abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220478851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Moeten we AM onderhand niet als vermist opgeven?
😂😂😂
pi_220478991
Het ene moment schat judith bob heeeeeeeeel intelligent in.. maar voor 1 april valt het toch tegen 🤔 of komt ze morgen dat hij direct door had dat er iets in zijn schoen zat want dat is toch gewoon te voorspellen?
Ze vind de voorpret iig mega grappig
pi_220479089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:26 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ik kwam speciaal hier naar toe om hetzelfde te vragen 🤣
😂
pi_220479097
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Het ene moment schat judith bob heeeeeeeeel intelligent in.. maar voor 1 april valt het toch tegen 🤔 of komt ze morgen dat hij direct door had dat er iets in zijn schoen zat want dat is toch gewoon te voorspellen?
Ze vind de voorpret iig mega grappig
Dan is er in elk geval iemand die het grappig vind 🫣
pi_220479294
Ik vind het wel gek dat Annemarie missing in action is. Ik hoop dat ze 'ontvoerd' is voor iets leuks. Is wel het meest logische scenario op haar verjaardag.
pi_220479326
De kinderen van DBM zijn wervelwinden door de nieuwe bank?
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
pi_220479390
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Nu heb ik een kind dat werkelijk overal van van slag raakt. Maar van een nieuwe bank? Waarom zijn haar kinderen daar zo van onder de indruk?
Dat vroeg ik me ook af
pi_220479400
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.

Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
pi_220479418
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Doe story van Judith dat ze iets doet met een krant en schoenen lijkt ze wel echt een omaatje met dat vest en onder een kleedje.

Ik zit standaard 's avonds met een joggingpak onder een kleedje, maar vond t bij haar ff heel ouwelijk kijken
Hoe is zij überhaupt “influencer” geworden?
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.

Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
pi_220480011
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk elk beeld dat ze deelt van een bijzonder lage kwaliteit. Bij werkelijk niks kan ik me inbeelden dat het voor iemand aantrekkelijk is om te zien. Ze heeft ook niet echt leuke content om te luisteren.

Is ze al langer “influencer”, zoals Sanneke? En was ze dan vroeger wel leuk om te volgen ofzo?
Of is dit altijd al haar content geweest? In dat geval: is er dan niemand in haar omgeving die zegt: “doe maar niet.”?
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅
pi_220480015
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.
pi_220480044
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 00:13 schreef tulpje19 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af van DBM
I can't help it, if I'm lucky
pi_220480061
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:00 schreef Moppie1982 het volgende:
Dbm mag wel even haar kerstspullen opruimen! Is al april bijna 🤣
En de paashaas staat er gewoon naast 😵💫 Error 😄
pi_220480100
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:50 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het was niet bepaald een flatterend beeld hoe ze erbij zat, maar vind haar sowieso ouwelijk en onverzorgd ogen. Wat meer uiterlijke verzorging zou al een heel verschil maken.
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.
pi_220480101
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat dat gierige steeds erger is geworden. Ik vond haar eerst wel leuk om te volgen denk ik haha, weet niet precies waarom en wanneer dat naar irritainment is omgeslagen 😅
Ze maakte mooie reizen, ik weet niet of ze toen ook al fluflu was? En is het (extreem) gierige niet gekomen toen ze ziek werd? Wist dat ze een pensioengat had, dat ze B goed achter wilde laten als ze overlijdt?
pi_220480109
Helaas. AM is weer online. Ben wel benieuwd of ze echt helemaal vrijwillig niets heeft kunnen plaatsen. Zij is zó verslaafd dat ik denk dat ze haar volgers gisteren had willen laten weten wat ze ging doen.
pi_220480110
Ik zag in de plannert (gisteren?) trouwens iets staan van ‘boeken Debbie’
Zou D de zelfhulpboeken van AM gaan lezen? AM de licht-erotische fantasyboeken met speciale gekleurde bladzijden van D?

En zou AM weer iets met de afbeelding van D hebben gekregen voor haar verjaardag
pi_220480112
quote:
Die begreep ik ook niet
pi_220480117
quote:
En ruim 10.000 stappen in huis? Daar geloof ik ook niks van. Heb gisteren ruim 1,5 uur gewandeld en alleen gezeten bij mijn koffiemoment. In huis heb ik geen stappenteller en ik kwam net aan de 12.000
pi_220480130
Vind ik wel grappig.. AM heel de dag ineens MIA gisteren en vandaag enkel een goede morgen en het nieuws dat de verwarming het niet doet 🤣 ik weet het.... de 300 berichten over gisteren zullen vanzelf komen maar moest wel even lachen
pi_220480135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat vind ik bij Sanneke ook, en bij Debbie ook. Dat thuis zitten doet hen geen goed.
En bij Dbm ben ik de afgewassen kleurloze en gekreukte shirts ook wel beu, alles zo saai en kleurloos, ze halen nog net een kam door de haren in de ochtend volgens mij.
pi_220480152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Vind ik wel grappig.. AM heel de dag ineens MIA gisteren en vandaag enkel een goede morgen en het nieuws dat de verwarming het niet doet 🤣 ik weet het.... de 300 berichten over gisteren zullen vanzelf komen maar moest wel even lachen
Er zal straks wel weer een “Ik praat jullie zo even bij” volgen.
pi_220480203
Ik ben Judith gaan volgen toen zij schreef voor zo’n mama forum oid. Ze is toen gaan schrijven over haar reis naar het moederschap. Dat geld geneuzel was toen in ieder geval niet zo aanwezig, maar aangezien ze laatst boekjes liet zien van haar financiële administratie toen ze 20 was en op wereldreis was, zat dat er wel al in 😆. Haar bereik is groter geworden toen ze die fietstocht ging doen (je weet wel, die ze nu tóch nog wel een keer deelt🤣).
Ik vind haar er ook oud en onverzorgd uit zien. Zo zonde want dat is echt niet nodig! Even wat highlights door het haar, een model in de wenkbrauwen en een likje mascara zouden haar echt goed doen.
Maar zij geeft daar echt niets om. Dat zie je ook aan haar kind toch. Die komt zo rechtstreeks uit bed, zonder een washandje over zijn gezicht en kam door de haren.
pi_220480242
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
pi_220480253
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wel apart dat ze bij Jet en Lot op school plaspillen krijgen voor het paasontbijt 😂
🤣😂🤣 voor het suiker door te spoelen 🤣😂🤣😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')