/
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:56:14 #121
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220812567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:28 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Reclame dealtje met Corendon, volgens mij heeft het verder geen enkel nut 🤔
volgende week krijgen alle loonslaven vakantiegeld dus dan is het wel lekker als Corendon wat reclamezendtijd heeft
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 14:23:21 #122
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220823941
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 17 mei 2026 @ 16:55:52 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826057
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

Heeft u Wilfred Genee gemist bij VI?

Nee
80% (1.009 Stemmen)

Ja
20% (245 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.254
  zondag 17 mei 2026 @ 16:56:50 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220826064
Fok! Vraagt zich af …POLL
pi_220829878
Bekijk deze YouTube-video

Lekker man podcastje op Curaçao
  maandag 18 mei 2026 @ 16:02:23 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220833371
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:19 #127
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833975
Dit wordt een FLOP.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:07:31 #128
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220833976
En ik voorspel 3 piemelgrappen van Johan.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220834013
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:28:54 #130
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220834102
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:07 schreef Näsenbar het volgende:
Dit wordt een FLOP.
Nou, Raymond Mens en :7 die elkaar insmeren op het naakstrand is toch wel een toppertje _O- _O-
pi_220834156
Wat een kansloos gedoe ook _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 18:48:39 #132
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220834194
Doordekken JAAAAAAAAA JUICHEN
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 18:52:12 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220834207
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh, ze gaan het nieuws en de actualiteit bespreken? Dagelijks? Dat wordt vast hele interessante tv.
Ja, dat veranderd het hele programma. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 18 mei 2026 @ 20:52:07 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220835360
quote:
6s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond begint Vandaag Inside vanaf het zonnige Curaçao!

In aanloop naar het WK voetbal 2026 verhuizen de talkshowtafels van Vandaag Inside en De Oranjezomer naar Curaçao! Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp trappen vanavond de speciale reeks af vanuit het Corendon Mangrove Beach Resort.

In Vandaag Inside geven Wilfred, Johan en René vanaf het Caribische eiland samen met vaste en wisselende gasten hun kijk op het nieuws en de actualiteit. Raymond Mens, Merel Ek, Valentijn Driessen, Job Knoester, Tina Nijkamp, Dave Maasland, Bas Nijhuis en Chris Woerts worden als vaste gasten ingevlogen om de mannen bij te staan in dit bijzondere avontuur.

Speciaal voor deze reeks keren twee favoriete rubrieken terug. In ‘De Krantjes’ nemen Wilfred en René de meest opmerkelijke nieuwtjes uit de Nederlandse en buitenlandse kranten door. Ook blaast Wilfred met Johan de rubriek ‘Doordekken’ nieuw leven in. Daarin nemen ze op hun eigen manier alle gebeurtenissen in de sportwereld, het dagelijkse leven en hun verblijf op Curaçao onder de loep.
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Rini dankjewel.
pi_220835489
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 20:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Wat is er eigenlijk veranderd ten opzichte van Derksen die het onzin vond om een programma op locatie te maken waarbij die gasten ingevlogen werden?
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
pi_220835506
Tina, Merel en Chris vanavond.
Lokale uitzendtijd in Curaçao is trouwens 15:30 - 16:30 uur. Lekker daarna meteen eten en nog even zwemmen!
pi_220835591
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:13 schreef ISVV het volgende:

[..]
Hij gaf aan het de mensen achter de schermen te gunnen en geen spelbreker te willen zijn.
Dat neem ik met een korretje zout. Hij zei eerder alleen op tv te zijn om het merk Voetbal International te promoten, zodra hij 65 was en met pensioen zouden we hem nooit meer in dat enge wereldje zien. Hij is inmiddels 78 ofzo.
pi_220835662
Toch eens kijken hopen op een klein beetje het oude gevoel.

Weet niet of een live muziekoptreden van Genee eraan meedraagt.
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:22 #139
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835663
Genee weer zijn kut liedje promoten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #140
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220835665
Alleen maar witte mensen daar.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 mei 2026 @ 21:41:50 #141
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835667
*O* *O* *O*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:03 #142
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835670
Dit kan niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835674
Jezus wat slecht :') :') :') :')
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:42:30 #144
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835676
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Gekoloniseerd!
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835679
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen daar.
Behalve de bediening!!
pi_220835684
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
pi_220835687
Vakantie reisje naar Curaçao en klagen over de warmte genot.
pi_220835694
Als je je vakantiegeld besteedt om naar Curacao te vliegen om daar naar een ordinair Nederlands tv programmaatje te kijken ben je cultureel wel erg arm..
pi_220835705
Zweetlip inside
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220835721
Het geluid is sowieso slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')