abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220472086
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220472216
HBD everybody

Gelukkig hebben ze niet naar Am geluisterd en buiten toch subtiel versierd. Helaas geen grote opblaassarah. Maar dat past denk ik ook niet op die overvolle inrit.
pi_220472262
Man man man, zelfs mijn peuter is minder bezig met z'n verjaardag.

En wat een gare humor hebben Fieke en Myrna. Eindeloos blijven doorzagen op hetzelfde thema. Mensen die teveel ruimte innemen :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220472284
Ik snap weer helemaal niets van Annemarie: weer screenshots vol van een appgroep, waar Annemarie wel of niet in zit. Dit is toch alleen maar interessant voor de betrokkenen. Waarom post je dit soort dingen? Ik snap er helemaal niets van. En dan ook weer van dat ragebait-achtige gedoe over geen taart voor het gezin enzo.

Zoals hier al terecht werd opgemerkt, heel opvallend dat iemand zo hamert op het recht je verjaardag te vieren zoals je het zelf wilt en tegelijkertijd heel bepalend is over het vieren van de verjaardagen van je kinderen (geen kinderfeestje, geen grote cadeaus). Dat rijmt gewoon niet met elkaar.

En de totale desinteresse voor prestaties van de kinderen op school kan louterend werken, maar ik vind het ook wel grenzen aan desinteresse. Maakt niet uit wat je doet of kiest, als je het maar leuk hebt. En je moet vooral een niet te hoog schooltype kiezen, want stel je voor dat je het niet haalt! Waarom je kinderen niet meegeven dt je af en toe ook wel uit je comfortzone mag stappen en dat falen niet erg is (maar ja, ze leven met een moeder voor wie falen geen optie is).
pi_220472311
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
Man man man, zelfs mijn peuter is minder bezig met z'n verjaardag.

En wat een gare humor hebben Fieke en Myrna. Eindeloos blijven doorzagen op hetzelfde thema. Mensen die teveel ruimte innemen :N
Misschien vindt Annemarie het grappig? Ik zal wel het humorgen missen, want ik vind het ook vooral doorzagen.
pi_220472444
Gefeliciteerd met AM allemaal! Wel allemaal zelf je taartje halen vandaag hoor!
pi_220472466
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:30 schreef Maretakje het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met AM die niet wil dat haar verjaardag gevierd wordt.

Maar natuurlijk is ze helemaal in de wolken met haar slinger voor de zelfverheerlijking en haar cadeau een nieuwe mixer van een duur merk.

Verjaardag niet willen vieren, geen taart enz wat ze gisteren uitkraamde. Betekent in mijn ogen ook geen cadeaus.
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.

En AM, een looprek is niet hetzelfde als een rollator.
pi_220472486
Ze is maar wat blij dat haar 'wensen' genegeerd zijn 😆

Ik kan me niet eens heugen wat ik deed op mijn 50e verjaardag. Zal wel een werkdag geweest zijn.
pi_220472504
AM dus je wilt je verjaardag geruisloos voorbij laten gaan en vervolgens deel je ongeveer 25 (ja ik verveelde me) verjaardags gerelateerde stories 🤣🤣
pi_220472512
Sanne heb ik nou al vaker horen zeggen dat ze echt gezonder moet gaan eten. Ehh doe dan gewoon? Het klinkt bij haar alsof ze zich daarop moet voorbereiden met een aanlooptijd. Je kan dat toch gewoon per direct beslissen? Ik weet niet of haar huid zo slecht is door vlees, ik zou in haar geval ook eens naar suikers kijken.
pi_220472524
Pa Walk toch weer in beeld.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 09:30:15 #12
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220472528
Judith klagen hoeveel tijd haar levensreddend? Medicijn kost :')
pi_220472546
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Judith klagen hoeveel tijd haar levensreddend? Medicijn kost :')
Maar echt 🫣

En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
pi_220472547
Hvk die Zayn dicht bij het spoor laat kijken, doodeng
pi_220472591
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar echt 🫣

En toch die dingen delen over de fietstocht, waar duidelijk niemand op zit te wachten
Behalve die 5 mensen die het wel leuk vinden... gelukkig weten wij niet dat ze meerdere accounts heeft waarmee ze berichten naar zichzelf kan sturen
pi_220472632
DBM die zondag de weekboodschappen deed heeft net ook weer boodschappen gedaan. Gelukkig kon ze de potten van de AH spaaraktie kopen nu.
En zoveel snoep terwijl ze het niet eten? Gooi dan gewoon het meeste weg zou ik zeggen
pi_220472639
De verjaardag van aM wordt al jaren met veel meer bombarie aangekondigd dan die van Jet, die er net voor zit.

En geen taart, want zij wil haar verjaardag vieren zoals zij het wil. En Maarten kon maar 2 goede foto's vinden voor de 50-slinger? 🤣

Ik neem er vandaag ook maar geen taartje op. Ik respecteer de wensen van AM. Gefeliciteerd allemaal!
pi_220472645
Die herhaling van de fietstocht hoeft van mij niet.
pi_220472646
quote:

[..]
Maar echt 🫣

Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.
pi_220472650
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:59 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat ze dat niet snapte was al duidelijk. Dus schreef ze zichzelf maar even een reactie zodat ze wel kan doen.
Ze reageerde ook echt gepikeerd op die uitslag van de poll 😆
pi_220472654
Zou Debbie wel een hihihaha kado naar haar bestie gestuurd hebben?
pi_220472656
En Jet kreeg een kreeftenknuffel en verder maken of kopen ze kadootjes voor elkaar. Staat wel een beetje in schril contrast met die keukenmachine (#ad) en de motorbanden die Jim krijgt
pi_220472657
Judith laat de uitslag van de poll zien en dan besluit ze om het toch te gaan posten omdat de uitslag bijna 50/50 was en iemand het jammer vond als ze het niet deed. Gaat het haar om de aandacht of om het bereik?
pi_220472665
Al de tweede keer in korte tijd dat Junior een afspreekt maakt met mama iets te doen. Hoe triest is het dat een kind op afspraak tijd samen met zijn moeder moet regelen. En nog triester dat je dit als moeder blijkbaar normaal vindt. Zal Jan ook een afspraak moeten maken voor samen een kaasplankje knagen, speciaal knuffelen etc?
pi_220472674
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦‍♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
pi_220472684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.

En AM, een looprek is niet hetzelfde als een rollator.
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
pi_220472716
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De verjaardag van aM wordt al jaren met veel meer bombarie aangekondigd dan die van Jet, die er net voor zit.

En geen taart, want zij wil haar verjaardag vieren zoals zij het wil. En Maarten kon maar 2 goede foto's vinden voor de 50-slinger? 🤣

Ik neem er vandaag ook maar geen taartje op. Ik respecteer de wensen van AM. Gefeliciteerd allemaal!
Die slinger heeft ze gewoon zelf besteld. Wel de touwtjes zelf in handen houden natuurlijk! Al mocht Maarten ze wel even vasthouden om op te hangen. Maar je, valt ook niet mee om dat zelf te doen terwijl je moet filmen.
pi_220472763
AM kan het risico niet lopen dat er onflatteuze foto's aan de slinger gehangen wordt, die heeft ze 100% zelf besteld.
pi_220472769
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.

Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 10:20:41 #30
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220472771
Was de andere mixer van AM ineens kapot?
Ik vind die hele riedel aan postings en verzuchtingen over haar verjaardag belachelijk! Zoveel aandacht voor HAAR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 31-03-2026 10:28:56 ]
pi_220472773
Judith is zo goed met geld dat ze niet door had dat er een beleggingsfonds was dat 3x van haar rekening af boekte per maand ipv 1x... ze vond het geld er al zo snel uit vliegen steeds 🤔 maar als je iedere maand je grafieken in zit te vullen zie je dit toch al na 1 maand? Nou mensen snel haar(vaders) bestandje kopen!! Dan zie je schijnbaar ook niet meer waar je geld naartoe vliegt 🤦‍♂️
pi_220472781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.

Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
Hier vonden we beide dat 50 leuk was voor een leuk bbq feest met echte vrienden 🤣 vieren onze verjaardag nooit maar deze hebben we wel gevierd (maar zonder poespas en gedoe... geen vlaggen stickers of poppen.. gewoon gezellig)
pi_220472797
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦‍♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Idd gooi het weg. En koop dan ook geen nieuwe meer als je weet dat ze het niet eten of na 1 snoepje klaar zijn met de hele zak.
En dr medicatie heeft ze nog niet ingenomen. Lijkt mij dat dat het beste werkt als je het op een vast moment inneemt zodat je een constante lijn opbouwt.
pi_220472837
Am wilt niks aan haar verjaardag doen.

Also Am: post 100 stories over haar verjaardag, besteld zelf een slinger voor haar verjaardag, maakt een film over haar zelf (!) en post die. En het is nog niet eens 11:00 en we zijn al doodgegooid met verjaardagsposts.
pi_220472845
Misschien moet Jet het volgend jaar ook zo doen. Zeggen dat ze er niets aan wil doen en dan krijgt ze alles wat ze stiekem toch wel wil. Net zoals dr moeder doet
pi_220472891
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…

Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.

Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
pi_220472974
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?

En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
pi_220472986
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:08 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
Ach. Gesponsord en gesponsord.
pi_220472990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:50 schreef Spezi het volgende:
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…

Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.

Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
Hier zou mijn zoon het ook prima kunnen 🤷 maar hoe ongezellig! Wij bakken vooral koekjes omdat het gezellig is samen te doen..
Daarnaast speelt bob dus vooral buiten.. maar wie is verantwoordelijk als er iets is? Kan Judith direct van haar werk af als hij weer blind de straat op rent? Leuk dat ze bob als een volwassene ziet maar in geval van nood is ze wel nog steeds aansprakelijk
pi_220472993
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
pi_220472994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
pi_220473000
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
Ik heb er verspreid door het huis ook een paar liggen. Hier helaas ook nodig door aangepaste sterkte in lenzen. Heb ze ook wel bij de Lidl gekocht en Action is inderdaad ook een goede.
pi_220473008
quote:
Hvk die Zayn dicht bij het spoor laat kijken, doodeng
Nou echt hè!!! En moeder maar filmen, die witte lijnen staan er niet voor niets, deze moeder heeft ze echt alle 24 niet in het kratje, ze blijft nergens als de trein langskomt. Zo'n mannetje is onvoorspelbaar
pi_220473039
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:

En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
Nou dat laatste, ik ben in zelfde ziekenhuis onder behandeling. Is voor mij 2 uur rijden.
Helemaal dankbaar dat ik bij deze longarts onder behandeling mag blijven, heb er graag een rit Amsterdam voor over.
pi_220473122
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
pi_220473152
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
pi_220473211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
Zonder enige gene ook nog. Wat een wonderlijk sociaal emotioneel niveau.
pi_220473232
Voor iemand die niks aan haar verjaardag wil doen besteed ze er toch een hele hoop aandacht aan...

En dat snoep verhaal bij DBM? Ik denk dat ze het grootste deel zelf op eet en dat haar kinderen meer eten dan zij zegt.
Ik heb totaal geen verstand van arfid, dus ga ook niet doen alsof dat wel zo is. Maar voor mijn gevoel hebben de kinderen (of 1 van de 2 ik houd t bij haar niet bij) vrij selectieve arfid.
  Moderator / Colorchick dinsdag 31 maart 2026 @ 11:54:30 #49
382129 crew  Donna
pi_220473241
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 07:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat voor statistieken?
De statistieken van maart voor dit topic. :Y)
pi_220473243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurder
Daarnaast vergeet ze dat ze om iedere nies of scheet die raar ruikt bij de huisarts zit.. dat moet ook ergens van betaald worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')