abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220464214
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:02 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.
Hulpverlening zou toch een melding hiervan moeten doen. Echt niet gezond
pi_220464225
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Nieuwnestje het volgende:
Joost en Viora zijn net terug van hun lange reis en nu alweer gesponsord naar Gran Canaria. Ze zijn allemaal niet fit maar toch die auto huren en de bergen in met kinderen op de achterbank die aangeven dat het genoeg is.
Dat je zelf graag (betaald) op vakantie wilt, maar je kleine kinderen zo van hot naar her slepen...

En oh ja, gelukkig is de babyfoon mee zodat ze samen een drankje kunnen doen als de kinderen slapen.
Misschien moeten ze maar met z'n tweeen op vakantie want zoveel rekening (lees: elk slaapje overdag in de buggy) kunnen ze niet houden met hun kinderen lijkt het wel.
Maar dit is werk hè? Zo’n vakantie levert ook weer geld op. Er moet namelijk ook nog reclame gemaakt worden voor andere spullen. Dekbedden, de buggy en er zal vast nog meer voorbij gaan komen.

Ik mag hopen dat er voor die kinderen een flink startkapitaal wordt opgebouwd want ondanks dat hun gezichten niet meer altijd zichtbaar zijn werken ze er hard genoeg voor.
pi_220464261
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.

En ze zijn verder zooooooo flexibel die Geertsen 🤡 🤣
Spill the tea … wat was AM’s klacht? Heb ik gemist.
pi_220464272
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind het tot op zekere hoogte wel sneu wat betreft dbm, ze doet op haar manier wel haar best of zo, ze is echt zoekende maar volgens mij weet ze zelf niet naar wat. Ja, als je het haar zou vragen, dan denkt ze waarschijnlijk een alles oplossende diagnose maar dat gaat haar niet helpen.

Wat ik wel heel erg vind en schadelijk is dat ze haar kinderen hier zo in meetrekt. En dat haar partner dat laat gebeuren vind ik ook schandalig. Het zijn ook zijn kinderen die nu (m.i.) fiks psychologisch beschadigd worden.
Eens het is idd wel een beetje sneu, maar vooral voor de kids idd. En voor haarzelf maar dat doet ze ook zelf.
pi_220464287
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.

En dan dat gemekker weer over vlaggetjes/slingers die niet de juiste kleur zijn: wat een zure en inflexibele vrouw.
Welke vriendinnen? De kinderen komen Sam komt eten. That´s it.
pi_220464302
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:32 schreef AnnArt het volgende:
AM is morgen jarig. Ze trakteert niet op taart, want ze heeft genoeg gehad dit weekend.

Ik mag hopen dat dit een grap is? Anders is het het egoïsme ten top wat ze hier laat zien.
Echt weerzinwekkend deze vrouw.
Ik hoop dat de buurt haar flink voor schut zet door een sara pop te maken
pi_220464312
quote:

[..]
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.
Ik heb zelf ook een allesbehalve fijne jeugd gehad en daar op eigen initiatief therapie voor aangevraagd oa emdr en schematherapie. Lijkt me beter dan labels verzamelen maar ja. Duurde bij mij ook wel even hoor maar inmiddels door cursussen ook zelfreflectie gekweekt enzo.
pi_220464317
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:51 schreef Harper het volgende:

[..]
Welke vriendinnen? De kinderen komen Sam komt eten. That´s it.
Zou Maarten’s moeder mogen komen?
pi_220464319
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?
In Dubai? Hence de aankopen daar?
pi_220464321
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Maarten’s moeder mogen komen?
Nope.
pi_220464325
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Haha dat van Annemarie is gewoon ragebait volgens mij 😂 lekker reacties uitlokken met je onzin. Ja een uurtje is even wennen maar na een dag is vrijwel iedereen gewend
En het werkt ook nog 🤦🏼♀
pi_220464327
AM mag egoïstisch zijn, want het is háár dag leven. Alle 10 mensen passen zich maar aan, aan HAAR flu-leven.
pi_220464389
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.

En dan dat gemekker weer over vlaggetjes/slingers die niet de juiste kleur zijn: wat een zure en inflexibele vrouw.
Ze haalt gewoon geen taart omdat er niemand komt misschien?
pi_220464396
quote:

[..]
Ja, mee eens, maar dat doen ze dus niet... en dat vind ik niet oké. Verpest je eigen leven maar voor je kinderen moet je echt beter je best doen.
pi_220464404
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:55 schreef AnnArt het volgende:
AM mag egoïstisch zijn, want het is háár dag leven. Alle 10 mensen passen zich maar aan, aan HAAR flu-leven.
Maar haar verjaardag staat wel met 2 strepen er onder in de planner. En er zal morgen ongetwijfeld een post aan gewijd worden waarbij alle fans haar kunnen feliciteren.
pi_220464435
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?
Het was niet de eerste keer dat ome Koen een beetje aan zwendel deed. Maar gelukkig was hij van hen een lieve vriend en heeft hij hen niet opgelicht. Er is toen gespeculeerd dat hij naar Dubai of Turkije zou zijn gevlucht. Toen hij nog een lieve vriend was van de Nagelkerkjes deed hij dacht ik ook al in vastgoed in Dubai. Dus misschien zijn de luchtkastelen van Eline en Sofie en Jan via een ander alsnog door ome Koen geritseld.
pi_220464445
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik hoop dat de buurt haar flink voor schut zet door een sara pop te maken
En om een uur of 5 in de ochtend haar wakker maken met ronkende motoren, gillende keukenmeiden “ohhhh kijk daar is Jimmmmmmmm” of iets van die strekking. Ze vind het ook niet erg om de buren laat in de avond te storen.
pi_220464486
quote:

[..]
Ik heb de stille hoop dat Debbie daar nu mee aan het werk is gegaan. Hoop het voor haar, dat ze iets stabieler wordt.
pi_220464490
Die mevrouw die paashaas speelt in de bibliotheek is ook blij dat ze door HVK het wereld wijde web op wordt geslingerd
pi_220464494
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:05 schreef Maretakje het volgende:

[..]
En om een uur of 5 in de ochtend haar wakker maken met ronkende motoren, gillende keukenmeiden “ohhhh kijk daar is Jimmmmmmmm” of iets van die strekking. Ze vind het ook niet erg om de buren laat in de avond te storen.
Ik gok dat Julia, en die andere 2 aanhangsels (de 'oppas' en moeke van Ijsland) iets regelen van een pop ofzo. En geen taart? Ach, er zijn vast nog zaadcrackers en cinnamonrolls.
pi_220464503
De geweldige verwenboxen zijn ook nog steeds niet uitverkocht, zal dat weer tegenvallen zeg voor AM.
pi_220464539
Oh ze wordt ook nog es vijftig die AM, ik was het oprecht vergeten. Hoe kan je nou geen taart halen bij zo'n kroonjaar als je het zelf al weken zo hypet?
Sommige mensen zijn zo raar.
pi_220464546
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb de stille hoop dat Debbie daar nu mee aan het werk is gegaan. Hoop het voor haar, dat ze iets stabieler wordt.
Dat hoop ik voor iedereen die hier besproken wordt. Ze zijn stuk voor stuk wanhopig op zoek naar aandacht die ze blijkbaar hebben gemist of nog steeds missen. En hun kinderen zijn daar de dupe van.
pi_220464560
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:47 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Spill the tea … wat was AM’s klacht? Heb ik gemist.
(Twee)jaarlijkse klacht over het verzetten van de klok. Maakt niet uit welke kant op, de Geertsen (alle Geertsen!) hebben daar wekenlang last van.
pi_220464575
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:18 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Oh ze wordt ook nog es vijftig die AM, ik was het oprecht vergeten. Hoe kan je nou geen taart halen bij zo'n kroonjaar als je het zelf al weken zo hypet?
Sommige mensen zijn zo raar.
Ze eten regelmatig taart of cake als toetje, bij de lunch of zomaar.

Maar nu: nee, daar begint ze niet aan, want ZIJ heeft al genoeg gehad van het weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')