abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220466258
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Neh... die 2e wel! Die zit al in de pijplijn bij haar.. die blijft bezig met zeuren tot dion ok zegt of krijgt vanzelf een oepsie...
Maar dat gaat zo tegenvallen dat ze daarna wel klaar is! Hoewel bij Debbie daarna ook nog een 3e kwam terwijl ze de 2e al moeilijk vond en Roy echt geen 3e wilde 😂 dus 2e komt er zeker... en misschien een 3e... maar daarna is het wel op
Voor Maarten was het na 4 ook wel genoeg toch?

Als je het echt niet wil neem je toch je voorzorgsmaatregelen ?
pi_220466260
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:47 schreef Dandelions het volgende:

[..]
Haha ik ook
Heb de hond uitgelaten en de was aangezet, vind dat al heel wat voor nu.
Wordt weinig op karakter vandaag ben ik bang 😅
Zelfs mijn karakter moet op karakter denk ik 😂😂

Goed om te zien dat Sanneke wat meer buiten komt, alleen haar doel is vooral kopen, kopen, kopen. Minder fijn voor de portemonnee.
pi_220466264
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
V
[..]

AM wilde niet eens kinderen en nu heeft ze weg 8. 🙈
pi_220466310
Sanneke heeft me wel soort van half geinfluenced.
Naar aanleiding van haar (tenenkrommende) shoplog ben ik eens bij Kiabi gaan kijken voor zomerkleding.
pi_220466350
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat Maarten niet direct warm liep en dat er daarom een "gat" zit tussen julia en guus.. maar dat hij uiteindelijk dus wel groen licht heeft gegeven
pi_220466376
Aan kinderfeestjes doen ze niet, zo min mogelijk tijd en aandacht, terwijl verjaardagen toch vooral als kind het leukste zijn. En ach ach, als AM dan zelf jarig is, dan moet het daar al dagen over gaan. Hoe harder ze roept, hoe meer aandacht. Had zij vorig jaar toen ze jarig was niet een exclusieve taart van de bakker? Dat kon toen wel, maar de taart die Jetje wilde op haar verjaardag, dat kon natuurlijk niet. Wat een (emotionele) armoe is dat toch, alles draait om haar en hoe zij het wil. Misschien willen die kinderen en MG haar verjaardag wel vieren. Gewoon even gezellig samenzijn, maar ze wijst haar hele gezin keihard af.
pi_220466377
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke heeft me wel soort van half geinfluenced.
Naar aanleiding van haar (tenenkrommende) shoplog ben ik eens bij Kiabi gaan kijken voor zomerkleding.
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
pi_220466387
De enige warmte bij AM komt van haar koffie.

Mocht iemand nog een carrièreswitch overwegen: ga de psychologie in. De komende jaren is daar genoeg werk met al die kinderen van fluflu’s
pi_220466512
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar dat is zo 20ste eeuw. Dat kan nu echt niet meer🤪
Oh ja. Darn.
pi_220466520
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉
pi_220466527
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger 8)7
pi_220466534
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger 8)7
Ik woon redelijk in de buurt maar geen haar op mijn hoofd die bij haar in de buurt wil komen ;)
pi_220466548
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
Chips! Geen puber jeans helaas pindakaas, ik heb een skinny tiener maar skinny jeans veel te ruim in taille 😡
pi_220466553
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
pi_220466676
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Jij denkt toch niet dat mannen als Maarten iets te willen hebben....?
  maandag 30 maart 2026 @ 14:25:43 #166
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220466718
AM zanikt weer over het schoolsysteem en beweert weer dat alles vanzelf goed gaat komen. Snapt ze nu echt niet dat school ook een signaleringsfunctie heeft? Snapt ze nog steeds niet dat het echt niet altijd goed komt?
pi_220466738
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
Uit hun plaat gaan denk ik
  maandag 30 maart 2026 @ 14:35:45 #168
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220466795
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.
pi_220466821
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.
Je spot die Teletubbie op haar hoofd natuurlijk makkelijk vanuit de verte :Y
pi_220466832
Zit op de monteur te wachten thuis vandaar mijn 1001 reacties vandaag 🙃
pi_220466868
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:25 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zanikt weer over het schoolsysteem en beweert weer dat alles vanzelf goed gaat komen. Snapt ze nu echt niet dat school ook een signaleringsfunctie heeft? Snapt ze nog steeds niet dat het echt niet altijd goed komt?
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
pi_220466891
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:29 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Uit hun plaat gaan denk ik
Kan ze morgen beter hiep hiep ocriet zingen ipv hiep hiep hoera.
pi_220466923
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
Nee is hetzelfde verhaal. Kijken naar het positieve, want daar gaat het om, niet om cijfertjes en scores. En dat hun school dat doet.

(volgens mij is dat overal het leidende principe tegenwoordig maar laat haar maar lekker in de waan...)
pi_220466936
AM wil niet weten hoe hun kinderen in hun schoolproces zitten en wat voor cijfertjes er zijn gehaald. En op de middelbare laten ze alles los want dat is leerzaam enzo.

Maar ze wil wel dat S&S naar hun schoolfeest gaan terwijl ze zelf niet wilden.
pi_220466985
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Vind het echt zo aso, en het dan nog goedpraten. Ze was met mij niet klaar als ze mij zou filmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')