Ik lees net op de website van Zeeman dat je het promotiemateriaal kiest dat bij je past. Misschien dat Sanneke verkeerd geklikt heeft, meisje ipv jongenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.
Elke view bij de Bellinga's zou verboden moeten wordenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef Johanna38 het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de insta van de Bellinga’s terecht, maar wat is er met vati Bellinga gebeurd?? Is hij ziek, is het emotie-eten, stress door het uitbuiten van de kinderen, alcoholverslaafd, heeft ie een ventiel?
Nee of iets bij iemand past is totaal niet relevant bij het verspreiden van linkjes... enige waar het bedrijf op controleert (maar vaak ook niet hoor) is of je het minimaal aantal volgers hebtquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg. Maar die fluflu’s krijgen dus geen linkjes die bij ze passen. Heel ongeloofwaardig.
Je krijgt diverse linkjes en kan kiezen welke je wel deelt en niet ... dat is de kies wat bij je past.. maar hoe meer linkjes hoe groter de kans dat iemand klikt en iedere klik is een paar cent..quote:Op maandag 30 maart 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik lees net op de website van Zeeman dat je het promotiemateriaal kiest dat bij je past. Misschien dat Sanneke verkeerd geklikt heeft, meisje ipv jongen
Denk niet dat we daar eerlijk antwoord op krijgen haha…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:41 schreef Cyan het volgende:
Waar eerst kritische reacties over Iris werden achtergelaten onder de podcast op YouTube, krijgt Michelle nu steeds meer kritiek omdat ze Iris steeds onderbreekt en niet uit laat praten. En er is blijkbaar ook iemand de timeline kwijt want er wordt ook gevraagd sinds wanneer Michelle en Tim nu met elkaar gaan.
Bij andere reclames (bijv. de body’s en beha’s) geldt ook dat het niet bij iemand hoeft te passen. Maar daar moet je als fluflu tenminste nog wat moeite voor doen. Die linkjes delen vind ik zo sneu.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Nee of iets bij iemand past is totaal niet relevant bij het verspreiden van linkjes... enige waar het bedrijf op controleert (maar vaak ook niet hoor) is of je het minimaal aantal volgers hebt
Je krijgt gewoon iedere morgen een mail met linkjes
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het itemquote:Op maandag 30 maart 2026 20:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij andere reclames (bijv. de body’s en beha’s) geldt ook dat het niet bij iemand hoeft te passen. Maar daar moet je als fluflu tenminste nog wat moeite voor doen. Die linkjes delen vind ik zo sneu.
Ik ook en ik baal ook echt als ik er per ongeluk eentje aanklik 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het item
Ik klik er ook niet op. Maar koop ook niks wat door fluflu’s wordt gepromoot.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:06 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En dan die opmerking: klik op het linkje, het kost jou niets, maar ik krijg er een klein bedrag voor. Dus je helpt mij hiermee. Ga toch weg, ga een baan zoeken, ga werken voor je geld in plaats van dat gebedel. Ik weiger dus op linkjes te klikken. En als ik iets leuk vind, zoek ik wel met google lens naar het item
Een loopoor krijg je meestal door een middenoorontsteking. Zodra deze begint te lopen, is vaak de druk eraf en doet het minder pijn. Helaas bekend met een kind wat al voor de 3e keer buisjes heeft in 3 jaar tijd. Ze zet er wel slim bij, na 2 dagen bel ik als dit nog is, eerder krijg je vaak ook geen druppels...quote:Op maandag 30 maart 2026 18:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?
En je kunt op die plek maximaal chillen.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP en KB zijn ook nog steeds niet uitgepraat, kunnen ook uren lullen. Die heeft dus ook de podcast geluisterd.
Kinderachtig gedoe. Ze heeft het leven wat ze wilde, klaar nu.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En je kunt op die plek maximaal chillen.
Hij groeit met de dagquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef Johanna38 het volgende:
Ik kwam per ongeluk op de insta van de Bellinga’s terecht, maar wat is er met vati Bellinga gebeurd?? Is hij ziek, is het emotie-eten, stress door het uitbuiten van de kinderen, alcoholverslaafd, heeft ie een ventiel?
Jammer dat ze dat doet. Haar account is net wat normaler en minder maximaal dan MW, maar dit soort dingen mag ze achterwege laten.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef lila01 het volgende:
Oei, Jacqueline schrijft: 'uren lullen en nog steeds niet uitgepraat'.
Als dat geen sneer naar MCW is...
Zo raak deze…quote:Op maandag 30 maart 2026 20:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM wil dat Jet gezien word op school, misschien kan ze dat thuis ook eens doen?
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doenquote:Op maandag 30 maart 2026 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP en KB zijn ook nog steeds niet uitgepraat, kunnen ook uren lullen. Die heeft dus ook de podcast geluisterd.
Vreselijk en niet nodig.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:
[..]
En afgekeken hoe je een camera neerzet en dan gezellig verliefd gaat zitten doen
Ik vind het hem ook leuk staan, het is sowieso een leuk ventje, maar ik hou van jongetjes met wat langer haar dus ik vind het ook zondequote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat nieuwe kapsel staat Mijan leuk, ziet hij er meteen heel anders uit en verzorgder ook
Eens, hij heeft nu een fris koppie.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat nieuwe kapsel staat Mijan leuk, ziet hij er meteen heel anders uit en verzorgder ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |