Voor Maarten was het na 4 ook wel genoeg toch?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Neh... die 2e wel! Die zit al in de pijplijn bij haar.. die blijft bezig met zeuren tot dion ok zegt of krijgt vanzelf een oepsie...
Maar dat gaat zo tegenvallen dat ze daarna wel klaar is! Hoewel bij Debbie daarna ook nog een 3e kwam terwijl ze de 2e al moeilijk vond en Roy echt geen 3e wilde 😂 dus 2e komt er zeker... en misschien een 3e... maar daarna is het wel op
Zelfs mijn karakter moet op karakter denk ik 😂😂quote:Op maandag 30 maart 2026 12:47 schreef Dandelions het volgende:
[..]
Haha ik ook
Heb de hond uitgelaten en de was aangezet, vind dat al heel wat voor nu.
Wordt weinig op karakter vandaag ben ik bang 😅
AM wilde niet eens kinderen en nu heeft ze weg 8. 🙈quote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
V
[..]
Voor Maarten was het na 4 ook wel genoeg toch?
Als je het echt niet wil neem je toch je voorzorgsmaatregelen ?
Ik had begrepen dat Maarten niet direct warm liep en dat er daarom een "gat" zit tussen julia en guus.. maar dat hij uiteindelijk dus wel groen licht heeft gegevenquote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍quote:Op maandag 30 maart 2026 13:36 schreef JeOmaJa het volgende:
Sanneke heeft me wel soort van half geinfluenced.
Naar aanleiding van haar (tenenkrommende) shoplog ben ik eens bij Kiabi gaan kijken voor zomerkleding.
Oh ja. Darn.quote:Op maandag 30 maart 2026 12:04 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar dat is zo 20ste eeuw. Dat kan nu echt niet meer🤪
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉quote:Op maandag 30 maart 2026 12:16 schreef Harper het volgende:
Ik vind AM net een klein kind over haar verjaardag. Ze doet alsof ze niet in de belangstelling wil staan maar ondertussen is ze er al weken over bezig. Zodat niemand het vergeten kan.
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of ergerquote:Op maandag 30 maart 2026 14:01 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als ik dichtbij zou wonen ging ik verkleed als Sara in haar tuin zitten😉
Ik woon redelijk in de buurt maar geen haar op mijn hoofd die bij haar in de buurt wil komenquote:Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger
Chips! Geen puber jeans helaas pindakaas, ik heb een skinny tiener maar skinny jeans veel te ruim in taille 😡quote:Op maandag 30 maart 2026 13:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind de broeken van kiabi top! Mijn kinderen hebben geen kont en zijn smal dus veel broeken moeten oneindig kleiner getrokken worden behalve die van kiabi die zitten vaak direct goed 😂👍
Jij denkt toch niet dat mannen als Maarten iets te willen hebben....?quote:Op maandag 30 maart 2026 13:30 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Uit hun plaat gaan denk ikquote:Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:02 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Iemand die wel bij haar in de buurt woont? En dan wel filmen hè? Maar dan is het natuurlijk weer haat en/of erger
Je spot die Teletubbie op haar hoofd natuurlijk makkelijk vanuit de vertequote:Op maandag 30 maart 2026 14:35 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik ontloopt haar altijd en daar ben ik een kei in geworden. Heel soms uit de verte spot ik haar.
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?quote:Op maandag 30 maart 2026 14:25 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zanikt weer over het schoolsysteem en beweert weer dat alles vanzelf goed gaat komen. Snapt ze nu echt niet dat school ook een signaleringsfunctie heeft? Snapt ze nog steeds niet dat het echt niet altijd goed komt?
Nee is hetzelfde verhaal. Kijken naar het positieve, want daar gaat het om, niet om cijfertjes en scores. En dat hun school dat doet.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:43 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
De verhalen die ze vroeger uitbraakte gingen erover dat hun school kijkt naar het positieve en dat hun kinderen het daar goed op doen. Toen had ze blijkbaar niet helemaal in de gaten dat vrijwel iedere school zo werkt. Ik weet niet of ze zich inmiddels wel heeft ingelezen, of dat ze nog steeds zo dom kakelt?
Vind het echt zo aso, en het dan nog goedpraten. Ze was met mij niet klaar als ze mij zou filmen.quote:Op maandag 30 maart 2026 14:06 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe een Annemarie of een Judith zou reageren als iemand haar zomaar zou gaan filmen, zoals zij doen bij anderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |