Ik vond de ‘jij bent verwend en wij genieten mee’ van Mirjam ook wel veelzeggend afgelopen weekend. Echt een ‘volgeling’ voor m’n gevoel…quote:Op maandag 30 maart 2026 17:17 schreef Earring het volgende:
[..]
Juist daarom is ze vriendin van AM. Iemand die een beetje tegen haar in gaat, zoals echte vriendinnen kunnen doen, zal ze niet toelaten
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:21 schreef opwegnaar het volgende:
Ach en nu heeft vriendje weer oorontsteking...die zal vanaf morgen de rest vd week wel weer thuisblijven. Heeft ze overigens zelf die diagnose gesteld? En ze moet persé speciale druppels van de KNO-arts hebben? 🙈
Dan morgen meteen buisjes erin! Ze krijgen vast voorrang 😋quote:Op maandag 30 maart 2026 18:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hoe weet je of hij een oorontsteking heeft als er nog geen arts naar heeft gekeken? Hij heeft geen pijn of koorts. Ze concludeert dit aan de hand van een loopoor?
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???quote:Op maandag 30 maart 2026 18:21 schreef opwegnaar het volgende:
Ach en nu heeft vriendje weer oorontsteking...die zal vanaf morgen de rest vd week wel weer thuisblijven. Heeft ze overigens zelf die diagnose gesteld? En ze moet persé speciale druppels van de KNO-arts hebben? 🙈
Niemand wordt blij van oordruppels, maar dit is inderdaad wel tekenend voor hun leven. Moeders die alle vervelende dingen maar blijft bevestigen en altijd weg wil nemen. Deal eens een keer met wat je overkomt zeg! Pffff, suikerklontjes.. 😅quote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???
Mijn hemel, wat een dramaqueen! Geen wonder dat die kinderen angsten ontwikkelen
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 13:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
Ik had een loopoor door een gaatje in me trommelvlies, dan heb je pijn hoor met druppels! Na de operatie ging ik gewoon weer over naar de huisarts, denk dat zij gewoon een abbo heeft in het ziekenhuisquote:Op maandag 30 maart 2026 18:35 schreef Dandelions het volgende:
Een loopoor heb je toch bij een oorontsteking en niet "zomaar" ?
Tenminste, volgensmij is een loopoor het gevolg van een oorontsteking.
Ik zou het alleen zelf even aankijken en niet gelijk kno bellen, maar weet natuurlijk niet wat het beleid is, het lijkt dat hij het vaker heeft als hij via kno druppels heeft.
Ik was laatst 5 avonden/dagen in Sneek en heb haar niet gezien 🤪quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van oordruppels, maar dit is inderdaad wel tekenend voor hun leven. Moeders die alle vervelende dingen maar blijft bevestigen en altijd weg wil nemen. Deal eens een keer met wat je overkomt zeg! Pffff, suikerklontjes.. 😅
Ik mag zeer binnenkort naar een ziekenhuis in haar regio en als ze zo doorgaat dan is de kans best groot dat ik haar nog ga spotten ook. Pfff 😂
Oh wat balen zeg! 😂 En ik maar denken dat ze nu extra ‘shine’ heeft om nog meer op te vallen in het wild. Ik bedoel, als je je diagnose AuDHD vol trots tussen sterretjes in je bio hebt… Dan moet je toch van ver te zien zijn?! 🤣quote:Op maandag 30 maart 2026 19:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik was laatst 5 avonden/dagen in Sneek en heb haar niet gezien 🤪
Een appgroep waar MG ook in zit. En dat allemaal omdat ze geen aandacht voor haar verjaardag wil. Hoe sneu om printscreens te delen van dat geneuzel.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:09 schreef Moppie1982 het volgende:
Zucht.. nu was DBM bijna dood en moest haar dochter haar 5 uur missen, deze vrouw HeLP! Roept ze
En Am wilt laten zien dat ze wel vriendinnen heeft?
Am glibbert hoor van aandacht, welke volwassen vrouw is zo bezig met jarig zijn! Hoe harder je roept des te meer je wilt!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:20 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Een appgroep waar MG ook in zit. En dat allemaal omdat ze geen aandacht voor haar verjaardag wil. Hoe sneu om printscreens te delen van dat geneuzel.
Prachtig hè, al die pure, onbewerkte beelden van momenten precies zoals ze zijn. Die rauwe beelden maakt het zo echt.. 🤮quote:Op maandag 30 maart 2026 15:26 schreef Flipflop12 het volgende:
Waarom heeft AM de drang van minuut tot minuut te delen wat ze gaan doen?
“We gaan nu weg.”
“We eten fruit op het schoolplein.”
Oké?
Lijkt me toch echt vreselijk je dag van minuut tot minuut te moeten/willen delen met onbekenden?!?! Waarom?!
Off topic. De dichtstbijzijnde Kiabi zit in België.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Hahaha ja de mijne zijn gemiddeld denk ik, valt de lengte op maat of klein? Vond haar uitleg nou niet echt duidelijk met ‘het valt klein maar dit is veel te groot’ 🤣
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:35 schreef Dandelions het volgende:
Een loopoor heb je toch bij een oorontsteking en niet "zomaar" ?
Tenminste, volgensmij is een loopoor het gevolg van een oorontsteking.
Ik zou het alleen zelf even aankijken en niet gelijk kno bellen, maar weet natuurlijk niet wat het beleid is, het lijkt dat hij het vaker heeft als hij via kno druppels heeft.
Zij kweekt watjes hoor, alsof een druppelquote:Op maandag 30 maart 2026 18:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Een dikke druppel voelt minder afgrijselijk???
Mijn hemel, wat een dramaqueen! Geen wonder dat die kinderen angsten ontwikkelen
Misschien heeft die verkoper wel ontdekt dat ze er meer voor gevraagd kan worden.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:32 schreef Jippiejappie het volgende:
Oke Sanneke, mensen proberen jou ook vaak wat uit te leggen.. en hoe reageer JIJ dan?
Altijd gelijk zo onvriendelijk en kattig als iets haar tegenzit
Ja kloptquote:Op maandag 30 maart 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.
Vervelender is het wanneer het niet open gaat, dan gaat het zitten broeien en gaat het ontsteken.
Als flipflap geen koorts heeft gehad is de kans niet groot dat het een ontsteking is geweest, maar is het waarschijnlijk opgelost nu aangezien hij een loopoor heeft.
Maar als het zo is opgelost klinkt dat een stuk minder spectaculair dan de kno arts bellenquote:Op maandag 30 maart 2026 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een loopoor bij een oorontsteking is over het algemeen gunstig, want dan kan het vocht (en de troep) eruit.
Vervelender is het wanneer het niet open gaat, dan gaat het zitten broeien en gaat het ontsteken.
Als flipflap geen koorts heeft gehad is de kans niet groot dat het een ontsteking is geweest, maar is het waarschijnlijk opgelost nu aangezien hij een loopoor heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |