abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:49:56 #151
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835736
Derksen :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 21:50:13 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220835740
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:50:49 #153
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835747
Merel Wk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:51:20 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835751
Kijk ze zweten voor hun geld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835752
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Het stormt een beetje
  maandag 18 mei 2026 @ 21:51:50 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835756
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835758
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
Dit komt zo niet echt uit de verf.

Misschien moeten ze nog wennen.

En er zit een vreemde ruis op de achtergrond.
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
pi_220835763
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Het regent in Nederland en daar is het lekker weer.
pi_220835776
Lekker over omvolking en asielzoekers praten op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:55:24 #160
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835786
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:52 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Dat heet wind, een natuurverschijnsel.

Enige oplossing is een dichte tent met 20 aircos.
Die zullen ze wel voorhanden hebben, het kan immers ook een keer regenen!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:57:06 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835809
Echo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:08 #162
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat is de bedoeling eigenlijk dat ze daar zitten? Het WK begint pas over een week of 4.
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Wie dit leest is gek
pi_220835812
Echo echo
  maandag 18 mei 2026 @ 21:57:48 #164
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220835818
Daar ging wat mis
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220835820
Lekker zweten ouwe reus
  maandag 18 mei 2026 @ 21:58:04 #166
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835823
Rene is de enige die geen last heeft van de broeierige hitte.
Wie dit leest is gek
pi_220835832
Het gouden duo op het toilet van een Van der Valk _O_
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 21:59:16 #168
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835834
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 21:59:44 #169
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835841
quote:
99s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:57 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Reclame-actie van Corendon. Heeft niks met het WK te maken
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220835849
Hunnie vliegen naar Curaįao en hebben het over asielzoekers in Nederland.



Te stompzinnig voor woorden dit.
pi_220835850
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah, ik had nog een voorzichtige hoop op een soort VI Oranje maar dat werd al snel de kop ingedrukt. Zowel Gijp als Derksen slaan louter onzin uit als het niet over voetbal gaat.
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220835856
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris heeft doordekken bedacht

Teeeeeeringgoated _O_
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:02:13 #173
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835866
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Dat is pure bagger.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:02:51 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835873
Ik twijfel of Doordekken nog zo leuk is als eerst
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220835878
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:13 #176
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835879
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Ik kijk gewoon op tv maar lijk een minuut achter te lopen?
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:03:42 #177
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220835885
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
:{
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220835887
Een aardige woei op Curacao.
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:04:32 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220835893
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dat hele WK kan mij gestolen worden.
Je gaat toch wel kijken
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 18 mei 2026 @ 22:05:22 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220835904
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee ik wist het toevallig en Wilfred benoemde het daarna nog
Heb net een nieuw kpn kastje. Schrok me de pleuris _O-
Wie dit leest is gek
pi_220835915
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
pi_220835920
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:06 schreef Dutch_view het volgende:
Hugo Kamps
Jean Nelissen

Dat waren nog eens tijden, gewoon roken aan tafel op tv.
Derksen met een paar kilo extra en een zak schuimbanaantjes.
pi_220835932
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Hunnie vliegen naar Curaįao en hebben het over asielzoekers in Nederland.

[ afbeelding ]

Te stompzinnig voor woorden dit.
Ik neem aan dat ze niet parasiteren op de sociale voorzieningen van Curacao
pi_220835949
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je gaat toch wel kijken
Zodra het laat wordt niet meer.
pi_220835969
Merel :')

Lekker alleen suppen.
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:15:27 #186
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220835979
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836000
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:03 schreef Dutch_view het volgende:
Een aardige woei op Curacao.
Passaatwind Goden @3rr0r
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220836009
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Merel :')

Lekker alleen suppen.
pi_220836013
De exotisch ogende bardame staat al 50 minuten hetzelfde glas af te drogen
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 mei 2026 @ 22:20:23 #190
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_220836022
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:23:58 #191
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836066
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:20 schreef Paul het volgende:
Apart zo deze show ja
Zwetende mensen
Ik word er maar onrustig van.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836098
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
pi_220836108
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ik word er maar onrustig van.
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
  Moderator maandag 18 mei 2026 @ 22:31:34 #194
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220836122
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:30 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Vind je het opwindend, zwetende oudere mannen met overgewicht?
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220836124
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
pi_220836130
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan zit je op Curacao en dan heb je zo'n waardeloos decor en backdrop. 8)7 |:(
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:22 #197
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220836132
quote:
9s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tina Telraam zal morgen wel op Instagram vertellen met veel hoofdletters en superlativen dat Vandaag Inside met Tina Nijkamp een groot succes is!

Mocht dit een RTL Late Night zijn geweest dan had ze vijf stories nodig om alles af te kraken omtrent de opening, echo, licht etc.
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  maandag 18 mei 2026 @ 22:33:52 #198
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836138
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 21:43 schreef StephanL het volgende:
Soort Tros muziekfeest vibes :P

Gijp met een zweetsnor _O-
Ik mis nog een kok in de achtergrond die iets lokaals maakt. Zoals Ad Jansen bij de TROS
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  maandag 18 mei 2026 @ 22:35:37 #199
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_220836144
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:00 schreef RipCity het volgende:

[..]
Ja straks oranjezomer tijdens WK
Met Koeman aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_220836146
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
[..]
Lucht het op nu je dit kwijt bent?
Ja.

Groetjes.
pi_220836154
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
pi_220836171
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Nee, het is meer het feit dat ze dit ineens met daglicht maken. Erg veel prikkels ineens.
Heb je autisme?
U MAD?
  maandag 18 mei 2026 @ 22:39:07 #203
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836176
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens het WK zou ik dit wel leuk vinden, nu slaat het nergens op eigenlijk. Een uur Corendon commercial zit je te kijken.
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220836322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Mja en het is ook te vroeg, nu kan er niet worden voor- en nabeschouwd op Duitsland - Curacao
pi_220836343
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat is pure bagger.
idd wordt weer volkszangers en polonaise idd. Jammer dat jack eruit gegooid is. Straks alleen maar Rutger die om alles gaat gieren en die niets van voetbal weet en obligate Noah Vahle interviews.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220836410
Ik heb het begin gemist, maar ze zouden toch "de krantjes" weer behandelen? Of was dat in het begin :?
pi_220836482
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
  maandag 18 mei 2026 @ 23:40:43 #208
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220836509
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:32 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Tijdzone technisch zodra het wk begint wel uiteraard maar tot dan niet.
Dan zijn ze allang weer hier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 18 mei 2026 @ 23:55:47 #209
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836539
twitter
  maandag 18 mei 2026 @ 23:57:29 #210
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220836543
twitter
pi_220836587
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:33 schreef Martinello het volgende:

[..]
Dat mens kan echt alleen maar over kijkcijfers praten. Totaal overschat die vrouw.
Dat achterlijke mokkel heb te lang in het zwembad gelegen, daar krijg je groen haar van dat hebben al die geblondeerde wijven.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 09:32:49 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220837647
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 23:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dan zijn ze allang weer hier.
Jep, dit hele reisje slaat nergens op.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220837881
Geen evaluatie van Thomas want Wilfriet weet al wel hoe laat het is.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_220837928
1.058.000
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:04:20 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220838392
twitter
pi_220839150
Geen screenshots of gifjes van de Curacao uitzending, flop topic
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:02:25 #217
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839155
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Zonde van de CO2-uitstoot.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:05:42 #218
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220839174
Vul de bingokaart maar alvast aan:
- Valentijn vindt het te warm
- Valentijn vindt het strand niet fijn.
- Valentijn kan geen pizza margherita vinden.
- Grap dat Bas drankjes mee gaat nemen naar zijn kamer.
- Grap van Johan over naaktstrand en Raymond.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220839203
quote:
6s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
Alleen maar blanken.
pi_220839227
Het is wel een beetje vergane glorie he, zeker zo op Curaįao. Decadent showtje ook. Nietszeggende gasten als Chris Woerts invliegen voor vier weken... :')
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:30:19 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220839367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 10:21 schreef Zipportal het volgende:
1.058.000
Rini Tina, bedankt.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220839368
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kunnen net zo goed in Zuid Spanje Grolloo gaan zitten, er is niets Curacaos aan.
pi_220839385
Als Derksen er over 5 jaar nog zit is dit echt zoiets waarvan die zou zeggen, wat debiel dat wij in 2026 helemaal naar Curaįao zijn gegaan om een paar uitzendingjes te maken.

Ik dacht ook echt dat ze tijdens het WK zouden gaan. Nog steeds overbodig maar tenminste iets logischer.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 13:48:44 #224
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220839483
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?
Goed dat Vandaag Inside nu uitzendt op Curaįao?

Nee, dat is echt nutteloos
88% (944 Stemmen)

Ja, heel fijn dat we de mannen daar nu zien zweten
12% (129 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 1.073

https://www.mediacourant.(...)-werk-aan-de-winkel/
pi_220839542
Ook niet goed voor het klimaat, dat nutteloze invliegen van allerlei gasten. Waarom zou je op Curaįao de politieke problemen van Nederland gaan bespreken? Laat dan iets van het eiland zien ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')