abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220463797
- doe normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door Deisyy op 30-03-2026 08:42:58 ]
pi_220463800
Ik vind Michelle inmiddels wel echt een leeghoofd. Kan me er weinig bij voorstellen dat het leuk is om je leven zo te leiden.

Er zat al niet veel inhoud in natuurlijk. Kleding online presenteren en verkopen en je kinderen en je relatie online zetten en geld aan verdienen.
Dat had op zoveel andere manieren anders gekund en mogelijk op een manier waar de wereld nog iets aan had gehad

Maar you do you, flu
pi_220463804
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 iemand adviseert dbm om magnesium te gaan testen bij de huisarts.... 🤣 die huisarts word toch helemaal gek van die vrouw die steeds weer ergens op getest wilt worden...
Misschien iets minder red Bull..
Zij snapt het echt niet
pi_220463816
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:26 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅
Daarom is en wordt het ook niet wat, slappe hap vind ik alles, altijd moe, altijd ziek
pi_220463827
- reactie op verwijderd quote ook verwijderd -

[ Bericht 95% gewijzigd door Deisyy op 30-03-2026 08:43:21 ]
pi_220463832
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nou dan heeft ze het karakter van een amoebe.
🤣🤣 ze wil graag alles op karakter doen, t lukt alleen niet!

Wat heeft eten met de klok te maken? En waarom alle 10 gelijk van het padje af? Er wonen er maar 6 thuis.. daarbij dat lot er een beetje last van heb snap ik nog wel. Maar de rest come on! Beetje op karakter Geertsen!
pi_220463833
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.
Afzeggen omdat je zelf niet helemaal lekker geslapen hebt ook 🤣 ik zou het begrijpen als je afzegt omdat je kind geen oog heeft dicht gedaan ofzo...die moet de test uiteindelijk doen
pi_220463836
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Daarom is en wordt het ook niet wat, slappe hap vind ik alles, altijd moe, altijd ziek
Ja klopt, zie geen een dag zonder geklaag of gezeur, maar ja
Als je weinig om handen hebt moet je wel, behalve een bomvolle agenda met afspraken met artsen.
pi_220463838
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Afzeggen omdat je zelf niet helemaal lekker geslapen hebt ook 🤣 ik zou het begrijpen als je afzegt omdat je kind geen oog heeft dicht gedaan ofzo...die moet de test uiteindelijk doen
Op treads zegt ze dit, en op insta zal ze wel weer een mooie post ervan maken die meid
pi_220463842
Joost en Viora zijn net terug van hun lange reis en nu alweer gesponsord naar Gran Canaria. Ze zijn allemaal niet fit maar toch die auto huren en de bergen in met kinderen op de achterbank die aangeven dat het genoeg is.
Dat je zelf graag (betaald) op vakantie wilt, maar je kleine kinderen zo van hot naar her slepen...

En oh ja, gelukkig is de babyfoon mee zodat ze samen een drankje kunnen doen als de kinderen slapen.
Misschien moeten ze maar met z'n tweeen op vakantie want zoveel rekening (lees: elk slaapje overdag in de buggy) kunnen ze niet houden met hun kinderen lijkt het wel.
pi_220463844
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:43 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
🤣🤣 ze wil graag alles op karakter doen, t lukt alleen niet!

Wat heeft eten met de klok te maken? En waarom alle 10 gelijk van het padje af? Er wonen er maar 6 thuis.. daarbij dat lot er een beetje last van heb snap ik nog wel. Maar de rest come on! Beetje op karakter Geertsen!
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.

En ze zijn verder zooooooo flexibel die Geertsen 🤡 🤣
pi_220463849
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Eerder gebruikte AM de flow-agenda. Samen met Anne Maartje heeft ze een keer een planeorkshop en meet&groet gedaan.
Dit ging over of Brigitta nog planworkshop geeft. Die van haar zijn wel nuttig. AM is het alleen vergeten na het stopzetten van de samenwerking (zoals met vele hobby’s).
Planner of agenda maakt uit. ja ze geeft nog workshops.
pi_220463858
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:47 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
De klok verzetten is 1 van haar uitgemolken content onderwerpen wat ieder jaar weer in de overtreffende trap uitgemolken wordt.
Ja joh. Je kan de klok erop gelijk zetten.
pi_220463864
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:32 schreef proud_mami het volgende:
- doe normaal -
Zie mijn post in feedback aub @ Deisy
pi_220463867
quote:

[..]

Am is het toppunt van niet flexibel, overlegt ze wel met de klok! Voor haar planner?
pi_220463874
Ik vind het tot op zekere hoogte wel sneu wat betreft dbm, ze doet op haar manier wel haar best of zo, ze is echt zoekende maar volgens mij weet ze zelf niet naar wat. Ja, als je het haar zou vragen, dan denkt ze waarschijnlijk een alles oplossende diagnose maar dat gaat haar niet helpen.

Wat ik wel heel erg vind en schadelijk is dat ze haar kinderen hier zo in meetrekt. En dat haar partner dat laat gebeuren vind ik ook schandalig. Het zijn ook zijn kinderen die nu (m.i.) fiks psychologisch beschadigd worden.
pi_220463883
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:55 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Am is het toppunt van niet flexibel, overlegt ze wel met de klok! Voor haar planner?
De klok heeft geen kortingscode!
pi_220463894
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:56 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind het tot op zekere hoogte wel sneu wat betreft dbm, ze doet op haar manier wel haar best of zo, ze is echt zoekende maar volgens mij weet ze zelf niet naar wat. Ja, als je het haar zou vragen, dan denkt ze waarschijnlijk een alles oplossende diagnose maar dat gaat haar niet helpen.

Wat ik wel heel erg vind en schadelijk is dat ze haar kinderen hier zo in meetrekt. En dat haar partner dat laat gebeuren vind ik ook schandalig. Het zijn ook zijn kinderen die nu (m.i.) fiks psychologisch beschadigd worden.
DBM en Debbie oa hebben vroeger geen fijne jeugd gehad en waarschijnlijk aandacht te kort gehad hebben. (Hebbenze zelf gedeeld), op deze manier, vaak via de kinderen proberen ze nu alsnog die aandacht te krijgen. Eigenlijk zouden ze hulp moeten zoeken voor hun verleden ipv aandacht zoeken op instagram.
pi_220463997
quote:

[..]

Wat zeurt AM nu over honger, er mag een uur eerder gegeten worden. Flauwekul.
pi_220464084
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:27 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie blijft vragen over de vriend van Merel gewoon negeren. Zeg dan dat ze niet op hun socials willen, dan is dat duidelijk. Maar dan moet ze toegeven dat niet iedereen er op zit te wachten hun leven zoals zij doen op sm te gooien en dat gaat ze niet doen. Ze gooit vaker iets op de socials om vervolgens vragen erover te negeren. Vind het soort van minachting naar de volgers. De vlogs zijn ook vreselijk saai. Enige vermakelijke is haar kledingkeuze: blauwe badjasachtige geval, een leren broek en dure sneakers die me doen denken aan orthopedisch schoeisel van jaren geleden. Nog een jaren 80 kohllijntje onder de ogen en ze denkt helemaal trendy te zijn.
Ze doen er beter aan te stoppen met de vlogs of alleen af en toe. Maar het zal nog wel genoeg geld binnen brengen.
Zou Ome Koen ooit nog opgedoken zijn?
pi_220464087
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zo belangrijk zal ze de afspraak dan niet vinden
pi_220464127
AM is morgen jarig. Ze trakteert niet op taart, want ze heeft genoeg gehad dit weekend.

Ik mag hopen dat dit een grap is? Anders is het het egoïsme ten top wat ze hier laat zien.
Echt weerzinwekkend deze vrouw.
pi_220464130
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Wat zeurt AM nu over honger, er mag een uur eerder gegeten worden. Flauwekul.
En in het weekend gaat iedereen altijd op dezelfde tijd naar bed? Wordt de wekker gezet op een vaste tijd?

Met die autostuntshow (op een doordeweekse dag) waren ze toch ook later thuis dan de normale bedtijd?
pi_220464184
Haha dat van Annemarie is gewoon ragebait volgens mij 😂 lekker reacties uitlokken met je onzin. Ja een uurtje is even wennen maar na een dag is vrijwel iedereen gewend
pi_220464197
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:32 schreef AnnArt het volgende:
AM is morgen jarig. Ze trakteert niet op taart, want ze heeft genoeg gehad dit weekend.

Ik mag hopen dat dit een grap is? Anders is het het egoïsme ten top wat ze hier laat zien.
Echt weerzinwekkend deze vrouw.
ZIJ heeft genoeg gehad dit weekend en daarom krijgt de rest van de familie en al die vriendinnen die langskomen ook geen taart. Zelf een klein stukje nemen of niks, dan staat niet in de planner dus dat gebeurt niet.

En dan dat gemekker weer over vlaggetjes/slingers die niet de juiste kleur zijn: wat een zure en inflexibele vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')