abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220462945
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:51 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die terloops zet dat ze volgende week weer naar Spanje gaat (met Timmie denk ik). Tuurlijk jôh. 🤪
Heerlijk had ik ook wel zin in, helaas zit dat er voor mij niet in.
pi_220462966
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:51 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies die terloops zet dat ze volgende week weer naar Spanje gaat (met Timmie denk ik). Tuurlijk jôh. 🤪
Die meid heeft geen rust in d'r lijf. Altijd op de vlucht.
Het is gewoon absurd. En dat met een eigen bedrijf en zo' n grote boerderij.
pi_220463093
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 23:59 schreef lila01 het volgende:

[..]
Die meid heeft geen rust in d'r lijf. Altijd op de vlucht.
Het is gewoon absurd. En dat met een eigen bedrijf en zo' n grote boerderij.
T is niet een boerderij zoals een boerderij met dieren , alleen katten. Die zal de buurman wel verzorgen.
Ze moet de zaken wel goed voor elkaar hebben, goede werknemers die het draaiend kunnen houden.
Voordeel van webshop is dat dat er veel online kan worden gewerkt/ geregeld.
Vind het wel een luxe positie dat ze dat zomaar kan
Hebben de kinderen al schoolvaksntie in Brabant?
Dat ze met z'n allen gaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Henrike op 30-03-2026 00:18:52 ]
pi_220463151
- stop hiermee -

[ Bericht 84% gewijzigd door Deisyy op 30-03-2026 08:22:33 ]
pi_220463221
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:09 schreef lila01 het volgende:
Ja, het is allemaal maximaal geweldig, Henrike. Je hebt gelijk.
Nou als ik aan het zonnetje in Spanje denk, de zee zie in Javea ( ben er vaak geweest) zat ik daar liever dan hier waar het met bakken uit de lucht komt.
Maximaal geweldig hoor je mij niet zeggen, ik zou niet in alle opzichten in haar schoenen willen staan hoor.
Mij te chaotisch en te druk
pi_220463555
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
T is niet een boerderij zoals een boerderij met dieren , alleen katten. Die zal de buurman wel verzorgen.
Ze moet de zaken wel goed voor elkaar hebben, goede werknemers die het draaiend kunnen houden.

Daar heeft ze toch geen tijd voor met haar uit eten, borrels, 3x per dag seks, fotosessies, in het zwembad (op elkaar) hangen en op hakken de stad verkennen?

En het gaat niet om de dieren op de boerderij te verzorgen, wel om de kosten van de boerderij en de kosten van de vele escape-reisjes.
pi_220463557
HVK gebruikt iedere dag een gesponsorde multivitamine, gefilterd (..) water en een schap vitamine C poeder.

Was ze laatst niet weken zwaar ziek?
pi_220463605
Die kleinste van hvk heeft geslapen van 22 tot 5:30. Veel te weinig voor deze leeftijd. Zo zielig en dan overdag in die harde bakfiets slapen
pi_220463618
Dus DBM twijfelt op Threads of ze de (zoveelste) belangrijke afspraak voor vriendinnie moet afzeggen omdat ze zelf niet goed heeft geslapen...echt DBM, get yourself together en stel je niet zo aan
pi_220463627
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:07 schreef opwegnaar het volgende:
Dus DBM twijfelt op Threads of ze de (zoveelste) belangrijke afspraak voor vriendinnie moet afzeggen omdat ze zelf niet goed heeft geslapen...echt DBM, get yourself together en stel je niet zo aan
Maar... misschien moet ze idd lekker aan zichzelf gaan werken en al die afspraken voor stickers voor die arme kinderen af zeggen 👌
Denk dat daar iedereen blijer van word
pi_220463629
quote:
Ze slaapt niet goed doordat ze rommelt met dr inname van de melatonine volgens mij. Wordt ze snachts wakker neemt ze weer een tablet. Maar zo werkt het niet goed voor je eigen aanmaak daarvan.
pi_220463631
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 06:59 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Die kleinste van hvk heeft geslapen van 22 tot 5:30. Veel te weinig voor deze leeftijd. Zo zielig en dan overdag in die harde bakfiets slapen
En dan vinden dat het een goede nacht was voor haar doen wel ja. Maar voor mijn kinderen toch echt een uur of 5 tekort op die leeftijd. En dan zijn ze allemaal uit bed om 6!!! uur en dan liggen ze bekaf op de bank te tabletten. Echt gooi ze terug in bed. En dat er veel ruzie is is dan ook een stuk logischer met al die korte lontjes van slaap tekort.
pi_220463641
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 21:20 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sowieso wordt er door flu flus vaak veel te dramatisch gedaan over alles rondom de bevalling, kraamtijd etc.
Het is bij heel veel mensen klote, pittig, tegenvallers, misschien complicaties, huilbaby etc etc.
Maar daar nog jaren over doorgaan, alsjeblieft zeg. Kyra die moet ook alleen maar janken en bij elke post het er weer over hebben.
Zou Kyra de psychologie achter huilen weten? Tranen zijn maar kort verdriet, daarna gaat het over in zelfmedelijden.
pi_220463676
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:26 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Zou Kyra de psychologie achter huilen weten? Tranen zijn maar kort verdriet, daarna gaat het over in zelfmedelijden.
Ligt wel aan de situatie natuurlijk, verdriet kan best een tijd duren om te slijten (vooral rouw natuurlijk)

Kyra de oermoeder romatiseerde aan de ene kant helemaal de bevalling, golden hour etc. en zo is het niet gegaan en dat is niet leuk, snap ik.
Maar als je dat wel hebt gehad, dan is het verder ook niet iets waar je nog jaren steeds aan terugdenkt ofzo. Het is niet zo groot als wat het gemaakt wordt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220463678
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 00:06 schreef Henrike het volgende:

[..]

Aankomend weekend is een lang weekend i.v.m. Pasen. Als je voor 24 uur heen en weer vliegt kan een lang weekend ook.
De vliegtickets zijn momenteel wel heel prijzig. De verbouwing van de werkkamer moet dan nog maar even wachten.
pi_220463684
🤣 iemand adviseert dbm om magnesium te gaan testen bij de huisarts.... 🤣 die huisarts word toch helemaal gek van die vrouw die steeds weer ergens op getest wilt worden...
Misschien iets minder red Bull..
pi_220463706
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:48 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 iemand adviseert dbm om magnesium te gaan testen bij de huisarts.... 🤣 die huisarts word toch helemaal gek van die vrouw die steeds weer ergens op getest wilt worden...
Misschien iets minder red Bull..
Echt he.. wat zou die huisarts nou werkelijk denken. Hij verwijst wel steeds door, als we DBM mogen geloven en die kan je eigenlijk niet geloven.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220463718
Ik heb de podcast van Mies en Co gisteren geluisterd (was de kasten aan het zomerklaar maken, en ik ging mij zo irriteren dat ik steeds sneller ging werken 😂).
Echt, wat een types, en dan met name Michelle.
Ze gaf wat uitleg over dat ze "spontaan" naar Parijs gingen en daar naar een restaurant gingen waar allemaal influencers zuur voor zich uit keken en zij en Tim hadden de slappe lach en het was zoooo gezellig!
Daarna nog een verhaal dat Iris hen ging bellen over dat er te veel geluidsoverlast van hun was in het hotel. Jaaaaaaa eigenlijk kan dit echt niet Hahahaha, nou vertel toch maar boeiend! Aldus Michelle.
Dat we dus allemaal wel even weten dat ze nog steeds 3 keer per dag in de lampen hangt met Tim.
Het lijkt wel een oversekste puber hoe die praat.
Ze is echt enorm aan het bewijzen hoe gelukkig ze is, lijkt wel.
pi_220463742
quote:
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.
pi_220463773
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 05:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daar heeft ze toch geen tijd voor met haar uit eten, borrels, 3x per dag seks, fotosessies, in het zwembad (op elkaar) hangen en op hakken de stad verkennen?

En het gaat niet om de dieren op de boerderij te verzorgen, wel om de kosten van de boerderij en de kosten van de vele escape-reisjes.
Ze zegt nu zelf. In haar post dat ze veel telefoontjes moet plegen, in Parijs zat ze ook achter haar laptop. Tsja en verder boeit het mij echt niet hoe ze alles bekostigd, ze bedelt er niet om,het is niet mijn geld,en ze valt mij er niet mee lastig.Ze zal het allemaal wel kunnen regelen .
Ik vraag het me wel eens af, dat doe ik wel bij meer mensen maar goed, dat zijn mijn zaken niet.
Ik heb er in ieder geval geen last van al vliegt ze 30 keer naar Spanje.
I
pi_220463782
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:10 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een tuthola inderdaad. Dat het in je opkomt überhaupt om zo'n afspraak af te zeggen.
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅
pi_220463783
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 07:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ligt wel aan de situatie natuurlijk, verdriet kan best een tijd duren om te slijten (vooral rouw natuurlijk)

Kyra de oermoeder romatiseerde aan de ene kant helemaal de bevalling, golden hour etc. en zo is het niet gegaan en dat is niet leuk, snap ik.
Maar als je dat wel hebt gehad, dan is het verder ook niet iets waar je nog jaren steeds aan terugdenkt ofzo. Het is niet zo groot als wat het gemaakt wordt.
Zeker. Als je meer zou willen weten is het de moeite waard om er eens in te duiken. (Emotie en cognitie.) Wanneer je brein weer mee gaat doen bij de aanvankelijke emotie. Met een gezonde portie zelfmedelijden of -compassie is ook helemaal niets mis. Mijn ene zin/post hiervoor is kort door de bocht geconcludeerd en doet rouw tekort. Dat realiseer ik me.
Het was meer gericht op special snowflake-fluflu. Er zijn er zelfs die speciaal de camera aanzetten om hun emotie te delen...

[ Bericht 2% gewijzigd door AnnArt op 30-03-2026 08:29:52 (Aanvulling) ]
pi_220463785
Sofie blijft vragen over de vriend van Merel gewoon negeren. Zeg dan dat ze niet op hun socials willen, dan is dat duidelijk. Maar dan moet ze toegeven dat niet iedereen er op zit te wachten hun leven zoals zij doen op sm te gooien en dat gaat ze niet doen. Ze gooit vaker iets op de socials om vervolgens vragen erover te negeren. Vind het soort van minachting naar de volgers. De vlogs zijn ook vreselijk saai. Enige vermakelijke is haar kledingkeuze: blauwe badjasachtige geval, een leren broek en dure sneakers die me doen denken aan orthopedisch schoeisel van jaren geleden. Nog een jaren 80 kohllijntje onder de ogen en ze denkt helemaal trendy te zijn.
Ze doen er beter aan te stoppen met de vlogs of alleen af en toe. Maar het zal nog wel genoeg geld binnen brengen.
pi_220463786
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:00 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb de podcast van Mies en Co gisteren geluisterd (was de kasten aan het zomerklaar maken, en ik ging mij zo irriteren dat ik steeds sneller ging werken 😂).
Echt, wat een types, en dan met name Michelle.
Ze gaf wat uitleg over dat ze "spontaan" naar Parijs gingen en daar naar een restaurant gingen waar allemaal influencers zuur voor zich uit keken en zij en Tim hadden de slappe lach en het was zoooo gezellig!
Daarna nog een verhaal dat Iris hen ging bellen over dat er te veel geluidsoverlast van hun was in het hotel. Jaaaaaaa eigenlijk kan dit echt niet Hahahaha, nou vertel toch maar boeiend! Aldus Michelle.
Dat we dus allemaal wel even weten dat ze nog steeds 3 keer per dag in de lampen hangt met Tim.
Het lijkt wel een oversekste puber hoe die praat.
Ze is echt enorm aan het bewijzen hoe gelukkig ze is, lijkt wel.
Ik heb 2 keer naar de podcast geluisterd maar vind het echt niet prettig om te volgen, idd erg druk, word er zenuwachtig van.
Ook vind ik de onderwerpen niet interessant.

[ Bericht 1% gewijzigd door Henrike op 30-03-2026 08:53:17 ]
pi_220463789
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 08:26 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Gelukkig doet ze alles op karakter… 😅
Nou dan heeft ze het karakter van een amoebe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')