abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:00:13 #226
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839576
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:05 schreef Näsenbar het volgende:
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Boskamp wilde wel mee, maar was te zwaar voor vliegtuig
Kees wilde langskomen alleen icm all you can eat
  dinsdag 19 mei 2026 @ 14:19:14 #227
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 14:35:33 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220839886
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220839905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensonterend gênant
pi_220839937
flip flop show
pi_220840745
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
Jij denkt dat als de mensen van VI niet die kant op gaan het vliegtuig van Corendon maar niet heen en weer vliegt? Er gaan gewoon standaard x keer per week afhankelijk van het seizoen vluchten die kant op. Hooguit de bezetting zal wat varieren.

Met dat tweede wel eens, zeker als het de bedoeling is dat het mede reclame is voor Corendon pakketreizen
pi_220840774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..

Bekijk deze YouTube-video

:') !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 19:42:03 #233
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220842309
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
pi_220842368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
10 uur vliegen om Genee te zien optreden..
pi_220842416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
flip flop show
Audio erg matig ook :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 20:02:44 #236
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_220842555
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_220842707
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Hoezo niet? Lekker broodjes frikandel en kipsaté eten met Peter en Anita in 30° met bewolking en een briesje. Lekker man.
pi_220843108
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'

https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
Een zingende Tina Nijkamp horen en zien is wel het dieptepunt :{
pi_220843375
Het kliekje van gisteren zit er vandaag weer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:34:47 #240
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843512
Dickie Lawyer keihard aangepakt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:43:30 #241
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220843567
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:44:03 #242
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843570
WEER DIE NIJKAMP :(
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843583
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.

Minder wind, minder zweterig.
Ik zie geen verschil met gister?
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:45:27 #244
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843586
Leuk man die kneusjes zoals Genee en Woerts die gaan zingen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843587
Grafbek Woerts.
pi_220843596
Kom op zeg, exact dezelfde gasten. Wat een minachting.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 21:56:12 #247
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_220843663
Merel hep een tatoeage op haar arm.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 21:59:35 #248
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843683
Leuk, een ander programma van de zender bespreken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843689
Zo te zien zijn er geen negers op Curaçao.

[ Bericht 4% gewijzigd door Poefbank op 19-05-2026 22:12:43 ]
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220843761
Johan en Dick zijn geen vrienden meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')