Misschien vindt Annemarie het grappig? Ik zal wel het humorgen missen, want ik vind het ook vooral doorzagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Man man man, zelfs mijn peuter is minder bezig met z'n verjaardag.
En wat een gare humor hebben Fieke en Myrna. Eindeloos blijven doorzagen op hetzelfde thema. Mensen die teveel ruimte innemen
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:30 schreef Maretakje het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met AM die niet wil dat haar verjaardag gevierd wordt.
Maar natuurlijk is ze helemaal in de wolken met haar slinger voor de zelfverheerlijking en haar cadeau een nieuwe mixer van een duur merk.
Verjaardag niet willen vieren, geen taart enz wat ze gisteren uitkraamde. Betekent in mijn ogen ook geen cadeaus.
Maar echt 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith klagen hoeveel tijd haar levensreddend? Medicijn kost
Behalve die 5 mensen die het wel leuk vinden... gelukkig weten wij niet dat ze meerdere accounts heeft waarmee ze berichten naar zichzelf kan sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar echt 🫣
En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar echt 🫣
En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
Ze reageerde ook echt gepikeerd op die uitslag van de poll 😆quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.
En AM, een looprek is niet hetzelfde als een rollator.
Die slinger heeft ze gewoon zelf besteld. Wel de touwtjes zelf in handen houden natuurlijk! Al mocht Maarten ze wel even vasthouden om op te hangen. Maar je, valt ook niet mee om dat zelf te doen terwijl je moet filmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De verjaardag van aM wordt al jaren met veel meer bombarie aangekondigd dan die van Jet, die er net voor zit.
En geen taart, want zij wil haar verjaardag vieren zoals zij het wil. En Maarten kon maar 2 goede foto's vinden voor de 50-slinger? 🤣
Ik neem er vandaag ook maar geen taartje op. Ik respecteer de wensen van AM. Gefeliciteerd allemaal!
Hier vonden we beide dat 50 leuk was voor een leuk bbq feest met echte vrienden 🤣 vieren onze verjaardag nooit maar deze hebben we wel gevierd (maar zonder poespas en gedoe... geen vlaggen stickers of poppen.. gewoon gezellig)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.
Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
Idd gooi het weg. En koop dan ook geen nieuwe meer als je weet dat ze het niet eten of na 1 snoepje klaar zijn met de hele zak.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Ach. Gesponsord en gesponsord.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:08 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
Hier zou mijn zoon het ook prima kunnen 🤷 maar hoe ongezellig! Wij bakken vooral koekjes omdat het gezellig is samen te doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:50 schreef Spezi het volgende:
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…
Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.
Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raakquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.
Ik heb er verspreid door het huis ook een paar liggen. Hier helaas ook nodig door aangepaste sterkte in lenzen. Heb ze ook wel bij de Lidl gekocht en Action is inderdaad ook een goede.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
Nou echt hè!!! En moeder maar filmen, die witte lijnen staan er niet voor niets, deze moeder heeft ze echt alle 24 niet in het kratje, ze blijft nergens als de trein langskomt. Zo'n mannetje is onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk die Zayn dicht bij het spoor laat kijken, doodeng
Nou dat laatste, ik ben in zelfde ziekenhuis onder behandeling. Is voor mij 2 uur rijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
Zonder enige gene ook nog. Wat een wonderlijk sociaal emotioneel niveau.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurderquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
Ik vind dit zo vies klinken 🫣😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:04 schreef FluVo67 het volgende:
Al de tweede keer in korte tijd dat Junior een afspreekt maakt met mama iets te doen. Hoe triest is het dat een kind op afspraak tijd samen met zijn moeder moet regelen. En nog triester dat je dit als moeder blijkbaar normaal vindt. Zal Jan ook een afspraak moeten maken voor samen een kaasplankje knagen, speciaal knuffelen etc?
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith is zo goed met geld dat ze niet door had dat er een beleggingsfonds was dat 3x van haar rekening af boekte per maand ipv 1x... ze vond het geld er al zo snel uit vliegen steeds 🤔 maar als je iedere maand je grafieken in zit te vullen zie je dit toch al na 1 maand? Nou mensen snel haar(vaders) bestandje kopen!! Dan zie je schijnbaar ook niet meer waar je geld naartoe vliegt 🤦♂️
Ik ben ook erg benieuwd naar wanneer- en hoe ze gaat herrijzen. Helemaal herboren en genezen of op dezelfde voet verder? Ik hoop echt dat ze psychische hulp gezocht heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.
En weer zeiken over de benzine prijzen, mens, als je de auto nodig hebt, dan oak je hem gewoon, zeiken over prijzen heeft gewoon echt geen nut
Als het zo simpel was, dan had niemand overgewicht.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:23 schreef Clavis het volgende:
Sanne heb ik nou al vaker horen zeggen dat ze echt gezonder moet gaan eten. Ehh doe dan gewoon? Het klinkt bij haar alsof ze zich daarop moet voorbereiden met een aanlooptijd. Je kan dat toch gewoon per direct beslissen? Ik weet niet of haar huid zo slecht is door vlees, ik zou in haar geval ook eens naar suikers kijken.
Maar als je dan ook bedenkt hoe enorm ze om gaat rijden om in België te tanken 🤦♂️ en idd parkeren kost geld... en eten... benieuwd of ze weer iemand anders daarvoor mee neemt om "te trakteren op lunch" enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En ga dan niet naar de efteling als je zoveel te zeiken hebt 🤷♀️.
Kan ze daar straks ook weer gaan zeuren over hoe duur de horeca in de efteling is, hoe duur het parkeren is.
Maar nog wel ff in België tanken, misschien koopt ze zelfs nog wat jerrycans🙈.
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅
Er wordt toch niks gezegd over haar gewicht? En Sanneke heeft het al tijden over gezonder gaan eten en leven zonder ook maar enige actie te ondernemen. En om welke reden ze het dan ook zou gaan doen, begin er gewoon eens mee. Maar nu komt Pasen er weer aan en zal ze dat wel weer als excuus zien om het nog voor zich uit te schuiven.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:37 schreef LALAA het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, dan had niemand overgewicht.
Ze had ook gratis met de trein kunnen gaan. Daar heeft ze zo haar manieren voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt he? Nog minder reden om het te kopen.
En weer zeiken over de benzine prijzen, mens, als je de auto nodig hebt, dan oak je hem gewoon, zeiken over prijzen heeft gewoon echt geen nut
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Er wordt toch niks gezegd over haar gewicht? En Sanneke heeft het al tijden over gezonder gaan eten en leven zonder ook maar enige actie te ondernemen. En om welke reden ze het dan ook zou gaan doen, begin er gewoon eens mee. Maar nu komt Pasen er weer aan zal ze dat wel weer als excuus zien om het nog voor zich uit te schuiven.
DBM logica? De meid heeft gelukkig een master in dr eigen DBMkunde. Vanuit deze DBM wetenschap kan ze ook diagnoses doen, wonderbaarlijke opstandingen binnen 1 dag realiseren enz.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Hopelijk kan ze die nog terugvinden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan ze daar straks ook weer gaan zeuren over hoe duur de horeca in de efteling is, hoe duur het parkeren is.
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅
Dat was per ongeluk hoor 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:57 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze had ook gratis met de trein kunnen gaan. Daar heeft ze zo haar manieren voor.
Nou dat ook idd haha, maar ineens vielen de wenkbrauwen me op en nu kan ik nergens anders meer naar kijken 😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣
Of weer de kant en klare gevulde eieren van AH. Ben heel benieuwd naar de schaal dit weekend!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De grote chocolade paaseieren moeten op haar nieuwe schaal.
Daarom moet die 3e keer per ongeluk ook lukken... desnoods geeft ze bob de schuldquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
2x heel perongeluk, ze snapte er niks van!
Bij haar denk ik alleen maar: ga iets nuttigs met je leven doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik vind Judith sowieso onverzorgd 🫣
Ah ja, dat is het inderdaad. Een aanloopje nemen naar ‘gezonder eten’. Gooi gewoon wat meer groente op tafel, daar kun je iedere dag voor kiezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:23 schreef Clavis het volgende:
Sanne heb ik nou al vaker horen zeggen dat ze echt gezonder moet gaan eten. Ehh doe dan gewoon? Het klinkt bij haar alsof ze zich daarop moet voorbereiden met een aanlooptijd. Je kan dat toch gewoon per direct beslissen? Ik weet niet of haar huid zo slecht is door vlees, ik zou in haar geval ook eens naar suikers kijken.
Ze slikt de pil omdat ze 'door een hormonale aandoening niet normaal kan functioneren'. Echt dat ze uberhaupt nog leeft met al die aandoeningen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurder
Daarnaast vergeet ze dat ze om iedere nies of scheet die raar ruikt bij de huisarts zit.. dat moet ook ergens van betaald worden
😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:34 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)
En dan iets zeggen over een hyperfocusquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:33 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij haar denk ik alleen maar: ga iets nuttigs met je leven doen.
Die story ook over die snoeppotten. Meid je zal er maar een dagtaak aan hebben. Kansloze vrouw.
Hahaha maar echt 😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:34 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Bij Judith moet ik altijd denken aan de Bulstronk van de Matilda film (de 90s kids zullen dit weten)
Ja dat is wat ik gisteren bedoelde, geef die kinderen eens rust of ga met z'n tweeën weg.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:22 schreef JaNeeDan het volgende:
J&V zijn ook deze keer op het vliegtuig gestapt met een ziek kind. Het is wat wanneer je als kind onderdeel bent van het werk van je ouders🙄
Niet als je fluflu bent/ wil zijn/ wil worden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef LeSage het volgende:
[..]
En dan iets zeggen over een hyperfocus![]()
Je bent een pot snoep aan het bijvullen en de beschuiten moeten nog in een pot. Dat is toch letterlijk 2 minuten werk?
Heeft ze al paastakken staan?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
Of weer de kant en klare gevulde eieren van AH. Ben heel benieuwd naar de schaal dit weekend!
Nog niet gezien. Ze kon niet wachten om het huis te decoreren, want nu kon dat eindelijk. Geen idee waarom het in de keet niet kon, maar ze zal er een reden voor hebben. Maar nu een paastak ergens neerzetten tussen alle troep is het ook niet echt, maar wie weet komt hij nog.quote:
Maar dat kan dus niet als kinderen onderdeel van je werk zijn geworden. Die leveren geld op🤑quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:07 schreef Nieuwnestje het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik gisteren bedoelde, geef die kinderen eens rust of ga met z'n tweeën weg.
En bedankt, ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Nou dat ook idd haha, maar ineens vielen de wenkbrauwen me op en nu kan ik nergens anders meer naar kijken 😂
Haha, ik sta er niet van te kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaat het echt doen: jerrycans met benzine vullen.
Ik hoop het niet, het is helemaal niet meer leuk om haar te bespreken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith gaat het echt doen: jerrycans met benzine vullen.
Ik denk niet dat Judith aan ontharen doet 😅quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het viel me vandaag ineens op hoe onverzorgd Judith haar wenkbrauwen zijn, ik ben zelf absoluut geen mode pop, maar aan die wenkbrauwen had ik toch wat gedaan 😅;
Zo te zien heeft ze er speciaal twee jerrycans voor gekocht. Met 1 x jerrycans vullen heeft ze dus nog niks bespaard.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Haha, ik sta er niet van te kijken
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wat is hier gek aan? Mijn man doet dat ook als hij gaat tanken in Duitsland.
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Wel eens de filmpjes gezien waarin Jan weer een baksel proeft? Bv soort worstenbroodje waar hij boven de plaat met nog meer worstenbrood een hap neemt. Vallen stukken uit zijn mond op die plaat, hij spettert nogal vaak: brrr. Om nog maar te zwijgen over de rouwranden onder zijn nagels, handschoenen gebruiken ze ook niet. Ik bedank vriendelijk voor de spullen van deze luxe banketbakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij de Nagelkerkjes zijn ze ook niet hygiënisch. Eline filmt wat ze allemaal in de winkel hebben, pakt een stokbrood met blote handen op en gooit hem weer terug op de stapel voor de klanten
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:37 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.
Gatverquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:40 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Wel eens de filmpjes gezien waarin Jan weer een baksel proeft? Bv soort worstenbroodje waar hij boven de plaat met nog meer worstenbrood een hap neemt. Vallen stukken uit zijn mond op die plaat, hij spettert nogal vaak: brrr. Om nog maar te zwijgen over de rouwranden onder zijn nagels, handschoenen gebruiken ze ook niet. Ik bedank vriendelijk voor de spullen van deze luxe banketbakker.
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.
Judith woont niet echt in de buurt van de grens hè.
Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamerquote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:26 schreef Missinglink24 het volgende:
Oeh dapper van DBM, een witte stoffen bank 😅
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja is nog wel een stuk rijden ja. Zou ze met haar excelbestand hebben uitgerekend of de besparing opweegt tegen de reiskosten?
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat die jerrycans ervoor gemaakt zijn snap ik. Ik ben niet achterlijk hè.
Judith woont niet echt in de buurt van de grens hè.
Ja is zeker fris, ik durf het zelf niet aan zo'n stofje met kinderen en een hond.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Vind hem wel heel fris staan! Ze heeft een lekkere lichte woonkamer
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
Ook vanaf de efteling is t best wel om, om eerst naar België en dan weer naar huis (of andersom) te gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.
Tsja moet ze zelf wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:01 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Al dat gedoe voor 20 liter! En hoe vaak tankt ze daar! Ik denk dat ze een meerjarenplan heeft. Verschrikkelijk vind ik het.
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? Het is ook de toon die de muziek maakt. Ik las jouw opmerking dat jerrycans daar voor zijn als sneer. En tja, actie reactie.
Ongeveer 40... waar je zin in hebt 🤣😂 of puf voor of na de efteling... ik zou lekker mijn energie in dat park steken ipv zoeken naar een goedkope tank 😂🤣 want die 40 is enkele reis.. dus 1.5 uur op pad om je jerrycan te vullen 🤣 tank is al bijna weer leeg als je weer on route bentquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zelfs wanneer ze vanaf de Efteling door zou rijden is ze er niet binnen 5 min.
Ze hoopt op een samenwerking denk ik 🙈quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Kreeg ze er een gratis reinigings machine bij??
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
En wow een witte bank met 2 kleine kinderen die continu ziek zijn en volgens haar geregeld alles onder spugen 😬 ik heb dat niet en zou het al niet aan durven....
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:30 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee met dat constant ziek zijn en spugen van de kinderen 😉
Kijk ook even naar je eigen ‘he’quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:09 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Zozo iets rustiger mag ook wel hoor jeetje. Nou in 1 seconde weer genezen van dit forum. Wat is het hier toch akelig de laatste tijd. Bah!
Bizar als ze dit weer voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
Zei ik dat ik er niet mee zou willen rijden? Nee. Ik zei dat ik het niet mee zou nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:22 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld! Bedoel ja duh dat jerrycans voor benzine bedoeld zijn. Snapte oprecht niet de opmerking waarom er niet mee te willen rijden.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat het wel mee zal vallen 🤣 maar zelfs zonder lichaamssappen vind ik wit voor een bank vooral iets voor mensen die die bank zelden gebruiken
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Yay! Bob gaat weer spijbelen 🥳 moeders moet weer op avontuur... laten we hopen dat leerplicht een keer aan de bel trekt
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zij gaat er speciaal voor rijden. En benzine meenemen zou ik persoonlijk nooit doen.
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wel weer minder betaald voor een liter benzine!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
[..]
Heel gevaarlijk is dat (en ook vrekkig)
Oh het kan natuurlijk prima.. maar ik zou het echt spannend vinden (nog nooit in 17 jaar ouderschap echt iets over de bank gegaan trouwens... zelfs als ze ziek waren deden ze dit super netjes 👌👍)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
[..]
Ze kan toch ook niet steeds haar ziekte in blijven zetten lijkt mij.
En wat een lichte bank betreft: is hier jaren prima gegaan. In een huis met kinderen en dieren. Wel geïmpregneerd en goed schoon te maken.
Zou ze weleens een ‘everything shower’ doen 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Judith aan ontharen doet 😅
Mwoah, met wat het momenteel scheelt vul ik toch echt een kleine jerrycan met Super 98 voor de motor van manlief hoor als wij gaan tanken in Bels.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
[..]
AI zegt:quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Lalaland79 het volgende:
Je mag toch zoveel benzine meenemen als dat er in je eigen tank past? (legaal) Of heb ik dat verkeerd onthouden? Zoveel kan je dan niet meenemen om het rendabel te maken
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:37 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wij wonen vlakbij de grens dus zijn er zo maar ja mijn man rijd er dan ook voor naartoe. Die jerrycans zijn ervoor gemaakt he om benzine mee te nemen.
Ik kijk maar weinig mijnde Nagelkerkjes. Wat betreft de hygiëne wat ik mij kan herinneren is niet zo geweldig. Het feit dat junior ook aan het brood zit bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij de Nagelkerkjes zijn ze ook niet hygiënisch. Eline filmt wat ze allemaal in de winkel hebben, pakt een stokbrood met blote handen op en gooit hem weer terug op de stapel voor de klanten
Waarover je officieel ook belasting moet betalen als je over de grens gaat (pakkans is vrijwel 0). Je mag in je schuurtje ook maximaal 25 liter opslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycansquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
Je mag maar 25 liter thuis bewaren. Tenzij ze het ook bij anderen mag bewaren kan ze dus niet zoveel inslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
AI zegt:
Als particulier mag je in Nederland en de EU in totaal maximaal 240 liter benzine in jerrycans vervoeren, verdeeld over jerrycans van maximaal 60 liter per stuk. De brandstof moet voor eigen gebruik zijn en de jerrycans moeten stevig vaststaan en lekdicht zijn.
Het is ook echt dat het zo dichtbij is hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vergeleken met de efteling wonen wij bijna even ver van de grens 🤣 (niet in Brabant) geen haar op mijn hoofd die steeds naar België zou rijden 🤣 ook niet met achterbak vol jerrycans
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith had een gesprek met de directrice, want ze heeft weer reisplannen? En maar klagen over geld
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij wonen overigens wel aan de grens dus dat levert echt wel een voordeel op. Vanaf de Efteling naar België rijden is net alsof heel Brabant in België ligt ofzo.
Haha ja dat idd!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
En wat te denken van een ongeluk? Met Judith, die nog weleens in slaap dreigt te vallen tijdens het rijden. Maar goed, Judith kijkt liever naar geld dan naar veiligheid.quote:
Dit, het wordt afgeraden. Je brengt jezelf en anderen in gevaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:28 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Dat jerrycans ervoor gemaakt zijn betekent niet dat je er veilig benzine mee in je auto kunt vervoeren. Er is gewoon geen veilige manier om benzine buiten de brandstoftank van je auto te vervoeren en je mag maar een kleine hoeveelheid brandstof thuis opslaan (zeg maar de hoeveelheid voor de grasmaaier of buitenboordmotor). Ik kan niet voor anderen spreken, maar zou voor die paar rotcenten nooit het risico nemen.
Dit! En zo nauw neemt ze het niet met haar gezondheid. Als ze het echt zou doen om herinneringen te maken met haar kind zou ze ook wel beter met haar medicatie omgaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
😂 ja het is verdacht stilquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Zou AM een interventie hebben gekregen voor haar verjaardag?
Tim van Boos! kwam haar confronteren feliciteren?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Mijn vriend moest ooit voor werk in Groningen zijn, en stelde voor dat ik wel mee kon rijden, dan kon ik even op en neer naar mijn ouders in Twente terwijl hij aan het werk was, 2u enkele reis met de trein vanaf Groningenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hetzelfde als dat je in Groningen woont en iedereen denkt dat je dan tegen de Duitse grens woont.
Dat denk ik ook. En dat vind ik dan zo irritant, dan die knieperd overal maar mee wegkomt door te liegenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja daarom moet ze ook per se buiten de schoolvakanties op vakantie. Kan ze verder gierig en knieperig doen. Ik hoop toch echt dat die directrice niet weer mee gaat in haar zielige verhaal, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat haar situatie niet heftig is. Ik kan er alleen niet zo goed tegen als mensen op oneigenlijke gronden alles voor elkaar krijgen wat een ander nooit voor elkaar zal krijgen. Ze zet haar gezondheid in als reden, terwijl het bij haar vooral geldgebonden lijkt te zijn. Want er komen straks weer genoeg stories waarin ze glimmend en glibberend van trots vertelt dat ze voor een prikkie op vakantie kan.
Wat voor vragensticker?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke plaatste vanmiddag een vragensticker. Die heeft ze later weer verwijderd. Ik heb het idee dat ze kritische vragen heeft gekregen en daar geen zin in heeft.
Judith, de glibberende gier. Als ze een halve euro kan besparen is ze al blijquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:10 schreef Maretakje het volgende:
Wij halen ook wel benzine in jerrycans voor de grasmaaier. Dat zijn 2 x 10 ltr jerrycans. Al is het maar 8 km wat ik er mee moet rijden en kom hooguit 5 auto’s tegen. Ik ben altijd blij als ik ze veilig thuis heb.
Dat Judith van België naar Dronten wil rijden met een aantal volle jerrycans, na een vermoeiende dag in de Efteling snap ik totaal niet. Zoveel besparing levert het haar niet op. Maar ja, Judith is Judith.
Ook al heeft geen kip interesse in die ouwe meuk van de fietstocht, ze gaat het toch opnieuw delen omdat die ene haan het wel wilde zien.
Zo’n ding weer in stories. Stel me een vraag. En dan kan je daar op klikken en een vraag stellen.quote:
🤣Pinokkio wou dagje vrij, ze vallen inquote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:39 schreef Mirp het volgende:
Ooh ik ga naar de Efteling dinsdag denk ik. Kind is op schoolreis, ik ben thuis. Als ik opgeknapt ben ga ik dat serieus doen denk ik, wie weet kom ik Juud wel tegen! Waar zou ik moeten zoeken denken jullie? Een afprijsbak hebben ze niet, de rustruimte is meer voor andere flu’s.. Ik denk in het sprookjesbos, bij de rest van haar collega’s.
Ik moest me inhouden om geen kritische felicitatie te plaatsen, zal nu even duren voor die verwijderd wordt 😎.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef AnnArt het volgende:
Zit ze er in ieder gevalquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En wat te denken van een ongeluk? Met Judith, die nog weleens in slaap dreigt te vallen tijdens het rijden. Maar goed, Judith kijkt liever naar geld dan naar veiligheid.
Ze is niet alleen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:55 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zit ze er in ieder geval
Een keer warmpjes bij, houd ze van
Die trilt 🤣🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze al afkickverschijnselen hebben?
Mijn man doet dit ook, wel met metalen jerrycans. Niet van die plastic troep. Mijn ouders wonen een kwartiertje van de belgische grens en als wij naar mijn ouders gaan, tanken we direct. Ik zie hier zelf geen problemen mee. Wel als je het in van die plastic rotzooi doet. Die kunnen letterlijk wegsmelten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nee meer van wat voor vraag had ze dan gesteld. 🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo’n ding weer in stories. Stel me een vraag. En dan kan je daar op klikken en een vraag stellen.
Jan Nagelkerke vertelt in een vlog met de vingers door toiletpapier te drukken bij het afvegen. Sorry maar dan hoef ik niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:34 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik kijk maar weinig mijnde Nagelkerkjes. Wat betreft de hygiëne wat ik mij kan herinneren is niet zo geweldig. Het feit dat junior ook aan het brood zit bijvoorbeeld.
Mijn bakker hier in het buitenland heeft ook geen handschoenen aan tijdens het werk, de verkoopster zet de broden zonder handschoenen in de schappen, ze dragen overigens geen sieraden en zullen hun handen wel gewassen hebben van tevoren. Mijn bakker houdt brood apart wat “verbrand” te donker is. En als iemand een wond heeft “in vingers gesneden” dan doe ze wel handschoenen aan.
Er is wel een verschil in hygiëne of hygiëne wanneer men op een zelfde manier werkt.
Op zich is tanken waar het voordelig is niet gek. Ook die plastic jerrycans zijn niet gek, die zijn speciaal voor benzine. Het is de combinatie van jerrycans kopen, 60 km omrijden voor 20 liter, Judith.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mijn man doet dit ook, wel met metalen jerrycans. Niet van die plastic troep. Mijn ouders wonen een kwartiertje van de belgische grens en als wij naar mijn ouders gaan, tanken we direct. Ik zie hier zelf geen problemen mee. Wel als je het in van die plastic rotzooi doet. Die kunnen letterlijk wegsmelten.
En vanaf de Efteling rijden, dan komt ze net over de grens en kan ze in de wachtrij aan te sluiten. Niet te doen om daar te gaan tanken. Veel ergernis ook bij onze zuiderburen. Ik denk dat ze geen idee heeft hoeveel tijd haar dit gaat kosten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Even voor de duidelijkheid, ik ga niet speciaal naar België om te tanken he! We gaan naar de efteling en dan de grens even over om te tanken "
Of ze heeft geen idee waar de efteling is... of ze denkt dat ze het weet maar is in de war met een heel ander attractiepark??? De efteling is nou niet bepaald aan de grens ofzo 🤣🤦♂️
Vanaf haar huis is België dichterbij de efteling dan haar huis idd... maar "even de grens over" is toch anders in mijn beleving
Q en A was hetquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee meer van wat voor vraag had ze dan gesteld. 🤣
Echt? 🤢quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Jan Nagelkerke vertelt in een vlog met de vingers door toiletpapier te drukken bij het afvegen. Sorry maar dan hoef ik niet meer.
Tijd is bij haar geen geld. En B gaat vast tussen de tankende auto’s heen rennen, dus die vermaakt zich ook. Of gaat van 3951 terug tellen in het Spaans tijdens het wachten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En vanaf de Efteling rijden, dan komt ze net over de grens en kan ze in de wachtrij aan te sluiten. Niet te doen om daar te gaan tanken. Veel ergernis ook bij onze zuiderburen. Ik denk dat ze geen idee heeft hoeveel tijd haar dit gaat kosten.
Ik denk dat ze bij whatever ze aan het doen zijn, denkt ‘oh dit moet ik filmen voor op insta maar k*t ik kan het niet meteen plaatsen en hoe moet het nu met 100 stories per dag waar de volgmoekes op rekenen en hoe krijg ik nou genoeg hartjes om te gaan glibberen ik hoop dat het snel klaar is’quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze al afkickverschijnselen hebben?
Nee, zij stelde geen vragen. Je kon haar vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nee meer van wat voor vraag had ze dan gesteld. 🤣
Echt heel veel mensen doen dat. Ik woon dichtbij de grens en ik moet echt altijd wachten bij de pomp omdat mensen jerrycans volgooien. Zo bijzonder is t niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
[..]
Haar situatie is wel heftig, maar de 'chronische ziekte' kaart is wel een keer uitgespeeld toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:48 schreef Maremare het volgende:
[..]
Wat ze 'kijk nouuuuuu' helemaal niet wilde. Hinnik hinnik hinnik.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:55 schreef Juulia het volgende:
Tjonge: AM is van de radar. Marsmannetjes hebben vast het signaal van haar teletubbieknot opgepikt, waardoor ze nu een surpriseparty op Mars heeft.
In haar stories laat ze de jerrycans zien, dat zijn de goede voor benzine. Ze blijft overigens na de Efteling vlakbij de grens slapen heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Tijd is bij haar geen geld. En B gaat vast tussen de tankende auto’s heen rennen, dus die vermaakt zich ook. Of gaat van 3951 terug tellen in het Spaans tijdens het wachten.
Zou ze wel jerrycans hebben gekocht die geschikt zijn voor benzine? Of van die slappe opvouwbare van de Action voor water op de camping?
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de nieuwe bank mooi bij DBM, ik had zelf niet die kleur gekozen, maar hij staat er mooi en fris.
Iemand zei iets over t formaat, maar denk dat ze geen grotere bank kwijt kunnen, zo groot is het huis niet. Ik vind het zeker een verbetering met die oude.
Ik vind het ook een leuke bank. Had denk alleen gekozen om het L stuk aan de raam kant te doen. Krijg je een iets opener setting.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind de nieuwe bank mooi bij DBM, ik had zelf niet die kleur gekozen, maar hij staat er mooi en fris.
Iemand zei iets over t formaat, maar denk dat ze geen grotere bank kwijt kunnen, zo groot is het huis niet. Ik vind het zeker een verbetering met die oude.
Dit is beslist tmi 🤢quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:09 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Jan Nagelkerke vertelt in een vlog met de vingers door toiletpapier te drukken bij het afvegen. Sorry maar dan hoef ik niet meer.
Oh ja vreselijk, en steeds die zogenaamd grappige filmpjes steeds. Eén keer is leuk… pffffquote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:40 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puur Leonie’s creamy reclame 🫣 wat een outfit. Zebra broek met een bruin shirt met kanten mouwen en daaronder een blauwe creamy
Dat veel mensen het doen maakt het niet minder gevaarlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:51 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Echt heel veel mensen doen dat. Ik woon dichtbij de grens en ik moet echt altijd wachten bij de pomp omdat mensen jerrycans volgooien. Zo bijzonder is t niet meer.
Het nut van speciaal extra kilometers ervoor rijden snap ik dan weer niet.
Wanneer je het verantwoord doet, dus niet rookt, de jerrycans vastzet en in de kofferbak vervoerd is het niet gevaarlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:21 schreef Snaky het volgende:
[..]
Dat veel mensen het doen maakt het niet minder gevaarlijk.
En zeker nu ze Mijan hebben. Ga lekker als gezin aan tafel eten. Neem een voorbeeld aan AM 😬quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de eettafel nog niet leeggeruimd hebben? Ik zie haar nu weer op de bank eten. Zou ze weten dat aan tafel eten beter is?
Absoluut, ik ben aangenaam verrast. En nu hopen dat ze deze lijn voortzet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het positief dat Am niks post.
Al gaat ze dat achteraf waarschijnlijk ruimschoots compenseren.
Kan ze lenen van AM!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Klopt maar gisteren was het erg weinig voor haar doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gisteren nog een foto/filmpje van haar hond.
Haha, ik wilde net typen: jullie wonen vast niet in het grensgebied. Dat is hier in de omgeving gewoon heel normaal. Altijd tanken in België en jerrycans mee. Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:30 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Haha, van wat ik hier lees is het bij AM aan tafel ook niet echt gezellig. Maar inderdaad, ga met z’n drieën aan tafel zitten. Maar de tafel is daar misschien alleen bedoeld als opslagplaats.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:48 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
En zeker nu ze Mijan hebben. Ga lekker als gezin aan tafel eten. Neem een voorbeeld aan AM 😬
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval isquote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de eettafel nog niet leeggeruimd hebben? Ik zie haar nu weer op de bank eten. Zou ze weten dat aan tafel eten beter is?
Ik woon vlakbij en ik heb een abonnement en ik ben vrij op dinsdag… zal ik? En nee ik heb mijn vriendentickets niet aangeboden aan onze Juud.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 15:39 schreef Mirp het volgende:
Ooh ik ga naar de Efteling dinsdag denk ik. Kind is op schoolreis, ik ben thuis. Als ik opgeknapt ben ga ik dat serieus doen denk ik, wie weet kom ik Juud wel tegen! Waar zou ik moeten zoeken denken jullie? Een afprijsbak hebben ze niet, de rustruimte is meer voor andere flu’s.. Ik denk in het sprookjesbos, bij de rest van haar collega’s.
Ik woon een kwartier van de Efteling en vanaf mij is het nog ongeveer 20 minuten tot België. Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
"Even voor de duidelijkheid, ik ga niet speciaal naar België om te tanken he! We gaan naar de efteling en dan de grens even over om te tanken "
Of ze heeft geen idee waar de efteling is... of ze denkt dat ze het weet maar is in de war met een heel ander attractiepark??? De efteling is nou niet bepaald aan de grens ofzo 🤣🤦♂️
Vanaf haar huis is België dichterbij de efteling dan haar huis idd... maar "even de grens over" is toch anders in mijn beleving
Ik kijk niet bij DBM. Geen idee hoe het eten er daar uitziet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval is
Dat is ook niet echt moeilijk... denk dat ik daar thuis ook een lastige eter zou wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De maaltijd ziet er wel lekkerder uit dan vaak bij dbm het geval is
Misschien hebben ze haar telefoon wel afgepakt en is t niet geheel vrijwillig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:56 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben aangenaam verrast. En nu hopen dat ze deze lijn voortzet.
Ik ben benieuwd of dat vrijwillig is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:46 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het positief dat Am niks post.
Al gaat ze dat achteraf waarschijnlijk ruimschoots compenseren.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Moeten we AM onderhand niet als vermist opgeven?
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:39 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij en ik heb een abonnement en ik ben vrij op dinsdag… zal ik? En nee ik heb mijn vriendentickets niet aangeboden aan onze Juud.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.
Op zoek naar een smoezelige witte trui……quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:16 schreef Mirp het volgende:
[..]
Haha gaan we koffie drinken en op Instagram haar beetje volgen? 😆 Komen we haar vast toevallig tegen.
Dat ga ik dit weekend als doen als ik bij schoonouders ben, wonen op de grens. Kan wel een kannetje voor je meenemen?quote:
Ik hoop een shirt met de temperaturen die verwacht wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:49 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Op zoek naar een smoezelige witte trui……
Dat zou wel een geweldige stunt zijn! Maar dat durven ze echt niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze haar telefoon wel afgepakt en is t niet geheel vrijwillig.
Ik kwam speciaal hier naar toe om hetzelfde te vragen 🤣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂😂😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
😂quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:26 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ik kwam speciaal hier naar toe om hetzelfde te vragen 🤣
Dan is er in elk geval iemand die het grappig vind 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het ene moment schat judith bob heeeeeeeeel intelligent in.. maar voor 1 april valt het toch tegen 🤔 of komt ze morgen dat hij direct door had dat er iets in zijn schoen zat want dat is toch gewoon te voorspellen?
Ze vind de voorpret iig mega grappig
Dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De kinderen van DBM zijn wervelwinden door de nieuwe bank?
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?quote:Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.
Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅quote:Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.
Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.quote:Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.
Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
Dat vraag ik me ook af van DBMquote:Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.
Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
En de paashaas staat er gewoon naast 😵💫 Error 😄quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Dbm mag wel even haar kerstspullen opruimen! Is al april bijna 🤣
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.quote:Op woensdag 1 april 2026 07:50 schreef Maremare het volgende:
[..]
Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.
Ze maakte mooie reizen, ik weet niet of ze toen ook al fluflu was? En is het (extreem) gierige niet gekomen toen ze ziek werd? Wist dat ze een pensioengat had, dat ze B goed achter wilde laten als ze overlijdt?quote:Op woensdag 1 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅
Die begreep ik ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
En ruim 10.000 stappen in huis? Daar geloof ik ook niks van. Heb gisteren ruim 1,5 uur gewandeld en alleen gezeten bij mijn koffiemoment. In huis heb ik geen stappenteller en ik kwam net aan de 12.000quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
En bij Dbm ben ik de afgewassen kleurloze en gekreukte shirts ook wel beu, alles zo saai en kleurloos, ze halen nog net een kam door de haren in de ochtend volgens mij.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.
Er zal straks wel weer een “Ik praat jullie zo even bij” volgen.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind ik wel grappig.. AM heel de dag ineens MIA gisteren en vandaag enkel een goede morgen en het nieuws dat de verwarming het niet doet 🤣 ik weet het.... de 300 berichten over gisteren zullen vanzelf komen maar moest wel even lachen
🤣😂🤣 voor het suiker door te spoelen 🤣😂🤣😂quote:Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
Omdat moeite voor een ander doen niet eens in haar opkomt.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:53 schreef Mallorcameisje het volgende:
Wat ik dan weer gek vind….. AM heeft paasdecoratie ingevuld op de lijst voor de paasviering, want lekker makkelijk.. Ze heeft het zó druk ook, maar die zuurdesem is toch haar leven momenteel, waarom geen zuurdesem haantjes voor de klas van Lot en Jet??? 🐓
Hoeveel piemels aubergines zullen er voorbij komen hihaho?quote:Op woensdag 1 april 2026 08:58 schreef proud_mami het volgende:
Nou ze gaat even opruimen en ons daarna bijpraten. Kan niet wachten!!!
Dit, ze doet nooit wat voor een ander. Op school helpt ze verder ook nooit volgens mijquote:Op woensdag 1 april 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
[..]
Omdat moeite voor een ander doen niet eens in haar opkomt.
Ik pak mijn ontbijtje er even bij en ga klaar zitten! Wel benieuwd of ze gisteren iets gepost heeft voor de betalende volgers.. (die zijn hier toch ook??)quote:Op woensdag 1 april 2026 08:58 schreef proud_mami het volgende:
Nou ze gaat even opruimen en ons daarna bijpraten. Kan niet wachten!!!
Ik skip gewoon doorquote:Op woensdag 1 april 2026 09:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: ik doe een poll of mensen een terugblik willen over de fietstocht.
Meerderheid; nee.
Judith: ik deel toch een terugblik 🫶
Ja maar ze zei al dat ze er af en toe 1 zou delen... en toen waren er 2 a 3 mensen die het leuk vonden dus deelt ze gewoon weer alles 👍quote:Op woensdag 1 april 2026 09:00 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith: ik doe een poll of mensen een terugblik willen over de fietstocht.
Meerderheid; nee.
Judith: ik deel toch een terugblik 🫶
Bij haar kijk ik niet. Echt heel zelden als hier iets geschreven wordt wat mij nieuwsgierig maakt. Ik vind ze allemaal wat viezig.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
En bij Dbm ben ik de afgewassen kleurloze en gekreukte shirts ook wel beu, alles zo saai en kleurloos, ze halen nog net een kam door de haren in de ochtend volgens mij.
Zo ongeïnteresseerd plaatst ze haar content. Er moeten 100 posts geplaatst worden, boeien wat er bij staat.quote:Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
Gefeliciteerd!!! 🎉quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Even geheel offtopic een ego bericht.
Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.
Wij hebben gisteren een huis gekocht!
Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
Gefeliciteerd met jullie aankoop!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Bij de weddenschap over de verhuisdatum van Sanneke, had ik gezegd eerder dan dat wij een huis hebben gevonden.
Am heeft zoveel tijd en is te beroerd om iets leuks te doen voor de paasbrunch op school. Nu zitten alle kinderen de hele dag op de wc met die plaspillen...
Dit soort dingen doet Milou altijd leuk vind ik, en ze doet ook veel met de kinderenquote:Op woensdag 1 april 2026 09:07 schreef LeSage het volgende:
Milou geeft dus blijkbaar alle praktijklessen verkeer op de school van haar kinderen. Dát vind ik nou leuk als thuisblijfmoeder. Je extra inzetten omdat je er de tijd voor hebt.
Kan AM wat van leren inderdaad. Ze heeft nu maar ‘gewoon’ 2 kinderen op de basisschool zitten, dus zoveel werk is het niet om iets te maken voor een paasontbijt.
Laat dan de makkelijke taak van versiering over aan een alleenstaande ouder die veel buiten de deur moet werken of zo.
Gefeliciteerd!!! 🏡🔑quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Wilvantien deelt dat één van haar kinderen al 2,5 jaar problemen heeft met zijn gezondheid maar deelt niet wat er is. Terecht trouwens.
Maar waarom dan benoemen dat dat speelt?
Ik vind haar trouwens ook heel nep en steeds nepper worden. Dat overdreven lachen met Tienvanwil enzo.
Haar manier van praten heeft me altijd al gestoord, zo'n aardappel in haar keel, krijg daar echt rode vlekken van hahaquote:Op woensdag 1 april 2026 09:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.
Ik vind die tien sinds de scheiding heel extreem...
Ja Milou is soms vervelend met linkjes en gejatte reels, maar ze doet veel voor school ook altijd helpen met sportdag, zit in de oudercommissie etcquote:Op woensdag 1 april 2026 09:07 schreef LeSage het volgende:
Milou geeft dus blijkbaar alle praktijklessen verkeer op de school van haar kinderen. Dát vind ik nou leuk als thuisblijfmoeder. Je extra inzetten omdat je er de tijd voor hebt.
Kan AM wat van leren inderdaad. Ze heeft nu maar ‘gewoon’ 2 kinderen op de basisschool zitten, dus zoveel werk is het niet om iets te maken voor een paasontbijt.
Laat dan de makkelijke taak van versiering over aan een alleenstaande ouder die veel buiten de deur moet werken of zo.
🤣😂 en ergens snap ik de frustratie... ik ben ook degene die het menu bepaald en dus de inhoud van vriezer en koelkast onder controle houdt 😂 mijn man heeft een keer de vriezer vol gegooid met diepvries pizza's 😵💫 de dag erna kwam mijn vlees bestelling binnen en kon ik dat niet kwijt 😂🤣 toen heb ik hem ook even boos aangekeken hoor!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Hoe durft MG 40 vissen in HAAR vriezer te gooien! Lefgozer!
Eens. Zo overdreven. En ook steeds dat benadrukken van: je mag er zijn etc. We weten het wel. Volgens mij is zij inmiddels ook al ruim een jaar uit elkaar met haar man. Maakt er, net als Lotte, een verdienmodel van.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:25 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Vroeger vond ik hun leuk, maar al een hele tijd niet meer.
Ik vind die tien sinds de scheiding heel extreem...
Kater?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:29 schreef Missinglink24 het volgende:
AM is niet heel vrolijk geloof ik 😅
Wat super fijn voor jullie!! Gefeliciteerd 🥳🥳quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Ze heeft zelf gepost / gezien / gehoord dat ze met 40 vissen thuiskwamen na het verjaardagsfeestje van J ‘en dat ze thuis in de vriezer gingen’quote:Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Inderdaad, dat suggereert ze m.i: melancholisch muziekje onder dat filmpje uit AM’s kindertijd waarbij haar ouders in beeld zijn én ze wil er niet over praten.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😨 Waarom denk ik ineens dat AM haar ouders voor de deur hebben gestaan?
🥂 Gefeliciteerd!! 🥳quote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Hij word nog dapper 🫣quote:Op woensdag 1 april 2026 09:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 en ergens snap ik de frustratie... ik ben ook degene die het menu bepaald en dus de inhoud van vriezer en koelkast onder controle houdt 😂 mijn man heeft een keer de vriezer vol gegooid met diepvries pizza's 😵💫 de dag erna kwam mijn vlees bestelling binnen en kon ik dat niet kwijt 😂🤣 toen heb ik hem ook even boos aangekeken hoor!
Zou er wel vis op t weekmenu staan?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.
Gefeliciteerd @Lodelie wat fijn nieuwsquote:Op woensdag 1 april 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Nou daar wil je geen tips voor hoor. Tenzij je chaos en bende wil.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wat super fijn voor jullie!! Gefeliciteerd 🥳🥳
Misschien heeft Sanneke nog wat ongevraagde tips voor de verhuizing 🙈
Ja, ze kan ze toch in the hot tube doen? Zijn ze gelijk gerookt!quote:Op woensdag 1 april 2026 09:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze heeft zelf gepost / gezien / gehoord dat ze met 40 vissen thuiskwamen na het verjaardagsfeestje van J ‘en dat ze thuis in de vriezer gingen’
Wat verwacht ze nu, dat ze uit de vriezer in het zwembad de hottub terecht zouden zijn gekomen ofzo?
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.quote:
Moet ze nog inplannen denk ik onze plangoeroequote:Op woensdag 1 april 2026 09:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zou er wel vis op t weekmenu staan?
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Julia zei dat ze zich om moest kleden en haar haren moest kammen. Misschien wist zij meer?quote:Op woensdag 1 april 2026 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.
Hoe lang gaat ze het 'ik wil t niet delen'volhouden denken we?
Misschien schrijft ze nog wel een opstel erover.
Nou, ik hoop dat ze het niet deelt eerlijk gezegd. Niemand buiten haar familie heeft hier iets mee te maken en volgers die boze berichtjes sturen snap ik ook niet.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik hoop voor AM niet dat haar ouders onverwacht voor de deur hebben gestaan, hoe raar ik ook vind dat t gegaan is, zij heeft een grens aangegeven en die wordt niet gerespecteerd dan.
Hoe lang gaat ze het 'ik wil t niet delen'volhouden denken we?
Misschien schrijft ze nog wel een opstel erover.
Gesponsord zal mee valen aangezien Maarten zijn broer het geregeld had.. of cadeautjes van familie tellen nu ook als gesponsorde samenwerking 🤔 anders is het gewoon een leuk cadeautje (mij niet bellen... maar als iemand het wel leuk vind helemaal priem)quote:Op woensdag 1 april 2026 09:52 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
In dit geval hebben Annemarie en Maarten samen bepaald dat hun 9-jarige een dag gesponsord vissen als verjaarsdagscadeau kreeg, waarbij je dus weet dat je de komende maanden forel eet. Dus waarom Annemarie dn weer lekker stoer gaat posten dat ze boos is op Maarten is mij een raadsel (nou ja, eigenlijk geen raadsel, ze vindt het stoer om boos te klinken, je had dit natuurlijk ook kunnen weten toen je je boodschappen bestelde :-j.
Een heel stel volgmoekes heeft gisteren zitten trillen in een hoekje door de afkickverschijnselen denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:59 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat ze het niet deelt eerlijk gezegd. Niemand buiten haar familie heeft hier iets mee te maken en volgers die boze berichtjes sturen snap ik ook niet.
Verder maar weer: Annemarie haar lades zitten helemaal vol met eten. Wat een wereldprobleem...
Moet zeggen dat ze wel beetje die vibes afgeeft nu... dat ze even met neus op de feiten is gedrukt dat men haar leven opeist.. even niets delen is boze volgers (hoe triest ben je dan als je boos word als een flu een dagje onverwacht vrij heeft)quote:Op woensdag 1 april 2026 09:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?
Want het niet willen delen van de hihihaha Geertsen humor is inderdaad best wat gek. Zelfs als ze het niet leuk heeft gevonden.
En boze berichtjes dat ze offline was raar vinden. Tja, dat is toch wat ze wil? Volgers die niet zonder haar kunnen? Die verzot zijn op de dagelijkse beelden van Lotje?
Misschien is dit een goede aanleiding om na te denken of het echt nog wel oké is zo.
Dit geeft wel heel goed de krankzinnige dynamiek weer. Alles delen en doen alsof je vriendin bent met wildvreemde mensen, maar dan wel beledigd zijn als je boze berichten krijgt. Ik snap de boze berichten ook niet, maar die boze berichten heeft Annemarie natuurlijk grotendeels aan zichzelf te danken. Deze mensen zorgen er wel voor dat haar lades weer vol met plaspillen zitten. En ik zou van de gemiddelde volger ook niet verwachten dat ze weten wanneer ze hun waffel moeten houden. Annemarie had het ook even kunnen posten, dat ze haar redenen had voor haar afwezigheid.quote:Op woensdag 1 april 2026 09:58 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht. Zou het?
Want het niet willen delen van de hihihaha Geertsen humor is inderdaad best wat gek. Zelfs als ze het niet leuk heeft gevonden.
En boze berichtjes dat ze offline was raar vinden. Tja, dat is toch wat ze wil? Volgers die niet zonder haar kunnen? Die verzot zijn op de dagelijkse beelden van Lotje?
Misschien is dit een goede aanleiding om na te denken of het echt nog wel oké is zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |