abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220836154
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
pi_220836171
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Heb je autisme?
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:39:07 #203
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836176
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Mja en het is ook te vroeg, nu kan er niet worden voor- en nabeschouwd op Duitsland - Curacao
pi_220836343
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
idd wordt weer volkszangers en polonaise idd. Jammer dat jack eruit gegooid is. Straks alleen maar Rutger die om alles gaat gieren en die niets van voetbal weet en obligate Noah Vahle interviews.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220836410
Ik heb het begin gemist, maar ze zouden toch "de krantjes" weer behandelen? Of was dat in het begin :?
pi_220836482
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:40:43 #208
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836509
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
Dan zijn ze allang weer hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 23:55:47 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836539
twitter
  maandag 18 mei 2026 @ 23:57:29 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836543
twitter
pi_220836587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Martinello het volgende:

[..]
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Dat achterlijke mokkel heb te lang in het zwembad gelegen, daar krijg je groen haar van dat hebben al die geblondeerde wijven.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:32:49 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220837647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan zijn ze allang weer hier.
Jep, dit hele reisje slaat nergens op.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220837881
Geen evaluatie van Thomas want Wilfriet weet al wel hoe laat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220837928
1.058.000
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:04:20 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220838392
twitter
pi_220839150
Geen screenshots of gifjes van de Curacao uitzending, flop topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:02:25 #217
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839155
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zonde van de CO2-uitstoot.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:05:42 #218
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839174
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220839203
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Alleen maar blanken.
pi_220839227
Het is wel een beetje vergane glorie he, zeker zo op Curaçao. Decadent showtje ook. Nietszeggende gasten als Chris Woerts invliegen voor vier weken... :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:30:19 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220839367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
Rini Tina, bedankt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220839368
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje Grolloo gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
pi_220839385
Als Derksen er over 5 jaar nog zit is dit echt zoiets waarvan die zou zeggen, wat debiel dat wij in 2026 helemaal naar Curaçao zijn gegaan om een paar uitzendingjes te maken.

Ik dacht ook echt dat ze tijdens het WK zouden gaan. Nog steeds overbodig maar tenminste iets logischer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:48:44 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839483
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Goed dat Vandaag Inside nu uitzendt op Curaçao?

Nee, dat is echt nutteloos
88% (944 Stemmen)

Ja, heel fijn dat we de mannen daar nu zien zweten
12% (129 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.073

https://www.mediacourant.(...)-werk-aan-de-winkel/
pi_220839542
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:00:13 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:05 schreef Näsenbar het volgende:
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Boskamp wilde wel mee, maar was te zwaar voor vliegtuig
Kees wilde langskomen alleen icm all you can eat
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:19:14 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 14:35:33 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220839886
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220839905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensonterend gênant
pi_220839937
flip flop show
pi_220840745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
Jij denkt dat als de mensen van VI niet die kant op gaan het vliegtuig van Corendon maar niet heen en weer vliegt? Er gaan gewoon standaard x keer per week afhankelijk van het seizoen vluchten die kant op. Hooguit de bezetting zal wat varieren.

Met dat tweede wel eens, zeker als het de bedoeling is dat het mede reclame is voor Corendon pakketreizen
pi_220840774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:42:03 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220842309
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
pi_220842368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
10 uur vliegen om Genee te zien optreden..
pi_220842416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
flip flop show
Audio erg matig ook :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:02:44 #236
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_220842555
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_220842707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Hoezo niet? Lekker broodjes frikandel en kipsaté eten met Peter en Anita in 30° met bewolking en een briesje. Lekker man.
pi_220843108
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
Een zingende Tina Nijkamp horen en zien is wel het dieptepunt :{
pi_220843375
Het kliekje van gisteren zit er vandaag weer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:47 #240
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843512
Dickie Lawyer keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:43:30 #241
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220843567
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:03 #242
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843570
WEER DIE NIJKAMP :(
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
Ik zie geen verschil met gister?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:27 #244
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843586
Leuk man die kneusjes zoals Genee en Woerts die gaan zingen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843587
Grafbek Woerts.
pi_220843596
Kom op zeg, exact dezelfde gasten. Wat een minachting.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:56:12 #247
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843663
Merel hep een tatoeage op haar arm.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:59:35 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843683
Leuk, een ander programma van de zender bespreken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843689
Zo te zien zijn er geen negers op Curaçao.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poefbank op 19-05-2026 22:12:43 ]
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220843761
Johan en Dick zijn geen vrienden meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')