Gelukkig zijn ze verder heel flexibel beweert ze 🤭quote:Op maandag 30 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!quote:Op maandag 30 maart 2026 09:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ze haalt gewoon geen taart omdat er niemand komt misschien?
Wat een onzin hequote:Op maandag 30 maart 2026 10:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!
Ze wil niks met haar verjaardag, maar wel (zelf?) vlaggetjes besteld en die ophangen. Ook bijzonder.
Maar haar favoriet heeft al taart gehad van het weekend op tourneequote:Op maandag 30 maart 2026 10:30 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Haar eigen gezin lust toch ook taart? Zeker nu ze zo hongerig zijn omdat de klok verzet is?!
Ze wil niks met haar verjaardag, maar wel (zelf?) vlaggetjes besteld en die ophangen. Ook bijzonder.
Het is alles of niets daar.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:21 schreef Shuri het volgende:
[..]
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.quote:Op maandag 30 maart 2026 10:51 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm en haar slaap problemen. Energiedranken/redbull achtig dingen zijn echt niet handig. Zou lekker daar eerst mee stoppen. Van dat spul krijg je ook een adrenaline kick waar ze dus al snel last van heeft schijnbaar.
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈quote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.
Oh jee, je hebt haar op ideeën gebracht! Maar het eerste wat ze dan zullen zeggen stop met de energie drankjes! Dat ze dat zelf niet kan verzinnenquote:Op maandag 30 maart 2026 11:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Misschien naar een slaapkliniek gaan. Daar heb ik haar nog niet over gehoord.
Dat moet dan weer op karakter enzo.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:20 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈
Wat zei de oude huisarts dan?quote:Op maandag 30 maart 2026 11:20 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Breng dr niet op een idee😂nog meer afspraken 🙈
Volgens mij had die 'oude huisarts' van DBM wel gelijk, maar goed, dat wilde het blije mamaatje natuurlijk niet horen..
Dat ze haar energie niet verspilt en daarom niet moe is 🤣 naja dat vind ik..als je niets doet wordt je ook niet moe en slaap je ook nietquote:
Hahaha, dat zou wat zijnquote:Op maandag 30 maart 2026 11:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Dat ze wat meer moest gaan doen, te dik was en teveel op dr luie reet op de bank zat😂
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂quote:Op maandag 30 maart 2026 11:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik doe dingen niet 'op karakter' of 'maximaal' of 'voelend'. Ik doe ze gewoon. Met of zonder slaapgebrek en wat al.
Tip voor de fluflu's ;-)
Alleen als je het eerst doorvoelt en er dan een insta-reel van maakt. Er zijn wel eisen he.quote:Op maandag 30 maart 2026 11:54 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit, na een slechte nacht, maximaal op karakter op de bank en dat voelt prima 😂
Kan ik nu influencer worden?
Je huil mag er zijn🥰quote:Op maandag 30 maart 2026 12:00 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Alleen als je het eerst doorvoelt en er dan een insta-reel van maakt. Er zijn wel eisen he.
Maar dat is zo 20ste eeuw. Dat kan nu echt niet meer🤪quote:Op maandag 30 maart 2026 11:31 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik doe dingen niet 'op karakter' of 'maximaal' of 'voelend'. Ik doe ze gewoon. Met of zonder slaapgebrek en wat al.
Tip voor de fluflu's ;-)
Zit er ook een huil bij je vast?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:01 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik ben heel actief maar heb ook slaapproblemen haha.. en rond volle maan nog erger, en slecht slapende kinderen
Daar houdt Mijan (lees JE MOEDER!!!!) niet van!quote:Op maandag 30 maart 2026 12:08 schreef Nieve het volgende:
En Sanneke is wederom in een winkel te vinden.
Op zich goed dat ze de deur vaker uitkomt, maar ze is alleen maar aan het kopen. Best knap voor iemand die een paar weken geleden nog zat te janken om een tikkie. Voor M is het toch ook veel leuker als ze met hem in een zandbak gaat zitten of diertjes gaat kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |