Dat was een grapje van hem.quote:
Haha dat was een lekkere binnenkomer van Rene. Die heeft ook echt geen flauw idee dat Rico en Ben een hekel aan elkaar hebbenquote:
Nee, ordinaire geldklopperij van mensen die allang binnen zijn. Als het grote jongens waren zouden ze de opbrengst ervan doneren aan een goed doel, maar de heren steken het liever in eigen zak. Het is van die typische selectieve verontwaardiging want als een ander het doet dan staan ze vooraan om hun meninkje te geven maar zelf doen ze er net zo hard aan mee. Totaal ongeloofwaardig!quote:
Zoiets was geinig toen ze nog een marginaal voetbalprogrammaatje waren. Nu is het gewoon cynische geldklopperij.quote:
Sowquote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee, ordinaire geldklopperij van mensen die allang binnen zijn. Als het grote jongens waren zouden ze de opbrengst ervan doneren aan een goed doel, maar de heren steken het liever in eigen zak. Het is van die typische selectieve verontwaardiging want als een ander het doet dan staan ze vooraan om hun meninkje te geven maar zelf doen ze er net zo hard aan mee. Totaal ongeloofwaardig!
Wilfred Genee is bevriend met de directeur van Corendon en Corendon wil Advocaat, dus Genee voert via de media de druk op. Missie geslaagdquote:Op maandag 11 mei 2026 19:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dick Advocaat toch als oudste bondscoach ooit met Curaįao naar WK, Fred Rutten trekt zich terug
Dick Advocaat keert per direct toch terug als bondscoach van Curaįao. De 78-jarige Hagenaar lost Fred Rutten af, die hem juist opvolgde toen Advocaat in februari wegens familieomstandigheden terugtrad. De wens van de internationals en de invloedrijke sponsors wordt met de rentree van Advocaat toch ingewilligd.
https://www.ad.nl/voetbal(...)ich-terug~a63ed30f8/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch wel beschamend dat Hans Spekman zich leent voor zo een programma vol met domrechtse praat.
Om daarmee aan te tonen dat Derksen gelijk had.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Als het een ecte was had hij die ouwe door een rietje laten lullen.
Zijn ook genoeg linkse kijkers/luisteraars, denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Toch wel beschamend dat Hans Spekman zich leent voor zo een programma vol met domrechtse praat.
Ze wil alles oppervlakkig vrolijk en lollig houden, wat ik irritant vind. Maar J. de Mol zal niet ontevreden zijn met 810.000 kijkers afgelopen zondag.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:09 schreef casita het volgende:
Zeg Johan ga je ook nog even Heleen hebben, staatsloterij show een flop en haar Oranjezondag daar wordt ze ook uitgekotst omdat ze niet kan interviewen ze kapt alles af.
Klopt voor het publiek is het een prima programma. Ik vind het vooral door de gasten niet om aan te gluren. Helene stoor ik me niet zo aan. Je merkt dat er exact dezelfde redactie zit als bij VI. Net als Genee switcht ze als iemand iets te lang door gaat over een onderwerp direct naar een ander onderwerp.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 11:48 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ze wil alles oppervlakkig vrolijk en lollig houden, wat ik irritant vind. Maar J. de Mol zal niet ontevreden zijn met 810.000 kijkers afgelopen zondag.
Ja, als een onderwerp te lang duurt, moet de regisseur ingrijpen, dat snap ik meestal wel. Maar Genee is over het algemeen niet bang als het gesprek wat scherper wordt, terwijl Hendriks niet weet hoe snel ze weg moet wezen voordat ze zelf een standpunt in moet nemen.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt voor het publiek is het een prima programma. Ik vind het vooral door de gasten niet om aan te gluren. Helene stoor ik me niet zo aan. Je merkt dat er exact dezelfde redactie zit als bij VI. Net als Genee switcht ze als iemand iets te lang door gaat over een onderwerp direct naar een ander onderwerp.
Dat klopt al doet Genee dat ook eigenlijk nooit, maar die kan er iets makkelijker/natuurlijker omheen praten.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 12:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ja, als een onderwerp te lang duurt, moet de regisseur ingrijpen, dat snap ik meestal wel. Maar Genee is over het algemeen niet bang als het gesprek wat scherper wordt, terwijl Hendriks niet weet hoe snel ze weg moet wezen voordat ze zelf een standpunt in moet nemen.
Ja ongetwijfeld, maar er wordt aan tafel vrolijk de draak gestoken met "barmhartigen" en volop andere fascistische prietpraat en hij zit erbij en kijkt er naar. Dan kun je beter lid worden van de SP.quote:Op dinsdag 12 mei 2026 08:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik denk dat er een hoop potentiele FNV-leden tussen de kijkers van VI zitten, dus hij kan er wel zijn achterban bereiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |