abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220472684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Die mixer komt gewoon van Kookpunt hoor. Denk maar niet dat iemand daar moeite voor heeft moeten doen.

En AM, een looprek is niet hetzelfde als een rollator.
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
pi_220472716
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:57 schreef Flipperkast_007 het volgende:
De verjaardag van aM wordt al jaren met veel meer bombarie aangekondigd dan die van Jet, die er net voor zit.

En geen taart, want zij wil haar verjaardag vieren zoals zij het wil. En Maarten kon maar 2 goede foto's vinden voor de 50-slinger? 🤣

Ik neem er vandaag ook maar geen taartje op. Ik respecteer de wensen van AM. Gefeliciteerd allemaal!
Die slinger heeft ze gewoon zelf besteld. Wel de touwtjes zelf in handen houden natuurlijk! Al mocht Maarten ze wel even vasthouden om op te hangen. Maar je, valt ook niet mee om dat zelf te doen terwijl je moet filmen.
pi_220472763
AM kan het risico niet lopen dat er onflatteuze foto's aan de slinger gehangen wordt, die heeft ze 100% zelf besteld.
pi_220472769
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.

Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
  dinsdag 31 maart 2026 @ 10:20:41 #30
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220472771
Was de andere mixer van AM ineens kapot?
Ik vind die hele riedel aan postings en verzuchtingen over haar verjaardag belachelijk! Zoveel aandacht voor HAAR.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 31-03-2026 10:28:56 ]
pi_220472773
Judith is zo goed met geld dat ze niet door had dat er een beleggingsfonds was dat 3x van haar rekening af boekte per maand ipv 1x... ze vond het geld er al zo snel uit vliegen steeds 🤔 maar als je iedere maand je grafieken in zit te vullen zie je dit toch al na 1 maand? Nou mensen snel haar(vaders) bestandje kopen!! Dan zie je schijnbaar ook niet meer waar je geld naartoe vliegt 🤦‍♂️
pi_220472781
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Ik ben ook wel een beetje verbaasd. Toen Maarten 50 werd, werd er (in beeld in elk geval) weinig aan gedaan. En nu al die bombarie. Het verschil vind ik opvallend, vooral omdat Annemarie continu roept er weinig aan te willen doen.

Man en ik hebben weinig aan onze 50e verjaardag gedaan, maar we geven beiden niet zo om onze eigen verjaardagen.
Hier vonden we beide dat 50 leuk was voor een leuk bbq feest met echte vrienden 🤣 vieren onze verjaardag nooit maar deze hebben we wel gevierd (maar zonder poespas en gedoe... geen vlaggen stickers of poppen.. gewoon gezellig)
pi_220472797
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heel monoloog over haar niet snoepende kinderen en dat het allemaal blijft liggen...
dus help a girl out here... mijn vragenlijst...
Je weet snoep is niet gezond.. soms een snoepje is lekker... maar haar kinderen zijn ook non stop ziek... dus snoep is niet echt een veelvoud optie... nu eten haar kinderen ook weinig snoep 👌👍 dus dikke prima! Ze krijgen regelmatig traktaties dus er is geregeld al wel snoep wat met moeite op gaat...
Dus waarom als je weet dat je kinderen het niet opeten laat je ze snoep uitzoeken in de winkel? Kies een lekker broodje of een klein chipje op koekje 🤷 nu heeft ze 2 potten 1 pot voor verpakt snoep en een pot voor los snoep en daarnaast een mand met snoep... en niemand eet dus snoep?
WHY????? mik het in de kliko en vervang voor iets dat wel gegeten word 🤦‍♂️ los snoep dat al zo lang ligt dat het knetterhard is? Kan toch weg???? Waarom heb je dit???
Idd gooi het weg. En koop dan ook geen nieuwe meer als je weet dat ze het niet eten of na 1 snoepje klaar zijn met de hele zak.
En dr medicatie heeft ze nog niet ingenomen. Lijkt mij dat dat het beste werkt als je het op een vast moment inneemt zodat je een constante lijn opbouwt.
pi_220472837
Am wilt niks aan haar verjaardag doen.

Also Am: post 100 stories over haar verjaardag, besteld zelf een slinger voor haar verjaardag, maakt een film over haar zelf (!) en post die. En het is nog niet eens 11:00 en we zijn al doodgegooid met verjaardagsposts.
pi_220472845
Misschien moet Jet het volgend jaar ook zo doen. Zeggen dat ze er niets aan wil doen en dan krijgt ze alles wat ze stiekem toch wel wil. Net zoals dr moeder doet
pi_220472891
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…

Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.

Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
pi_220472974
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?

En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
pi_220472986
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:08 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Alhoewel het “cadeau” niet strookt bij de andere verjaardagen waar de kinderen gesponsorde plastic meuk krijgen.
Ach. Gesponsord en gesponsord.
pi_220472990
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:50 schreef Spezi het volgende:
Ik zou er als ik Jet was niet op gokken…

Wat veel aandacht voor een verjaardag die je niet vieren wil. Prima als je het wel wil vieren maar kan je toch ook gewoon zeggen.

Fijn dat Bob zo van verantwoordelijkheid houdt dat hij zelf kan bakken. M’n dochter vindt alleen bakken ook leuk maar heeft niks met verantwoordelijkheid nemen te maken. Waarom moet alles bij haar zo overdreven worden benoemd
Hier zou mijn zoon het ook prima kunnen 🤷 maar hoe ongezellig! Wij bakken vooral koekjes omdat het gezellig is samen te doen..
Daarnaast speelt bob dus vooral buiten.. maar wie is verantwoordelijk als er iets is? Kan Judith direct van haar werk af als hij weer blind de straat op rent? Leuk dat ze bob als een volwassene ziet maar in geval van nood is ze wel nog steeds aansprakelijk
pi_220472993
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:
Google is stuk bij Juud. Kan Juud nou echt niet zelf bedenken dat ze bij de Hema een goedkoop leesbrilletje kan kopen?
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
pi_220472994
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 10:20 schreef Tarantelle het volgende:
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
pi_220473000
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik haal ze altijd bij de action.. en dan een paar omdat ik ze overal kwijt raak
Ik heb er verspreid door het huis ook een paar liggen. Hier helaas ook nodig door aangepaste sterkte in lenzen. Heb ze ook wel bij de Lidl gekocht en Action is inderdaad ook een goede.
pi_220473008
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk die Zayn dicht bij het spoor laat kijken, doodeng
Nou echt hè!!! En moeder maar filmen, die witte lijnen staan er niet voor niets, deze moeder heeft ze echt alle 24 niet in het kratje, ze blijft nergens als de trein langskomt. Zo'n mannetje is onvoorspelbaar
pi_220473039
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:03 schreef Maremare het volgende:

En dat geklaag over dat het halen van die prik halen in Amsterdam 2 uur van haar leven kost. Wees blij dat je die prikken mag krijgen denk ik dan. Zonder die prikken had ze er waarschijnlijk al heel anders bij gezeten dan dat ze nu zit.
Nou dat laatste, ik ben in zelfde ziekenhuis onder behandeling. Is voor mij 2 uur rijden.
Helemaal dankbaar dat ik bij deze longarts onder behandeling mag blijven, heb er graag een rit Amsterdam voor over.
pi_220473122
Morgen alweer 1 april.. Wat denken jullie, zou Debbie als een feniks uit haar as herrijzen?
Ze had zelf een aantal maanden in haar hoofd om offline te zijn, dat is nu 3 maanden geleden of zo?
Het zou mij niet verbazen iig.
pi_220473152
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
pi_220473211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Maar zo gaat het al jaren. Jet krijgt ipv haar zo gewilde taart een cake, gemaakt met een gesponsorde vorm. AM gaat voor zichzelf naar de banketbakker.
AM staat ontzettend graag in de belangstelling en regelt dat dus gewoon ook.
Zonder enige gene ook nog. Wat een wonderlijk sociaal emotioneel niveau.
pi_220473232
Voor iemand die niks aan haar verjaardag wil doen besteed ze er toch een hele hoop aandacht aan...

En dat snoep verhaal bij DBM? Ik denk dat ze het grootste deel zelf op eet en dat haar kinderen meer eten dan zij zegt.
Ik heb totaal geen verstand van arfid, dus ga ook niet doen alsof dat wel zo is. Maar voor mijn gevoel hebben de kinderen (of 1 van de 2 ik houd t bij haar niet bij) vrij selectieve arfid.
  Moderator / Colorchick dinsdag 31 maart 2026 @ 11:54:30 #49
382129 crew  Donna
pi_220473241
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 07:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat voor statistieken?
De statistieken van maart voor dit topic. :Y)
pi_220473243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 11:38 schreef opwegnaar het volgende:
DBM loopt op Threads te janken dat ze 5¤ per maand eigen bijdrage moet betalen voor de anticonceptiepil...maar wel meerdere dagen per week zooi halen bij de action...🙈
Ik zeg altijd maar zo... een kind is duurder
Daarnaast vergeet ze dat ze om iedere nies of scheet die raar ruikt bij de huisarts zit.. dat moet ook ergens van betaald worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')