Ik heb het idee dat dat niet zo goed bij zijn haar past. En die pony was wel echt te lang vind ik.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zonde
Echt zo jammer en niet nodigquote:Op maandag 30 maart 2026 21:58 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat doet. Haar account is net wat normaler en minder maximaal dan MW, maar dit soort dingen mag ze achterwege laten.
Dat ‘neer zetten eh dan spontaan doen wat nét toevallig werd gefilmd’ vind ik bij veel fluflus sneu en irritant.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doen
Ik vind iets langer haar ook leuk, maar dan moet het wel goed bijgehouden wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 22:21 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zonde
De Bellinga’s is het enige wat ik mijn kinderen ooit heb verboden te kijken.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:49 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Elke view bij de Bellinga's zou verboden moeten worden. Maar misschien doet Afrika ze toch niet zo goed...
Helemaal mee eens. Ook afgelopen week met uitgerekend een franstalig liedje onder een storie. Te opzichtig dat het geen toeval/per ongeluk meer kan zijn.quote:
Jan Nagelkerke doet dat exact hetzelfde. En ondertussen wordt er dus maximaal aandacht aan besteed.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:06 schreef Sushirijst het volgende:
AM: mijn hemel. Ik heb nog nooit iemand die zo hard roept het absoluut niet te willen vieren, zoveel over haar eigen verjaardag horen/zien praten.
Ja.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat ‘neer zetten eh dan spontaan doen wat nét toevallig werd gefilmd’ vind ik bij veel fluflus sneu en irritant.
Ik denk dat er echt heel wat tussen hun 3 is voorgevallen. Lijkt mij dat als je goed uit elkaar gaat dat daar ook omgang met de bonus kids uit voortkomt.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:08 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook afgelopen week met uitgerekend een franstalig liedje onder een storie. Te opzichtig dat het geen toeval/per ongeluk meer kan zijn.
Ik was gisteren op insta (kijk normaal alleen via Molly) en heb toen een heel stuk terug zitten scrollen in de posts van MCW (I know.. kon niet slapen) en ze is inderdaad een hele andere koers gaan varen op haar instagram. Opvallend idd dat het alleen nog maar Iris voor&na lijkt te zijn en ook geen enkele ode meer aan haar vader, vriendinnen (of hun newborns) of broer (ook niet op zn verjaaardag begin februari). Met therapieen en zichzelf vinden is ze al langer bezig (eind november 24/begin 2025) en het lijkt alsof de aflevering van hMMvdK voor een versnelling heeft gezorgd (uitgezonden maart 2025 maar waarschijnlijk al eerder opgenomen, heb 'm nog steeds niet gezien trouwens). Tot zover m'n ge-sherlock in het holst van de nacht.
Vandaag is Rogier van JvP jarig, vorig jaar wijdde MCW nog een hele post aan hem ("genetisch niet hetzelfde maar dat heeft geen invloed op hun band" en "het jongetje dat ik niet baarde maar dat me wel mama Mies noemt"). Het moet zo'n rare situatie voor alle betrokkenen zijn dat dat allemaal weg is. Compleet uitgegumd. Dat zou dan toch moeten voelen alsof je je eigen kind los moet laten, zo jong al. M'n hart breekt wel een beetje bij die gedachte, voor dat mannetje maar ook voor MCW.
Wat me nog het meest intrigeert; na alles waar je dan doorheen bent gegaan en nog gaat (zo'n dag als vandaag bv, de verjaardag van jouw tot-voor-kort bonuskind) dan kun je toch niet zeggen dat je nu gelukkig bent en straalt? Dat hele proces heeft toch tijd nodig om allemaal een plekje te vinden?
Ziet er zeker leuk uit! Maar minimaal ¤2000 voor een week, ik haak even af 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 23:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind dat 'uren lullen en nog niet uitgepraat' en dat 'na 20jaar nog noet uitgepraat' weer zo maximaal overdreven van de ex poly. Mijn man en ik hebben soms gewoon ff niks te zeggen tegen elkaar en kunnen gewoon zonder ongemak in stilte samen zijn.
Ik vind overigens waar Jacqueline en Koen zitten er steeds wel heel leuk uit zien.
Idem... zelfs de sinterklaas films met die mensen er in...quote:Op maandag 30 maart 2026 22:53 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
De Bellinga’s is het enige wat ik mijn kinderen ooit heb verboden te kijken.
Er bestaan hele affiliatie bedrijven, waarbij je zelf de linkjes kunt kiezen. Veelal hebben een betaaldrempel van bijv ¤20,00. Maar je kiest echt zelf wat je deelt. Wel moet je je ervoor aanmelden en kijken ze per bedrijf of het bij je content past, maar dat past het al snel. Ben je een momfluencer, krijg je al snel goedkeuring bij bijv Kruidvat, Action, Terstal, zalando etc. Want tja die verkopen producten voor moeders. Ze zijn meestal niet zo moeilijk met akkoord geven. Maar ik als ex-blogger/“influencer” weet dat je heel veel linkjes moet laten klikken om überhaupt betaald te krijgen. Als mensen wat kopen via die link (en dat geldt door de cookies meestal ook nog 3 tot 5 dagen later), krijg je meer commissie. Kan soms wel oplopen tot 10% van de aankoopwaarde.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Je krijgt diverse linkjes en kan kiezen welke je wel deelt en niet ... dat is de kies wat bij je past.. maar hoe meer linkjes hoe groter de kans dat iemand klikt en iedere klik is een paar cent..
Dit lijkt mij heel ongebruikelijk. Een omgangsregeling met de vader en moeder is echt wel voldoende voor kinderen. Of bedoel je dat ze elkaar af en toe zien? Dat zou natuurlijk kunnen maar vergeet niet dat er bij jonge kinderen wel een ouder nodig is om ervoor te zorgen dat dit gebeurt.quote:Op maandag 30 maart 2026 23:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt heel wat tussen hun 3 is voorgevallen. Lijkt mij dat als je goed uit elkaar gaat dat daar ook omgang met de bonus kids uit voortkomt.
Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat bij andere stellen zou gaan wanneer er bonus kinderen in het spel zijn.
Stel je gaat uit elkaar , zien de kinderen dan de bonus vader/moeder nog?
Want eigenlijk is er geen "familieband"( bedoel ik niet negatief) en heeft iemand geen omgangsrecht?
Als jvp zegt het gebeurt niet dat ze Mies zien dan denk ik dat ze daar niks tegen kan doen.
Ik weet het eigenlijk niet hoe dat dan gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:04 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit lijkt mij heel ongebruikelijk. Een omgangsregeling met de vader en moeder is echt wel voldoende voor kinderen. Of bedoel je dat ze elkaar af en toe zien? Dat zou natuurlijk kunnen maar vergeet niet dat er bij jonge kinderen wel een ouder nodig is om ervoor te zorgen dat dit gebeurt.
Daarbij vraag ik mij ook echt af hoe diep en echt de liefde voor elkaars kinderen was. Het ging mij echt veel te snel. Maar dan ga ik ook uit van hoeveel tijd het hier heeft gekost.
Wat voor statistieken?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:35 schreef Donna het volgende:
Ik heb morgen weer statistieken voor jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |