Punt is dat die domrechtse kiezers die online allerlei grote bedrijven lopen te verdedigen veel beter links zouden kunnen stemmen maar dat in de praktijk niet doen omdat ze in het frame blijven trappen dat migratie het probleem van links is. Ik denk dat als mensen verstandig zouden stemmen juist heel veel kijkers van VI op linkse partijen zouden stemmen. Maar ze zijn te druk in hun bubbel.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.
Denk niet echt dat het veel uitmaakt. Wilders de grootste partij of Jetten, we krijgen hetzelfde beleid.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Punt is dat die domrechtse kiezers die online allerlei grote bedrijven lopen te verdedigen veel beter links zouden kunnen stemmen maar dat in de praktijk niet doen omdat ze in het frame blijven trappen dat migratie het probleem van links is. Ik denk dat als mensen verstandig zouden stemmen juist heel veel kijkers van VI op linkse partijen zouden stemmen. Maar ze zijn te druk in hun bubbel.
Onder Wilders krijg je geen enkel beleid om de doodeenvoudige reden dat hij geen enkele capabele bestuurder weet te vinden en vanwege zijn totale onvermogen tot samenwerken. Dus die stelling klopt niet. Daarbij had ik het over linkse partijen, niet over Jetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 15:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet echt dat het veel uitmaakt. Wilders de grootste partij of Jetten, we krijgen hetzelfde beleid.
Boh, Raisa en Eva. 😍quote:Op dinsdag 12 mei 2026 22:04 schreef Remco het volgende:
Het lijkt wel woensdag heb hem wederom afgezet. Ongehoord Nederland gaan verdigigen kan echt niet.
Spekman noemt zichzelf sociaal-democraat. Dat wil toch niet automatisch zeggen dat hij "barmhartig" is? Misschien wil hij ook wel een rem op de immigratie. Of is hij dan een fascistische sociaal-democraat?quote:Op dinsdag 12 mei 2026 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld, maar er wordt aan tafel vrolijk de draak gestoken met "barmhartigen" en volop andere fascistische prietpraat en hij zit erbij en kijkt er naar. Dan kun je beter lid worden van de SP.
Volgens mij zei Spekman letterlijk over zichzelf dat hij voor barmhartigheid kiest in de uitzending.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 23:16 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Spekman noemt zichzelf sociaal-democraat. Dat wil toch niet automatisch zeggen dat hij "barmhartig" is? Misschien wil hij ook wel een rem op de immigratie. Of is hij dan een fascistische sociaal-democraat?
Ja, dat zei hij inderdaad, maar wil dat zeggen dat hij geen grenzen wil aan de immigratie? Hij is niet GL, maar oud PvdA.quote:Op woensdag 13 mei 2026 06:54 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Volgens mij zei Spekman letterlijk over zichzelf dat hij voor barmhartigheid kiest in de uitzending.
Klopt maar dat werd niet gevraagd voor zover ik weetquote:Op woensdag 13 mei 2026 09:34 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij inderdaad, maar wil dat zeggen dat hij geen grenzen wel aan de immigratie? Hij is niet GL, maar oud PvdA.
Dat is dan ten onrechte, want toen Merel Ek wilde uitleggen waarom sommige landen wel accijns op benzine verlagen en Nederland nog niet werd ze niet in de gelegenheid gesteld haar verhaal af te maken.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
Goede recensies weer op X over Thomas
Haha, ja. Ik snap überhaupt niet zozeer dat specifieke gefocus op een accijns of een belastingonderdeel. Uiteindelijk zijn het allemaal inkomsten van de overheid. Verlaag je iets dan moet je iets anders verhogen om die inkomsten te compenseren. In andere landen is de ene accijns lager, maar de andere belasting hoger in de regel. Het is wat het is. Maar er wordt altijd maar gedaan alsof ‘de automobilist’ hard gepakt wordt ofzo, wat een onzin.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is dan ten onrechte, want toen Merel Ek wilde uitleggen waarom sommige landen wel accijns op benzine verlagen en Nederland nog niet werd ze niet in de gelegenheid gesteld haar verhaal af te maken.
Want de reden daarvan past niet in een programma (of eigenlijk zender) waar feiten en meningen precies dezelfde waarde hebben.
Bij Thomasquote:Op woensdag 13 mei 2026 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wierd Duk, Raymond Mens en Rutger Castricum woensdagavond te gast bij Vandaag Inside
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |