Misschien vindt Annemarie het grappig? Ik zal wel het humorgen missen, want ik vind het ook vooral doorzagen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Man man man, zelfs mijn peuter is minder bezig met z'n verjaardag.
En wat een gare humor hebben Fieke en Myrna. Eindeloos blijven doorzagen op hetzelfde thema. Mensen die teveel ruimte innemen
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:30 schreef Maretakje het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met AM die niet wil dat haar verjaardag gevierd wordt.
Maar natuurlijk is ze helemaal in de wolken met haar slinger voor de zelfverheerlijking en haar cadeau een nieuwe mixer van een duur merk.
Verjaardag niet willen vieren, geen taart enz wat ze gisteren uitkraamde. Betekent in mijn ogen ook geen cadeaus.
Maar echt 🫣quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith klagen hoeveel tijd haar levensreddend? Medicijn kost
Behalve die 5 mensen die het wel leuk vinden... gelukkig weten wij niet dat ze meerdere accounts heeft waarmee ze berichten naar zichzelf kan sturenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar echt 🫣
En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Maar echt 🫣
En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
Ze reageerde ook echt gepikeerd op die uitslag van de poll 😆quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:59 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.
En AM, een looprek is niet hetzelfde als een rollator.
Die slinger heeft ze gewoon zelf besteld. Wel de touwtjes zelf in handen houden natuurlijk! Al mocht Maarten ze wel even vasthouden om op te hangen. Maar je, valt ook niet mee om dat zelf te doen terwijl je moet filmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De verjaardag van aM wordt al jaren met veel meer bombarie aangekondigd dan die van Jet, die er net voor zit.
En geen taart, want zij wil haar verjaardag vieren zoals zij het wil. En Maarten kon maar 2 goede foto's vinden voor de 50-slinger? 🤣
Ik neem er vandaag ook maar geen taartje op. Ik respecteer de wensen van AM. Gefeliciteerd allemaal!
Hier vonden we beide dat 50 leuk was voor een leuk bbq feest met echte vrienden 🤣 vieren onze verjaardag nooit maar deze hebben we wel gevierd (maar zonder poespas en gedoe... geen vlaggen stickers of poppen.. gewoon gezellig)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.
Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
Idd gooi het weg. En koop dan ook geen nieuwe meer als je weet dat ze het niet eten of na 1 snoepje klaar zijn met de hele zak.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Ach. Gesponsord en gesponsord.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:08 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
Hier zou mijn zoon het ook prima kunnen 🤷 maar hoe ongezellig! Wij bakken vooral koekjes omdat het gezellig is samen te doen..quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:50 schreef Spezi het volgende:
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…
Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.
Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raakquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.
Ik heb er verspreid door het huis ook een paar liggen. Hier helaas ook nodig door aangepaste sterkte in lenzen. Heb ze ook wel bij de Lidl gekocht en Action is inderdaad ook een goede.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
Nou echt hè!!! En moeder maar filmen, die witte lijnen staan er niet voor niets, deze moeder heeft ze echt alle 24 niet in het kratje, ze blijft nergens als de trein langskomt. Zo'n mannetje is onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk die Zayn dicht bij het spoor laat kijken, doodeng
Nou dat laatste, ik ben in zelfde ziekenhuis onder behandeling. Is voor mij 2 uur rijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
Zonder enige gene ook nog. Wat een wonderlijk sociaal emotioneel niveau.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurderquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |