abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220843771
Chris wordt hard aangepakt.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:17:34 #252
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_220843787
Derksen had beter even vakantie kunnen nemen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_220843794
Ik betwijfel of ze het twee weken gaan volhouden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:18:49 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220843800
Hoop dat ze gaan vechten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843801
Zou Johan last hebben van een zonnesteek?
pi_220843814
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
pi_220843824
Opa vergeet even de naam van vaste collega Merel Ek
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:21:49 #258
pi_220843825
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:
Derksen denkt, Corendon is de reden dat ik hier zit en Corendon eistte Advocaat terug.

Ik wil naar huis!
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843829
Advocaat kan ook van het lijstje af van mogelijke gasten. _O-
pi_220843843
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
  Moderator dinsdag 19 mei 2026 @ 22:26:15 #261
pi_220843874
Ze moeten nog een beetje acclimatiseren
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220843886
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
pi_220843895
Zou me niets verbazen dat het verhaal van Johan over Dick nog een staartje krijgt.
Gijp is volgens mij best close met Dick en ik had het idee dat Gijp dit geen leuk verhaal vond.
Ook die bronnen van Johan zijn zeer discutabel.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:28:37 #264
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Johan vindt Lidewij de Vos een gekkie, maar zit elke avond af te geven over de asielinstroom, en dat hij weggegaan is uit Gouda vanwege teveel Marokkanen..
Jij en Johan hebben allebei gelijk.
Laffe huichelaar
pi_220843905
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Jouw tonatie is alsof ik midden in een Maigret film zit
Ik weet niet wie Maigret is dus de kans is groot.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:30:30 #266
155387 Martinello
pi_220843922
quote:
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:31:46 #267
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220843932
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:30 schreef Martinello het volgende:

[..]
“Gekkie” is nog héél vriendelijk uitgedrukt voor die geschifte cyborg Lidewij.
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 mei 2026 @ 22:35:26 #268
155387 Martinello
pi_220843958
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Pas nou op, bij FvD geloven ze nog echt ook, die denken nu dankzij jou dat de Vos vervangen is door een cyborg om het op te nemen tegen de reptielen die de huid van Rutte en Jetten dragen
Ik vrees dat je nog gelijk hebt ook :)
pi_220843973
twitter

Binnenkort bij Allah. @de_boswachter
pi_220843997
Dat filmpje van Lale Gul heeft mn mening veranderd, de omvolking heeft ook positieve aspecten
pi_220844099
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ze het erg naar hun zin hebben

René verlangt duidelijk terug naar z'n eigen stek met aangenaam klimaat
Die zit me een partij moeilijk te kijken. En ook al twee podcastjes opgenomen hè, moet wel uitkijken dat het niet te veel wordt allemaal.
pi_220844257
Moet zeggen dat dat hele curacao me nooit enorm getrokken heeft en dit helpt er niet bepaald bij :') 13,5u vliegen om tegen een cruiseboot aan te kijken en elke 3e persoon die je ziet is een Nederlander die meeplaybackt met Koekoek.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220844294
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220844304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Wel grappig dat zure Tina Nijkamp die altijd haar mond vol heeft over snoepreisjes en verspilling bij omroepbobo's nu zelf in de zon gaat zitten voor dit geldverkwistende tripje
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.
pi_220844426
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:19 schreef Makamba_ het volgende:

Ik wil naar huis!
eistte _O-
pi_220844429
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 23:52 schreef kalinhos het volgende:
Moet zeggen dat dat hele curacao me nooit enorm getrokken heeft en dit helpt er niet bepaald bij :') 13,5u vliegen om tegen een cruiseboot aan te kijken en elke 3e persoon die je ziet is een Nederlander die meeplaybackt met Koekoek.
13,5 uur, dan ben je cheap geweest en niet gekeken naar een directe vlucht. Tevens is het nogal kortzichtig om Curacao af te rekenen op het uitzicht bij hotel Corendon
pi_220844439
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]

Binnenkort bij Allah. @:de_boswachter
Gijp heeft zo te zien nog gauw even geshopt bij Fubu
pi_220844488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:53 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Gijp heeft zo te zien nog gauw even geshopt bij Fubu
Doe maar een broekje
U MAD?
  woensdag 20 mei 2026 @ 07:16:54 #279
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220844616
quote:
Alsof de Vos geen gekkie is omdat ze naast alle andere gekte (recent heeft ze zich ook aangesloten bij de Manosfeer) ook xenofoob is en daarom dus bij de goeden hoort.
Rini dankjewel.
pi_220844626
De marketingmannetjes van Corendon hadden bedacht: een gezellige tropische sfeer op Curacao om de vrienden van de show Dick Advocaat, Cor Pot en Kees Jansma te supporten. Toen Dick opstapte liep dat allemaal al in de soep. Nu hebben ze Dick terug maar is Kees weg, en is Dick geen vriend meer van de show want Johan heeft de hele sfeer al verpest. Hier komt vast een boekje over van Michel van Egmond.
pi_220844631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Alsof de Vos geen gekkie is omdat ze naast alle andere gekte (recent heeft ze zich ook aangesloten bij de Manosfeer) ook xenofoob is en daarom dus bij de goeden hoort.
Ik bedoel Johan is net zo racistisch als De Vos, hij kan haar geen gekkie vinden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:01:38 #282
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844770
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:21 schreef DrDentz het volgende:
De marketingmannetjes van Corendon hadden bedacht: een gezellige tropische sfeer op Curacao om de vrienden van de show Dick Advocaat, Cor Pot en Kees Jansma te supporten. Toen Dick opstapte liep dat allemaal al in de soep. Nu hebben ze Dick terug maar is Kees weg, en is Dick geen vriend meer van de show want Johan heeft de hele sfeer al verpest. Hier komt vast een boekje over van Michel van Egmond.
En het is niet tijdens het WK dus er valt niks te supporten. Aan alle kanten een flop voor Corendon, maar ik vond het prima vermakelijke televisie gisteren
Laffe huichelaar
pi_220844779
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]
En het is niet tijdens het WK dus er valt niks te supporten. Aan alle kanten een flop voor Corendon, maar ik vond het prima vermakelijke televisie gisteren
Ach ja wel leuk voor de mensjes om de show heen die het hele jaar in Hilversum werken, die mogen nu ook een keer in het zonnetje zitten.
pi_220844781
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 03:40 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
eistte _O-
Dat ging niet goed, zal de emotie wel geweest zijn na die aanval op Advocaat.
pi_220844783
quote:
Ik vond het ook wel bijzonder om haar op deze uitspraken aan te vallen, want wat ze zegt is natuurlijk waar: er is een flinke demografische verschuiving gaande.

Hell Minister Jo Ritzen voorspelde iets van 40 jaar terug al dat het blanke ras zou verdwijnen (zijn woorden) en dat dat goed noch slecht is.

Soms wordt er ook gewoon heel gestrest gereageerd op basis van wie het zegt.

Overigens, mijn zorgen betreffen wat dit betreft niet de huidskleur, maar dat we een steeds grotere groep moslims krijgen en de waarden van die groep vrij haaks staan op onze vrije samenleving. Dat zie je nu al gebeuren.

Zouden ze allemaal seculier worden: prima. Maar helaas…
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:09:34 #286
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 07:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik bedoel Johan is net zo racistisch als De Vos, hij kan haar geen gekkie vinden.
Nou ja, we hebben het wel over een partij die het in het begin zelfs over schedelmeten hebben gehad en die denkt dat het blanke ras superieur is. Zo bont maakt Johan het nou ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat Johan het een probleem zou vinden als zijn dochter een donkere jongen aan de haak slaat, bij FvD draait hun maag om bij de gedachte. De drek die ze daarover plaatsen was genoeg voor salonracist Hiddema om te zeggen 'dit gaat zelfs mij te ver'. Ik denk ook niet dat Johan denkt dat iedereen met een kleurtje een gemiddeld IQ heeft van 75.

De FvD is echt wel een flinke stap erger dan de onzin die Derksen uitkraamt
Laffe huichelaar
pi_220844807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 22:27 schreef Dutch_view het volgende:
Zou me niets verbazen dat het verhaal van Johan over Dick nog een staartje krijgt.
Gijp is volgens mij best close met Dick en ik had het idee dat Gijp dit geen leuk verhaal vond.
Ook die bronnen van Johan zijn zeer discutabel.
Die bron zal Kees Jansma wel zijn. Ik denk dat het eigenlijk wel klopt. Dick geeft hier zelf al aan dat het die eerste keer weinig voorstelde: Dick Advocaat verliet Curaçao-trainingskamp mede door overlijden Viola Holt.

Die man lijkt niet echt geschikt meer om dit soort avontuurtjes aan te gaan. Maar Vandaag Inside heeft hem zelf terug in het zadel geholpen. En nu spartelen ze allemaal (op Johan na) om Dick uit de wind te houden.
pi_220844835
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, we hebben het wel over een partij die het in het begin zelfs over schedelmeten hebben gehad en die denkt dat het blanke ras superieur is. Zo bont maakt Johan het nou ook weer niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat Johan het een probleem zou vinden als zijn dochter een donkere jongen aan de haak slaat, bij FvD draait hun maag om bij de gedachte. De drek die ze daarover plaatsen was genoeg voor salonracist Hiddema om te zeggen 'dit gaat zelfs mij te ver'. Ik denk ook niet dat Johan denkt dat iedereen met een kleurtje een gemiddeld IQ heeft van 75.

De FvD is echt wel een flinke stap erger dan de onzin die Derksen uitkraamt
Maar als Johan Habtamu de Hoop iets ziet zeggen over de Friese taal zegt hij meteen: Maar dat is geen echte Fries! Die moet zijn mond houden. Alleen maar omdat die jongen een kleurtje heeft.. en als Sylvana Simons iets zegt wordt hij boos en noemt hij haar een hysterisch aapje. Dat zou er bij FvD ook wel goed ingaan.
  woensdag 20 mei 2026 @ 08:25:56 #289
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220844838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Maar als Johan Habtamu de Hoop iets ziet zeggen over de Friese taal zegt hij meteen: Maar dat is geen echte Fries! Die moet zijn mond houden. Alleen maar omdat die jongen een kleurtje heeft.. en als Sylvana Simons iets zegt wordt hij boos en noemt hij haar een hysterisch aapje. Dat zou er bij FvD ook wel goed ingaan.
Zoals ik al zei, jij en Johan hebben allebei gelijk
Laffe huichelaar
pi_220844861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:17 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Die bron zal Kees Jansma wel zijn. Ik denk dat het eigenlijk wel klopt. Dick geeft hier zelf al aan dat het die eerste keer weinig voorstelde: Dick Advocaat verliet Curaçao-trainingskamp mede door overlijden Viola Holt.

Die man lijkt niet echt geschikt meer om dit soort avontuurtjes aan te gaan. Maar Vandaag Inside heeft hem zelf terug in het zadel geholpen. En nu spartelen ze allemaal (op Johan na) om Dick uit de wind te houden.
Ik snap die hele adoratie van Dick niet echt, vind hem een vrij laffe behoudende coach die alle risico's wil uitbannen. En als er ergens een zak geld rinkelt is hij niet meer te houden, dan vertrekt hij als een dief in de nacht, zoals toen hij België liet zitten omdat hij in Rusland meer kon verdienen.
pi_220844938
De krantjes en doordenken stellen en helaas niet veel voor. De energie vanuit Curaçao heeft weinig hoop voor het WK. 4 weken lang doorbijten. Ze hebben toch echter zelf getekend.
pi_220844947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Ik snap die hele adoratie van Dick niet echt, vind hem een vrij laffe behoudende coach die alle risico's wil uitbannen. En als er ergens een zak geld rinkelt is hij niet meer te houden, dan vertrekt hij als een dief in de nacht, zoals toen hij België liet zitten omdat hij in Rusland meer kon verdienen.
Behoudend is hij. Maar wel een topcoach. Geweldige man.

Maar overigens, dat Fred Rutten als een afstandelijke coach wordt neergezet in VI klopt niet.
pi_220845060
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dat zijn dingen die Lidewij de Vos niet zou gaan zeggen.
pi_220845084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 08:17 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Maar het argument van Johan dat het om heimwee zou gaan, lijkt mij wat ver gezocht. Advocaat is immers ook al coach geweest van Zuid-Korea en Sint Petersburg.
pi_220845180
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 00:20 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dit is commerciële tv en zal financieel wel door Corendon worden gesteund. Ik heb de naam van dat bedrijf nog nooit zo vaak gehoord als de laatste tijd, dus het zal wel goed besteed zijn. Ik geloof dat Tina Nijkamp het had over de publieke omroep, die hard klagen nu ze moeten bezuinigen, maar wel handenvol belastinggeld uitgeven aan veel te veel managers en andere onzin.
Ja ik snap dat het bij de commerciëlen anders werkt en het zal inderdaad allemaal wel gesponsord worden, maar ik vind het altijd sneu als mensen die zelf ook dik geld opstrijken als talkshowgast (ook toen ze nog wel regelmatig bij de publieken aanschoof) en wordt gefeteerd door zo'n partij als Corendon dan anderen de maat gaat lopen nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220845343
Angela Godin _O_

quote:
Angela de Jong fikt Curaçao-editie VI vollédig af: ‘Feestje van ander’

Angela de Jong fikt de Curaçao-editie van Vandaag Inside vollédig af. Ze vindt dat de verhuizing van de talkshow naar het zonnige eiland echt helemaal niets toevoegt. “Feestje van ander!”

Het is voor iedereen een raadsel: wat heeft de kijker eraan dat Vandaag Inside momenteel twee weken lang op Curaçao zit? We zitten al twee avonden op rij naar exact dezelfde gasten te kijken en dat maakt het programma eerder eentonig dan verrassend. Ook Angela de Jong is absoluut niet enthousiast over dit personeelsuitje van de mannen van VI.

Angela kritisch

Angela begrijpt het niet. “Ik zat te kijken en ik gun iedereen zijn reisje naar Curaçao, dat moet hij vooral lekker zelf weten, maar ik vroeg me echt af: waarom? En als je het doet, doe het dan in elk geval goed. Wilfred heeft volgens mij in z’n hele leven nog nooit zó hard gewerkt om er een succes van te maken als nu.”

Ze vervolgt in de AD Media Podcast: “Het moest maar gezellig worden en het moest maar leuk zijn, maar als ik er al iets van verstond door die wind, dan was het al meegenomen. Je krijgt toch een beetje het idee als kijker: leuk voor jullie, maar wat heb ik eraan? Wat heb ik er nou aan dat jullie daar zitten? Echt helemaal niks!”

Leuk voor sponsor

Volgens VI gaan ze de komende dagen meer met Curaçao doen, bijvoorbeeld sfeerbeelden op locatie. “Dat is leuk voor de sponsor, maar voor de kijker?”, zegt Angela. “Het meest frappant vond ik nog dat ze een hele discussie hadden over het nieuwe decor van RTL en hoe lang het geduurd heeft en hoe groot ze het maken bij RTL.”

Ze vervolgt: “Dat werd helemaal belachelijk gemaakt, prima, daar zit ook wat in, want ik zag ook niet zoveel verschil als kijker. Het gaat om de inhoud, werd daar gezegd, maar dat geldt ook voor VI. Je wil toch gewoon die drie gasten en of ze nou op Curaçao zitten of Hilversum?”

Niet urgent

VI straalt ook minder actualiteit uit door de zonnige locatie, vindt Angela. “De urgentie gaat ook een beetje weg, want ze zitten daar met z’n allen op een eiland. Het voelde ver weg en dan had ik het idee, van: weten jullie wel helemaal wat er in Nederland gebeurt?”

Ze vervolgt: “Je moet volgens mij in eerste instantie altijd aan je kijkers denken. De uitgesproken boodschap is ook een beetje: we kijken naar het feestje van een ander.”

Buitengesloten

Al met al heeft de kijker hier helemaal niets aan, besluit Angela. “Als kijker koop je daar echt helemaal niks voor. Dan denk je eerder: hallo, ik voel me buitengesloten.”

“Er kijkt niemand VI om een docu over Willemstad te zien, toch? Ook geen beelden, nee. Het gaat er toch gewoon om wat Johan Derksen roept?”

https://www.mediacourant.(...)f-feestje-van-ander/

woensdag 20 mei 2026 @ 10:09:31 #297
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_220845551
‘Joey Veerman heeft veel voor het Nederlandse voetbal betekend.’ - Chris Woerts

Nee, dit kan niet.
pi_220845564
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Angela Godin _O_
[..]

Ik denk dat Johan het roerend eens is met Angela. Het is Genee's feestje.
pi_220845725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:10 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Maar het argument van Johan dat het om heimwee zou gaan, lijkt mij wat ver gezocht. Advocaat is immers ook al coach geweest van Zuid-Korea en Sint Petersburg.
Het mannetje wordt ook ouder!
pi_220847326
Bekijk deze YouTube-video
In zulke video's /gesprekken is Gijp veel leuker dan de gewone uitzending.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')