Boskamp wilde wel mee, maar was te zwaar voor vliegtuigquote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:05 schreef Näsenbar het volgende:
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Mensonterend gênantquote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..
Bekijk deze YouTube-video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij denkt dat als de mensen van VI niet die kant op gaan het vliegtuig van Corendon maar niet heen en weer vliegt? Er gaan gewoon standaard x keer per week afhankelijk van het seizoen vluchten die kant op. Hooguit de bezetting zal wat varieren.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaçao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dit nu pas maar..
Bekijk deze YouTube-video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 uur vliegen om Genee te zien optreden..quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet echt een super setting als ik dit zo zie. Hopelijk gaan die mensen met hun all inclusive wel alsnog op pad ipv alleen daar verblijven.
Hoezo niet? Lekker broodjes frikandel en kipsaté eten met Peter en Anita in 30° met bewolking en een briesje. Lekker man.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:02 schreef JohnBercow het volgende:
Na het zien van de uitzending weet ik vrij zeker dat ik nooit, maar dan ook nooit, naar Curacao wil.
Een zingende Tina Nijkamp horen en zien is wel het dieptepuntquote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Team Vandaag Inside ploetert zich door de hitte heen vanuit Curaçao: 'René zweet veel'
https://www.rtl.nl/boulev(...)db-a6fa-b651f58db51d?
Ik zie geen verschil met gister?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
Ze zijn nu maar binnen gaan zitten.
Minder wind, minder zweterig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |